Obikenoviiva
New Member
Elikkä nyt on sellainen ongelma että: Minulla on tuollainen A-Linkin Roadrunner 64 AP , ja sen kanssa live ei oikein tahdo suostua toimimaan. Meillä on Elisan adsl 2Mb, joka on jaettu tällä hetkellä kahteen osaa, kannettavalle ja pöytäkonelle, kumpaankin on W-Lan yhteys joka pela mainiosti. Xboxiin olen yrittänyt vetää johto yhteyttä joka ei nyt lähde pelittämään vaan valittaa joka kerta "Packet Error".
Soitin tässä Elisaan paripäivää sitten, sieltä käskivät ensin yhdistämään tietokone nettiin ja sen jälkeen johto lennosta boksiin... joka ei auttanut
. kysyin NAT vaihtoehdosta ja he suosittelivat ehdottomasti pysymään sillatussa vaihtoehdossa.
Mutta joka tapauksessa johto on kait suoraankytketty ja palomuurin(modeemin oman) olen ottanut pois päältä, meillä on vielä Elisan tietoturva (onko sillä muka vaikutusta koko yhteyteen?) tässä nyt olisi kait kaikki selvitetty
.
Olisi mukava jos joku osaisi neuvoa mitä pitäisi tehdä, ennen kuin menee järki ja käyn ostamassa uuden motukan
.
Soitin tässä Elisaan paripäivää sitten, sieltä käskivät ensin yhdistämään tietokone nettiin ja sen jälkeen johto lennosta boksiin... joka ei auttanut
Mutta joka tapauksessa johto on kait suoraankytketty ja palomuurin(modeemin oman) olen ottanut pois päältä, meillä on vielä Elisan tietoturva (onko sillä muka vaikutusta koko yhteyteen?) tässä nyt olisi kait kaikki selvitetty
Olisi mukava jos joku osaisi neuvoa mitä pitäisi tehdä, ennen kuin menee järki ja käyn ostamassa uuden motukan