Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Englanti, halpako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sarnath

New Member
Kertokaapas te jotka olette käyneet siellä et mikä siellä on halpaa, saako sieltä boxille/DC:lle pelejä halvalla? tai ylipäänsä kertokaa minkälainen tavara siellä on halpaa/halvempaa kuin täällä meillä kotosuomessa.

Itse en ole vuosiin Lontoossa käynyt, mutta kaverini toi minulle Dreamcast-kokoelmani täydennykseksi keväällä n. 15 peliä. Dreamcast-tavaraa oli vielä vajaa vuosi sitten paljon tarjolla, jos vaan jaksoi pankoa hyllyjä vähän sivummalta. Jos katsoo UK:n eBay:sta, paljonko DC-kamaa vielä on liikkellä ja mihin hintaan, voisi kuvitella, että sitä Lontoo kokoisesta kylästäkin löytyisi aikamoisia määriä. Hinnatkaan eivät päätä huimaa - kallein minulle kuskattu peli maksoi 15 Puntaa, halvimmat alle 5.

-=Pacdam=-

Täti asuu lontoossa ja ainakin siellä on kuulemma elektroniikan hintataso melko korkea. Mutta kai sitä löytää penkomalla jostain halpahalleista tms.

Jos haluat päästä halvalla, niin lähde Itä-Eurooppaan..

Olin Englannissa viimeksi pari vuotta sitten ja ainakin silloin hintataso oli sama kuin Suomessa - ehkä jopa korkeampi.

Englanti ei siis pärjää hintojensa perusteella Suomen vastaaville, mutta tuotevalikoimat ovat merkittävästi suuremmat. Kaikista suurista kaupungeista löytyy poikkeuksetta mukavia pikkupuoteja, joista voi ostaa itselleen harvinaisia tuliaisia.

Ylös Bottom