Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Escape from New York SE (R2UK) 8.10.2005

Jarmo Hänninen

New Member
Etusivulta:

John Carpenterin ohjaama ja kulttimainetta nauttiva Escape from New York julkaistaan briteissä DVD:lle 17. lokakuuta. Special Edition -titteliä harteillaan kannatteleva DVD-julkaisu sisältää DTS-äänet ja seuraavanlaiset lisämateriaalit:

* John Carpenter audio commentary
* Return to Escape from New York
* Deleted scene: Original bank robbery opening sequence
* Snake Bites action trailer
* trailers

Vastaus: Escape from New York SE (R2UK) 8.10.2005

Millonkohan tää tulee suomeen? Oon ootellu tätä vuoden verran...

...vaan jos dvd-soitin toistaa region 1 kiekkoja kannattaa ehdottomasti hankkia jenkkiversio tästä loisto pätkästä, parhaat extrat ja sarjis messissä, suosittelen !

kuolemanpelko70 sanoi:
...vaan jos dvd-soitin toistaa region 1 kiekkoja kannattaa ehdottomasti hankkia jenkkiversio tästä loisto pätkästä, parhaat extrat ja sarjis messissä, suosittelen !

Kuvanlaatu vastaa kuulemma samaa tasoa kuin mitä VHS-originaalissa tjsp. tuolla DVD Timesin sivuilla kehuivat niin :rolleyes:

Jarmo Hänninen sanoi:
Kuvanlaatu vastaa kuulemma samaa tasoa kuin mitä VHS-originaalissa tjsp. tuolla DVD Timesin sivuilla kehuivat niin :rolleyes:

Nyt taitaa hra moderaattori puhua alkuperäisestä yhden lätyn versiosta. Meitti suosittelee sitä Uudempaa kahden levyn SE:tä ja tässä muuten suora lainaus DVD timesistä (muutkin osaa :D )

"The film is presented in Anamorphic 2.35:1. It looks about as good as it ever has done with gorgeous colours, sharp contrast and plenty of fine detail. The dark look of the film would have been ruined by artifacting problems but this is not an issue. There is certainly a small amount of edge enhancement in places but not so as to detract from the film. "

ja

"If youre a fan of Escape From New York then you will be very pleased with this release. "

eli olen hiukan ymmälläni mistä tuon kommentin kaivoit, odotan mielenkiinnolla vastasiirtoa ... !

No suomi tekstit nyt on pakolliset minulle, eikä ykköset pyöri muutenkaan.

kuolemanpelko70 sanoi:
Nyt taitaa hra moderaattori puhua alkuperäisestä yhden lätyn versiosta. Meitti suosittelee sitä Uudempaa kahden levyn SE:tä ja tässä muuten suora lainaus DVD timesistä (muutkin osaa :D )!

Herra moderaattori puhuu nyt tuosta lähdelinkin uutisen kansikuvien alla olevasta keskustelusta. Toisaalta siellä on eriäviäkin mielipiteitä. EDIT: Ja mistähän pirusta vetäisin ton saaketin VHS-jutun :D no joo... eli arvelevat kuvanlaadun kuitenkin olevan huonohkoa, keskivertoa tms... read it yourself.

I'll be interested to see how this compares to the r1 - still havent got this one but will definitely be getting one of them now...classic Carpenter film!

The MGM SE R1 transfer wasn't a huge step up from the original R1 release if i remember correctly. Quite dull and soft.

Missing from the R2 is the 2nd audio commentary with the late Debra Hill and Joe Alves.

I thought the transfer was good on the R1 SE. Although I haven't seen the barebones version.

It doesn't look like it's worth getting the R2 if you already own the R1 SE, like I do.
due to the fact that the second commentary is missing. I would advise skipping this version. Also out of respect for the late Debra Hill......
Stunned that the DVDs creators would remove her commentary ........not nice manners.......but im sure they will use the old favourite of "we had to remove some of the extras so you could all have DTS....."

Kerppele ! Homma meni siihen että piti kaivaa raina hyllystä ja heittää soittimeen - ja tsekata homman nimi livenä. Lausuntohan on täysin subjektiivinen mutta kyllä kuva on loistava, eiku LOISTAVA. Homman nimihän on että paljon on tummaa yö kuvaa ja silloin paljastuu että mitä näkyy ja näkyykö ja onko epäselvää - minä tykkäsin (eli selvää sai paremmin kuin hyvin), telkku 32 wide ...

Eli ei jummarra, ja jos hra modis ajattelee että kukas täällä nyt isottelee parilla postauksella niin kyllä on takana toistavuosikymmentä dvd:tä ja kokoelma 500+ leffaa (vaimo ei tykkää, :t vois käyttää muuhunkin). Ei vaan ole tullut tänne heitettyä juttua kun on ollut modeemi yhteys (just otin adsl:n) ja duunista tämä saitti on blokattu (!) Ei sillä että isottelisin :D

jeps - jeps

kuolemanpelko70 sanoi:
Kerppele ! Homma meni siihen että piti kaivaa raina hyllystä ja heittää soittimeen - ja tsekata homman nimi livenä. Lausuntohan on täysin subjektiivinen mutta kyllä kuva on loistava, eiku LOISTAVA. Homman nimihän on että paljon on tummaa yö kuvaa ja silloin paljastuu että mitä näkyy ja näkyykö ja onko epäselvää - minä tykkäsin (eli selvää sai paremmin kuin hyvin), telkku 32 wide ...

Uskotaan uskotaan :o

Eli ei jummarra, ja jos hra modis ajattelee että kukas täällä nyt isottelee parilla postauksella niin kyllä on takana toistavuosikymmentä dvd:tä ja kokoelma 500+ leffaa (vaimo ei tykkää, :t vois käyttää muuhunkin).

Tässä siitä ole kysymys vaan siitä mitä noi DVD TImesin "käyttäjät" kommentoivat kuvasta. Minulla ei ole mielipidettä sillä olen nähnyt leffan vain narulta ;)

Ei vaan ole tullut tänne heitettyä juttua kun on ollut modeemi yhteys (just otin adsl:n) ja duunista tämä saitti on blokattu (!) Ei sillä että isottelisin :D

Mulla on ihan sama juttu. Viikon ollut nyt ADSL :)

Peace & Respect :cool:

Ylös Bottom