Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erä Dreamcast-pelejä 5 euroa kpl!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko_PKP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mikko_PKP

New Member
Hei hoo kaikki DC:n ystävät,

Minulle tarjoutui mahdollisuus saada hankituksi Saksasta Dreamcast-pelejä - käyttämättömiä, pakkauksissaan - hintaan 5 euroa kappale + osuus postikuluista. Kimppakaupalla saisimme postikulut pieniksi nokkaa päälle. Tiedustelenkin nyt onko täällä kiinnostuneita tällaisesta hankkeesta? Diili olisi siis sellainen, että pelit maksetaan ennakkoon minulle, tilaan ne yhtenä könttinä ja toimitan sitten tilaajille (suoraan käteen Helsingissä, Tampereella, Savonlinnassa tai Vammalassa, muualle postitse todellisia kuluja vastaan).

Pelilista on tässä jatkona. Jos olet kiinnostunut tilaamisesta, lähetä minulle sähköpostia (mikko@pelikonepeijoonit.net) viimeistään 20.10. ja ilmoita mitkä pelit haluaisit tilata. Ota huomioon, että joitakin pelejä on jäljellä enää muutama kymmenen kappaletta, joten tilaus on saatava sisään nopeasti.

HUOM! Tämä on täysin yksityinen projektini. Pelit toimittaa Euro Electronic Trade GmbH, jota pidän itse luotettavana yrityksenä. Itse toimin taatusti luotettavasti, haluan luonnollisesti säilyttää maineeni täällä ja muualla. Voittoa en tavoittele, olen laskenut hinnan sellaiseksi että se juuri ja juuri kattaa kuluni. Mikäli tilaaminen ei onnistu, jokainen saa rahansa takaisin. Jos taas rahat menevät perille eikä tavaraa tule, en ota vastuuta menetyksistä.

VIRTUA FIGHTER 3
EXHIBITION OF SPEED
TOKYO HIGHWAY CHALLENGE 2
WILD METAL
DISNEY BUZZ LIGHT YEAR
F1 WORLD GRAN PRIX 2
REVOLT
TRICKSTYLE
POD 2
NFL BLITZ 2000
MAKKEN X
WORLDWIDE SOCCER 2000
EVOLUTION
DEEP FIGHTER
CHAMPIONSHIP SURFER
ULTIMATE FIGHTING CHAMP
SNOW CROSS
DISNEY DINOSAUR
CHU CHU ROCKET
PLASMA SWORD
BANGAI O
SHADOWMAN
TOMB RAIDER 4
UEFA DREAM SOCCER
VIRTUA RALLY 2
WORMS ARMEGEDDON
F1 WORLD GRAN PRIX
AERO WINGS
VIRTUA TENNIS
SEGA GT
SYDNEY GAMES
METROPOLIS STREET RACER
READY TO RUMBLE BOXING
SEGA RALLY 2
UEFA STRIKER
VIRTUA STRIKER 2
HYDROTHUNDER
WORMS WORLD PARTY
VIGILANTE 8
 
Osaatkos sanoa, ovatko nämä kieliversioltaan saksalaisia vai kenties jopa englanninkielisiä? Eipä sillä, että niitä ostaisin, kun kaikki jo omistan, mutta ajattelin ääneen muiden puolesta ;)

Jos UK, olen kiinnostunut yhdestä, itselläni on saksankielinen.

BTW - mikä se Virtua Rally 2 on? V-Rally 2 kenties?

-=Pacdam=-
 
Minun saksantaidoillani ovat englanninkielisiä:

"englische Versionen, teilweise ist Sega immer Multi-Lingual, wissen wir aber nicht"

Virtua Rally 2:n on pakko olla V-Rally 2.
 
"Englantilaisia versiota, Segallahan osa on aina multi-lingual -versioita, tosin meillä (=myyjä) ei ole tilanteesta hajuakaan" ;)

-> Ne pelit, jotka on lokalisoitu Saksassa, on mahdollisesti saksaksi (18). Ne, joissa on tuo multi-lingual voivat sisältää myös englannin yhtenä kielistä, multi-lingualeja on minullakin ILMAN englantia. Tästäpä johtuen jätän ostokset väliin.

-=Pacdam=-
 
No kyllä tähän hintaan riskin voi ottaa. Saapahan (ainakin toivon mukaan) ehjän kotelon ja kauniin lasinalusen (ei, ne ChuChut eivät ole kauniita. :D)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
"Englantilaisia versiota, Segallahan osa on aina multi-lingual -versioita, tosin meillä (=myyjä) ei ole tilanteesta hajuakaan" ;)

-> Ne pelit, jotka on lokalisoitu Saksassa, on mahdollisesti saksaksi (18). Ne, joissa on tuo multi-lingual voivat sisältää myös englannin yhtenä kielistä, multi-lingualeja on minullakin ILMAN englantia. Tästäpä johtuen jätän ostokset väliin.

-=Pacdam=-

Samassa listassa oli myös yksittäiskappaleita muita pelejä, ja niissä oli saksankieliset merkitty erikseen. Mutta en minä mene tästä asiasta takuuseen, kuten sanottu: tämän myyjän ilmoitukset ovat tähän asti pitäneet paikkansa. Pyrin siihen että asia on mahdollisimman selvä ennen kuin kenenkään tarvitsee lähettää rahaa yhtään minnekään.
 
Semminkin minun ilmeinen päätelmäni tuosta lauseesta oli, että niissä voi olla myös saksankielinen teksti mukana. Loppuhan ei ole ihan noin värikästä kieltä kuin sinä sen ilmaisit, vaikka en saksaa kummemmin osaakaan :)
 
Kai minunkin pitäisi kertoa kaikille että....

Laitoin mailia! (TM)


...vaikka siitä onkin jo pari päivää. :D
 
Jeps, mailia on tullut runsaasti. Tilaus lähtee huomenna Saksaan, toivotaan että tavaraa riittää, toimituskulut pysyvät mukavan alhaisina eikä tavaran saannissa ole muutakaan ongelmaa. Postia tiedossa lähipäivinä kaikille kiinnostuksensa ilmoittaneille.

Kielikysymyksestä viimeinen tieto on edelleen sama kuin ennenkin, eli englanninkielisiä ja monikielisiä versiota ovat.
 
Tavara on nyt Suomessa, Manu_PKP intoutui oikein kuvareportaasiin:

http://www.pelikonepeijoonit.net/articles/dcmaelli.html

Toimitukset alkavat ensi viikon alussa, pääsen vasta viikonloppuna intistä vapaalle noita lajittelemaan.
 
Ylös Bottom