Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Epästabiili?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SammuZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S

SammuZ

Guest
Kuulin tässä kaverilta joka oli lukenut sen jostakin että xbox on melko epästabiili kone, eli että se jumittuu ja kaatuilee (ei fyysisesti tietenkään). Miten on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SammuZ
Kuulin tässä kaverilta joka oli lukenut sen jostakin että xbox on melko epästabiili kone, eli että se jumittuu ja kaatuilee (ei fyysisesti tietenkään). Miten on?

Kaverisi puhuu suoraan sanottuna kakkaa. Taitaa olla taas niitä "koska Windows joskus kaatuu, on Xboxinkin pakko kaatua, lukeehan molemmissa Microsoft"-juttuja.

Ainahan tietysti löytyy yksittäisiä viallisia laitteita, kuten mistä tahansa tuotteesta joita valmistetaan miljoonia kappaleita.

Mutta mitä nyt tänään luin jostain saitilta (jota en nyt tähän hätään muista) niin Xboxin defect-rate (eli palautetut vialliset yksiköt) on ollut poikkeuksellisen pieni. Ihan kunnioitettava saavutus Microsoftilta, konsolibisneksen ensikertalaiselta.

Niin olihan Amped kaatunut sekä Secret Roomeissa että GameWorldissa tosin kyseessä oli beta-versio joka selittää kaatumisen... USA:sta kantautuneiden juttujen mukaan lopullinen on ihan stabiili. Eli kaverisi (kuten melkein kaikki muutkin) muistavat sen että kone on kaatunut, mutta ei syytä sille.

Re: no niin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
laitanpa tämän linkin tänne ennenkuin joku toinen erkki pääsee sillä hehkuttamaan...
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=16415&tyyppi=1

Niin siis toi juttu on vähän huono, koska ongelmahan on ollut lähinnä vain ms:n huollon hitaus. Tuo Xboxin ns.defect-rate 1% on todella hyvä, yleensähän se liikkuu vajaassa 5 prosentissa sähkölaitteissa (konsolit,tv:tä,videot yms yms)

EDIT: siis ei se huono ole, sanotaanhan siinä että viallisten koneiden määrässä ei ole mitään poikkeavaa. Tosin nopeasti luettuna siitä voisi saada toisen käsityksen

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: no niin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Niin siis toi juttu on vähän huono, koska ongelmahan on ollut lähinnä vain ms:n huollon hitaus. Tuo Xboxin ns.defect-rate 1% on todella hyvä, yleensähän se liikkuu vajaassa 5 prosentissa sähkölaitteissa (konsolit,tv:tä,videot yms yms)
juu mutta kun tarina on otsikoitu..huolto tökkii..ihmiset valittavat...kansa ryntää kaduille vaatimaan parempaa laatua...(no ehkei nyt sentään) niin siinä on hyvä lähtökohta kaikenlaiselle spekuloinnille ;)

Re: Re: Re: no niin

juu mutta kun tarina on otsikoitu..huolto tökkii..ihmiset valittavat...kansa ryntää kaduille vaatimaan parempaa laatua...(no ehkei nyt sentään) niin siinä on hyvä lähtökohta kaikenlaiselle spekuloinnille ;)

Juu onhan tuossa hyvää maaperää ilkeille ja katkerille MS-vihaajille ;)

Mutta huolto ei tunnu tökkivän kuin osassa maata (ööh siis jenkkilää), oon lukenut usean käyttäjän kommentteja missä taas kehutaan kuinka helposti ja nopeasti sai uuden tilalla...noh ainahan sitä paskaa sekaan mahtuu...mun kaks duuni kaveria osti syksyllä molemmat Sony 100 hertsisen laajakuva töllön...molemmat meni vaihtoon pikkuvikojen takia...tyhmempi vois saada käsityksen että kaikki Sonyn tv:t on viallisia.

ja mikä oleellista itse en voi omakohtaiseen kokemukseen perustuen valittaa sekuntiakaan, kone toimii kuin se legendaarinen junan...
kopkopkop (täytyy vähän koputtaa puuta) :)
...mitä ei voi sanoa hienosta 100Hz 32" Philipsin tölläristä joka eilen kesken mäkihyppykisan rupesi vihertämään oikeasta yläkulmasta :mad: , mutta ei kai kaikki filipsit pas*oja ole...

tää on melkeest näitä juttui tää kaatuileminen et;

"mun kveri sanos et sen kaverin kaveri oli lukenu netistä et äxbox on paska"

Tottakai se joskus kaatuu, mut pääasia´on se että boxista ei tee paskaa se että se on mikrosoftin

...mitä ei voi sanoa hienosta 100Hz 32" Philipsin tölläristä joka eilen kesken mäkihyppykisan rupesi vihertämään oikeasta yläkulmasta :mad:
Oletko varma, että TV:n vieressä ei ole mitään mikä mahdollisesti aiheuttaisi nämä viherrykset (:D)? Esim. magneettisuojaamattomat kaiuttimet? Meillä ainaskin oli niin, että joku oli vahingossa tuupannut Pioneerin ämyrin lähemmäksi televisiota, ja kun sitten myöhemmin laitoimme telkun päälle, niin ihmettelimme, että mistäs tämä vihreä värin tänne kulmaan on tullut. Ja tätä sitten mietittiinkin seuraavat kaksi viikkoa, ennenkuin joku keksi siirtää ämyriä. Ja PAM! Televisiohan toimi. Ei sen kajarin tarvitse olla edes kauhean lähellä, jopa metrinkin päässä oleva voi aiheuttaa häiriötä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Tottakai se joskus kaatuu, mut pääasia´on se että boxista ei tee paskaa se että se on mikrosoftin
Suoraan sanottuna pitää kyllä olla aika tyhmä kaveri jos noin luulee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010

Jaa...no ilmeisesti mulla on harvinaisen vakaa yksilö kun kuukauden olen pelannut ja ei kertakaan ole kaatunut tai antanut edes pientä vihjettä jumittumisesta.

itse itseäni lainaten: toimii kuin junan huussi ja junan vessa harvemmin kaatuu ellei koko vaunu kaadu :D

nemesis: saattaa hyvinkin olla perää tossa näkemyksessäs, nimittäin tänään ei ole näkyny vihertymiä.
töllön vieressä on (n. metrin päässä) kaiutin ja televisuuni kun liikkuu pyörillä olen sitä tänään pyöritellyt asennellessani tikipoksiin antennivahvistinta.
jossei vihreetä enää ilmene oon sulle kalj.. eiku kiitoksen velkaa. :)

jaa että mitäs he*vettiä sillä tikipoksilla tekee..? saapahan ainakin muutaman lisäkanavan kun ei jaksa ruveta ruuvailemaan lautasia seiniin :)

Ylös Bottom