Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enotria: The Last Song

Dark3

Well-Known Member
IMG_0506.jpeg

Nimi: Enotria: The Last Song
Kehittäjä: Jyamma Games
Julkaisija: Jyamma Games
Alustat: PS5, Win ja Series X|S
Lajityyppi: (Summer) Soulslike
Julkaisu: 19.9.2024
Kotisivut: https://enotriathelastsong.com/
KonsoliFIN Pelisivu: https://www.konsolifin.net/peli/enotria-last-song

Enotria: The Last Song on Souls-tyylinen toimintaroolipeli aurinkoisessa italialaisten tarujen maailmassa, jossa kirkkain aurinko langettaa synkimmän varjon. Pukeudu eri roolinaamioihin, kohtaa voimakkaita vihollisia ja muokkaa todellisuutta Ardoren voimalla paljastaaksesi Enotrian salaisuudet

Näin Soulslikejen ystävänä on kiva huomata, että tulee hieman aurinkoisempi kys. lajityypin peli. Taistelusta tulee meitsille Lies of P mieleen.

 

Olin tästä todella innoissani, kun ekat trailerit julkaistiin. Sitten arvostelun aikana tuli vastaan kolme pelin rikkovaa bugia, eikä meno hirveästi parantunut siitä. Jossain kaiken alla on toimiva ja mielenkiintoinen konsepti, joka nyt hukkuu rikkinäisen tuotteen alle, jota ei ole viimeistelty tarpeeksi.
 

Olin tästä todella innoissani, kun ekat trailerit julkaistiin. Sitten arvostelun aikana tuli vastaan kolme pelin rikkovaa bugia, eikä meno hirveästi parantunut siitä. Jossain kaiken alla on toimiva ja mielenkiintoinen konsepti, joka nyt hukkuu rikkinäisen tuotteen alle, jota ei ole viimeistelty tarpeeksi.
Näköjään vaikea laji tää soulslike. Olin pelistä todella innoissani, harmi että mielenkiintoinen konsepti kaatuu huonoon viimeistelyyn. Ei täyteen (50€) hintaan pysty ostamaan. Pitää odottaa hinnan alentumista ja bugikorjauksia. :oops:
 
Näköjään vaikea laji tää soulslike. Olin pelistä todella innoissani, harmi että mielenkiintoinen konsepti kaatuu huonoon viimeistelyyn. Ei täyteen (50€) hintaan pysty ostamaan. Pitää odottaa hinnan alentumista ja bugikorjauksia. :oops:
On täysin mahdollista, että parin kuukauden päästä tilanne on täysin eri. Nyt jo on tullut kaksi isompaa päivitystä ja tekijät lupailevat, että julkaisun yhteydessä tulee vielä toinen. Juttelin myös kollegan kanssa, joka sanoi, että tehokkaammalla raudalla peli pyörii ainakin hitusen paremmin, mutta kärsii silti kaatuilusta. Ehkä sitten, kun Xbox versio saadaan maaliin, niin muutkin ovat paremmassa kondiksessa.
 
Ylös Bottom