Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen PS2 peli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuRka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin ahneena viisi peliä koneen mukana:
  • Crazy Taxi
  • GT3
  • GTA3
  • Escape From Monkey Island
  • Theme Park World
Noista on jäljellä ainoastaan GTA3. Muut olen vaihtanut pois jo aikoja sitten.
 
Zone of the Enders. En vieläkään tajua MIKSI. Tiesinhän minä, että se on lyhyt peli, mutta silloin kaikki ps2 pelit tuntuivat niin mahtavilta, kun ei ollut paljon pelannu. Käytettynä sen ostin, hintaa en muista.

EDIT: EN ostanut Z.O.E:ta mgs2 demon takia, koska en edes paljon mitään tiennyt mgs2:sta vielä silloin ja olen varmaan ainut ihminen maailmassa, joka pelasi sitä demoa vasta paljon Z.O.E:n läpimenon jälkeen :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Zone of the Enders. En vieläkään tajua MIKSI.

lemme give u a reason, fool:

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Trial Demo...

!!!

Miltei tärkein syy miksi itsekin silloin kauan aikaa sitten ostin ZoE:n. On se kyllä ihan hyvä peli muutenkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Julkaisupäivänä 24.11.2000 tuli ostettua NHL 2001. Siinä vasta peli. Menihän siinä aikaa ihmetellessä kypärän heijastuksia ja muita, mutta ei se mikaan mahtava ollut. Demo-cd:n SSX oli kyllä aika ehdoton myös. Toisen päivän aamuna jauhoin tiä kuinka kauan. Konsolien mukana pitäisi aina tulla demo-cd.
 
Tekken TAG ostettuna koneen julkaisupäivänä koneen kanssa.
Sitä ja demolevyä tuli pelailtua ja ihailtua pari päivää kunnes ostin SSX:n.
Tekken TAG on muuten pitänyt ihmeen hyvin pintansa hyvännäköisenä pelinä, pärjää vielä täysin uudemmille taistelupeleille (myös muilla konsoleilla), ja on osin jopa paremman näköinen kuin Tekken 4!
SSX sitävastoin on vanhentunut aika pahasti, varsinkin isommalla ruudulla pelatessa ruudunpäivityksen hidastelut (joita ei 25" telkulla oikeastaan erottanut) on aika pahaa katsottavaa :(
 
Finall Fantasy X tuli hommattua, kun olin edellisiä pelannu ihan himona.
Toinen taisi olla WRC joka oli ehottomasti paras ralli peli mitä olin ikinä pelannu ja on edelleenkin,
kun en ole viittinyt WRC2:sta hommata. Colin 3 oli onnistuttu pilaamaan totaalisesti.

--------
Tällä hetkellä: Mark of Kri, Getaway
 
GT3, GTA3 ja WRC.

GTA3 tuli pelattua läpi ajat sitten, WRC myös, mutta GT3 viihtyy edelleen sinnikkäästi koneessa.
 
Juuh eka pelini oli tekken tag ja osin juuri ostin ps2 koneen tekkenien takia. Toista peliä en nyt muista. Oisko ollu se extermination. :p
 
SSX. Loistava launch-peli, edelleen äärettömän pelattava. Peli, joka osoitti EA:n uuden suunnan.
 
Tekken tag Tournament oli jo ennen konsolia, joten se on ensimmäinen ja vieläkin ahkerassa käytössä. Kone hommattiin 15.12.2000 ja demo CD:llä olevaan SSX peliin jä koko ronkka koukkuun, joten se haettiin kaupasta seuraavana päivänä.
 
SSX oli eka ja sen takia ps2:n ostinkin. KAverin luona testailin ja sen jälkeen ei paluuta ollut. Aikanaan vaihdoin sen Trickyyn ja se menee vaihtoon kuun lopussa SSX3:n tieltä. SSX oli jees, trickystä puuttui haastetta. Kolmoselle odotukset suuret.

***************************
Socom: Keitto
DDA: Keitto
TMBO: Keitto
Central Station hengailu: Jazz Fin
***************************
 
Ghost Recon ja Madden NFL 2003:n sain hieman ennen PS2:sta. PS2:n kun tuli taloon, niin tuli myös kylkiäisinä VF4, GTA: VC ja Gran Turismo 3. Ainoastaan VF4:n ja GT3:n myyntiä kadun, GT3:sta kun oli kiva silloin tällöin huristella.
 
Ylös Bottom