Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
No dvd-soitin saa maksaa 500-600 , jos se on tallentava, viritinvahvistin noin 300-400 ja kajarit sitä 300 luokkaa + subbari 200 .
Pitäs vielä saada uusi telkkari ja 28" ajattelin.
Jos tarkoitat vahvistinta siis kotiteatteriin (dts+dolbyt yms) eikä 2-kanava ääneen niin vahvistimista mitä itse olen seurannut hifi-friikkien keskusteluja niin Sony Str-Db 790 vaikuttaa todella asialliselta hintaluokassaan ja on todella suosittu, Kaverilla on tuommoinen ja omastsa mielestäni vaikuttaa hyvältä. Suomessa taitaa maksaa semmoset 500, mutta tuo kannattaakin tilata saksasta, esim Kitupiikki.net myi sitä ainakin ennen 349 joka on yleinen hinta saksassa (postikulut mukana).
Kajareita 2kpl voi saada ihan ok varmaan 300-400, hyväksi havaittuja olisi esm. B&W DM 601 s3, 2kpl 370. Chorus Compact 662, taitaa olla 2kpl hinta siinä 300-400. Bassoa ei lähde noista mitenkään varmaan erityisesti mutta kun olet kerran bassoakin ostamassa niin no hätä.
En usko että Finlux pärjää Panasonic/Philips/Sony triolle jotka taitavat olla parhaat. Alle 1000 töllöissä taitaa panasonic viedä yleensä voiton kuvanlaadussa. Muijalle ostettiin tommoinen Panasonic tx28-ps1 (549 on/off), jossa on suorakuvaputki, tosin vain 50hertsiä, mutta todella hyvä kuva, omasta mielestä oli paras muihin verrattuna tossa hintaluokassa kun vertailin. Miinuksena jotenkin hieman ruma, johtuen 80-luku lookista..
edit: olen myös samaa mieltä että mikäli vaan millään saat 32" mahtumaan jonnekkin niin kannattaisi siihen investoida, nykyään kuin suuri osa dvd:elokuvista on anamorfisessa muodossa ei edes laajakuvasta saa kaikkea irti vaan kummiskin jää mustat palkit ylös ja alas, niin 28" jotenkin tuntuu liian pieneltä, näin ainakin omasta mielestäni tuntuu aina kun katson meidän tv:tä.
Myös mikäli et halua että kaikki ihmiset näyttävät laajakuva tv:ssä jokinorsuilta pitämällä venytettyä kuvaa kun katsot normaalia tv-lähetystä täytyy kuva muokata 4:3 muotoon niin 28" kuva on todella pieni, suurin osa tv-lähetyksistä on kummiskin vielä 4:3 kuvamuodossa.
Tallentavasta dvd-soittimesta/subbarista en osaa sanoa, kun itse hankkisin mielummin vaikka tallentavan digi-boksin, ellei ole pakko saada dvd:lle poltettua.