Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternall Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Hunk-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-Hunk-

New Member
Niin... Ajattelin vain kysäistä että onko kukaan tilannu tuota peliä importtina? Ja jos jollain on jo peli hallussa niin voisiko kertoa vähän kokemuksista?

Lyhyesti: Cuben paras yksinpeli, jossa pelattavaa riittää ~15 tunniksi. 12 pelattavaa hahmoa, todella paljon makeita hulluusefektejä, jokaiselle aikakaudelle ominaiset aseet, ja todenmukaisesti mallinnetut miljööt luovat todella upean näköisen pelikokemuksen.

Mutta toisaalta: Zombit ovat heikkoja, ja niitä on paljon. Peli yltyy välillä Hack & Slashiksi, mikä voi ärsyttää joitain pelaajia. 2 ärsyttävää vaelluskohtaa, jotka on tehty vain peliajan keinotekoiseksi pidentämiseksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Hunk-
Niin... Ajattelin vain kysäistä että onko kukaan tilannu tuota peliä importtina? Ja jos jollain on jo peli hallussa niin voisiko kertoa vähän kokemuksista?

Kyllähän se on tilattu importtina. No jos nyt jotain tuohon kaba:n kuvaukseen lisäisi niin, äänet ja ääni-näyttely ovat kyllä harvinaisen hyvää tasoa. Tarina on mahtava mutta aluksi saattaa ja tuntuukin hieman sekavalta, mutta lopulta kun tarinan "palaset" kokoontuvat yhteen niin huomaa kuinka hyvä kokonaisuus se on.

Itse pidän kyllä enemmän Resident Evil:stä , mutta se johtuu siitä että olen sarjan fani. Mutta jos näin ei olisi ylistäisin varmasti Eternal Darkness:n maasta taivaaseen :).

Pelin ääninäyttely, samoin kuin äänet, on kyllä ensiluokkaista. Ja itse asiassa peli kertoo kahdentoista erillisen hahmon tarinan, jotka sattuvat vain jotenkin liittymään toisiinsa luoden upean eeppisen kertomuksen.

Tulis tuo ED nyt suomeenkin piakkoin (mutta täytyy odotella marraskuuhun saakka) ja onhan Silicon Knight:lta tulossa Too Human Cubelle (tulevaisuuden psykologinen trilleri)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
ja onhan Silicon Knight:lta tulossa Too Human Cubelle (tulevaisuuden psykologinen trilleri)

Laiskan surffaajan kysymys: onko tuosta kuvia tai peräti videoita?

Eips, Silicoonithan jättivät Too Humanin jäihin ja keskittyivät vain ja ainoastaan Eternal Darknesiin joten nyt he sitten keskittyvät Too Humaniin.

Ylös Bottom