Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Error code 80190848/ Error code 80190821. Miten näistä eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

olge

Active Member
Hoi!

Pidemmän aikaa ovat kyseiset numerosarjat ilmestyneet ruudulle, kun olen yrittänyt live-aikaa hankkia. Oli sitten kyseessä tarjous dashboardilta tai vaan manage accountin kautta, niin aina samat koodit.

Olen koittanut poistaa luottokorttitietoja ja syöttää ne uudelleen, mutta ei auta. Kaikenmaailman muitakin kikkoja on kokeiltu, mutta kaikkea saa ehdottaa!
Kiitos!

Vastaus: Error code 80190848/ Error code 80190821. Miten näistä eroon?

an error stating there is an authentication issue with your form of payment.

Eli onko kortin tiedot oikein? Googlen mukaan viittaisivat luottokortin tunnistuksen epäonnistumiseen.

E: Oletko aiemmin onnistunut ostamaan kamaa Xbox Livestä samalla kortilla?

Samalla kortilla on aiemminkin ostoja suoritettu, ja tiedot tarkistettu muutamaankin otteeseen. Epäilen, että vika on Mikkisoftan päässä.
Kiitos jelpistä kuitenkin! :)

Tämä on jo vanha ketju, mutta yritetään tähän kuitenkin ensin.

Eli minulla on aivan sama ongelma. Status code 80190848. MS-pisteiden osto onnistuu, mutta kun yritän ostaa tuon 3kk GOLD-ajan 9,99e, antaa tuon koodin. Olen kolmesti poistanut maksutiedot ja laittanut uudelleen, mutta edelleen sama viesti. Mikä neuvoksi? Kyseessä siis tuskin on pankin pään ongelma tai kortin, koska kuitenkin pisteiden osto sujuu ongelmitta. Tuo 80190821 tulee itselleni, jos olen yrittänyt liian usein päästä maksun kanssa läpi peräkkäin siinä onnistumatta, mutta se vaihtuu takaisin tuohon 848-loppuiseen 24h sisällä.

Google ei ole osannut auttaa asian kanssa yhtään, vaikka kaksi kuukautta olen asian kanssa paininut ja tehnyt tutkimustyötä.

Onks kukaa saanu neuvoa ongelmaan Mikkisoftan päästä? Meikäläiselläki on nimittäi sama ongelma, pisteiden osto onnistu ainaki viimeeks, mutta goldin osto boxin tai netin kautta ei onnistu. Voihan niitä ostaa ihan kaupastakin, mutta kätevämpää tuo nettihommeli...

Sama juttu täällä. Nyt ei enää onnistu lisätä edes korttiakaan kun ilmoittaa, että "anna voimassa oleva luottokortin numero". Kokeiltu kolmea eri korttia jotka ei todellakaan ole vanhentuneet.

Eipähän tarvitse itse enää ihmetellä miksi ei onnistu. Electron kortit eivät kuulemma enää toimi Livessä. Olisi tietysti ihan hyvä, että se Live ilmoittaisi jotain muuta kun, että antaa voimassa oleva kortti. Eipähän olisi tarvinnut ihmetellä ja selvitellä. On sen verran aikaa kun jotain kortilla Livestä ostin ja silloin nuo vielä toimi. No, pitää tilailla Live-ajat sitten muualta kun ei raha kelpaa.

Ylös Bottom