Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen virallinen GTA4 arvostelu:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaffaman27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ensimmäinen virallinen GTA4 arvostelu:

Ei tämmöselle asialle kuitenkaan varmaan omaa ketjua olis tarvinnu tehdä. Olisit postannu ihan GTA IV -ketjuun.;)

nice :)
Dowloadable Content confirmed to be 10 hours long!

Aika kivasti materiaalia, ainakin 50 miljoonan dollarin edestä :rolleyes:

Mä en ainakaan kauheesti odottaisi tuolta ladattavalta "lisämateriaalilta". Mikkisofta olisi voinut käyttää 50 milj viisaamminkin :p

Hieno arvostelu. Ekat arvostelut on kaiketi aina vähän yliampuvia mehustelujen kanssa, mutta kyllä se sai omalta osalta taas kohmettuneen hypeveren liikkeelle.

Mä en ainakaan kauheesti odottaisi tuolta ladattavalta "lisämateriaalilta". Mikkisofta olisi voinut käyttää 50 milj viisaamminkin :p

Se on vaan nyt alkuhypeä, että kaikki on niin täpinöis muka tuosta ladattavasta sisällöstä. Jos esim Oblivionista olis sanottu että vaan X360 saa lisäsisältöä lataukseen, olisi siitäkin kaikki ollut tärinöissä, mutta kuinka moni loppupeleissä olisi pelin pelaamisen jälkeen sitä niin kipeästi halunnut. Kuinka moni on ladannut edes ilmaiseksi käyttäjien tekemiä lisäsisältöjä San Andreakseen? yms. muuhun peliin.

Ladattava sisältö saattaa lisätä xo versioiden myyntiä, mutta harva niitä päätyy oikeasti ostamaan vaikka niin varmasti nyt väittävät.

edit. Kysymykset ovat retorisia. Ei tarvitse sanoa "minä ainakin olen ladannut san andreakseen suomi modin" :D

Ylös Bottom