Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Error Code: 51030 (internet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wsu69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wsu69

Member
Unable to find access point. Please confirm the SSID and try again.

elikkäs tommosta pukkaa, kun yritän nettiin konetta laittaa. osaisikohan joku jelppiä asiassa. välillä on kyllä jokin toinenkin error tullut, tähän hätään en kyllä sitä muista...

kiitos jo etukäteen kaikille tietäjille!

Vastaus: Error Code: 51030 (internet)

Voisitko vähän valaista tilannetta, esim. mihin yrität saada Wiin "kiinni"?

Mulla tuli kyseinen virheilmoitus kerran, kun yritin yhdistää ostoskanavaan. Seuraavalla yrittämällä toimi kuitenkin hyvin, eikä ole sen jälkeen temppuillut. Langattomuus potkii Wiitä välillä päähän ilmeisesti.

makedin sanoi:
Voisitko vähän valaista tilannetta, esim. mihin yrität saada Wiin "kiinni"?

... ... eli, niinkuin tossa viestissäni lukeekin, yritän saada wiitä internettiin. tämä kyseinen error tulee siis silloin kun yritän testata internet connectionia. wep keyet sun muut pitäisi olla kondiksessa. mutta juuri tosta SSID hommasta valittaa kovasti.

Ozzie sanoi:
Mulla tuli kyseinen virheilmoitus kerran, kun yritin yhdistää ostoskanavaan. Seuraavalla yrittämällä toimi kuitenkin hyvin, eikä ole sen jälkeen temppuillut. Langattomuus potkii Wiitä välillä päähän ilmeisesti.

wlan lähetin/antenni on samassa huoneessa (psp antaa 100% vahvuudeksi), joten en usko että se tämmöinen keissi on. ja oon sitä siis tässä viimeiset 30min yrittänyt sitä nettiin saada.

wsu69 sanoi:
wlan lähetin/antenni on samassa huoneessa (psp antaa 100% vahvuudeksi), joten en usko että se tämmöinen keissi on. ja oon sitä siis tässä viimeiset 30min yrittänyt sitä nettiin saada.

Lisää Wiin MAC-osoite retittimen asetuksiin ja vaihda channel 1 tai 11.

Angle sanoi:
Lisää Wiin MAC-osoite retittimen asetuksiin ja vaihda channel 1 tai 11.

pystyisitkö helpottaa elämääni sen verran että kertoisit miten tämä kyseinen homma tehdään (askel askeleelta). kun en niin hirveesti näistä asioista ymmärrä.

wsu69 sanoi:
pystyisitkö helpottaa elämääni sen verran että kertoisit miten tämä kyseinen homma tehdään (askel askeleelta). kun en niin hirveesti näistä asioista ymmärrä.

Helppo homma kun Wlan purkkisi merkki ja mallikin on tiedossa. WEP avaimen suosittelen vaihtamaan joko heksamuotoon tai sitten tavalliseksi 64-bittiseksi.

Ja jostain reitittimesi asetuksista löytyy MAC filter. Jos se on käytössä pitää Wiin Mac osoite lisätä sinne. Näihin apua löytyy ohjekirjoista.

nothing sanoi:
Helppo homma kun Wlan purkkisi merkki ja mallikin on tiedossa. WEP avaimen suosittelen vaihtamaan joko heksamuotoon tai sitten tavalliseksi 64-bittiseksi.

Ja jostain reitittimesi asetuksista löytyy MAC filter. Jos se on käytössä pitää Wiin Mac osoite lisätä sinne. Näihin apua löytyy ohjekirjoista.

THX!

Samat ongelmat täällä. Yritän iMacilla luoda verkkoa Airportin avulla mutta en tajua mitään.

Itsellä pukkaa 52130:aa.. A-Linkin kytkin näkyy kyllä Wiillä mutta testeissä tulee aina kyseinen virheilmoitus enkä saa nettiä toimimaan.. Wiin MAC osoite on jo syötetty kytkimelle ja kanava on 1.. Samaiselta kytkimeltä tulee RJ-45 jolta pääsen koneelta nettiin joten vikaa ei pitäisi ainakaan ennen kytkintä olla.. Epäilisin vahvasti kytkimen tai Wiin asetuksia mutta en ole tarpeeksi tekniikan ihmelapsi nuiden asetusten suhteen niin jos joku osaisi antaa hyviä neuvoja ottaisin niitä ilomielin vastaan. :D

IpaX85 sanoi:
Itsellä pukkaa 52130:aa.. A-Linkin kytkin näkyy kyllä Wiillä mutta testeissä tulee aina kyseinen virheilmoitus enkä saa nettiä toimimaan.. Wiin MAC osoite on jo syötetty kytkimelle ja kanava on 1.. Samaiselta kytkimeltä tulee RJ-45 jolta pääsen koneelta nettiin joten vikaa ei pitäisi ainakaan ennen kytkintä olla.. Epäilisin vahvasti kytkimen tai Wiin asetuksia mutta en ole tarpeeksi tekniikan ihmelapsi nuiden asetusten suhteen niin jos joku osaisi antaa hyviä neuvoja ottaisin niitä ilomielin vastaan. :D

Henkilökohtainen vinkki olisi, että heitä A-Linkillä vesilintua. Itse aikoinaan A-Linkin motukan kanssa. Asetusten säätäminen oli ihan helvettiä. Mutta jos et halua luopua linkistäsi, niin googleta Wii + purkin merkki. Saattaa löytyä apua.

nothing sanoi:
Henkilökohtainen vinkki olisi, että heitä A-Linkillä vesilintua. Itse aikoinaan A-Linkin motukan kanssa. Asetusten säätäminen oli ihan helvettiä. Mutta jos et halua luopua linkistäsi, niin googleta Wii + purkin merkki. Saattaa löytyä apua.

Näin tulee tehtyä kun eipä tuolta netistäkään apua googlettamallakaan löytynyt... Huomenna voisin käydä tuon A-Linkin takaisin giganttiin raijaamassa ja katsoa tässä jossakin vaiheessa uudestaan jos jotain keksisin tuon nettiongelman suhteen.. Tietenkin jos keksisin vaan jonku kaverin jolla ois Wlani käytössä niin saisin ainakin sen SD-kortti päivityksen vaikka sen luona ladattua ja pari virtual consolen peliä niin oishan sekin jo eteenpäin.. :o

Offtopic lähes kuittailuna todettakoon, että mulla A-Link WLAN routteri eikä mitään ongelmaa ollut yhteyden saamisessa... "asetusvalikko ongelmat" tuppaa yleensä tulemaan "emmä mitään ohjekirjaa tarvi lukea" ongelmista. ;) Nojoo, anyways, mulla siis alinkin kanssa ei ongelmaa.

ewert sanoi:
Offtopic lähes kuittailuna todettakoon, että mulla A-Link WLAN routteri eikä mitään ongelmaa ollut yhteyden saamisessa... "asetusvalikko ongelmat" tuppaa yleensä tulemaan "emmä mitään ohjekirjaa tarvi lukea" ongelmista. ;) Nojoo, anyways, mulla siis alinkin kanssa ei ongelmaa.

Itsellä suurin ongelma oli tuon ciscon ja palvelimen kanssa kun ne eivät mene yhteen A-Linkin kanssa.. Normaali ADSL-taloudessa uskosin kuitenkin et A-Linkilläkin ihan hyvin nettiin pääsisi.. :o

Ylös Bottom