Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Etsin arvostelijita/moderaattoreita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heplo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Etsin arvostelijita/moderaattoreita

Dsplayer sanoi:
Olen tehnyt Nintendo aiheisen fanisivun ja etsin sinne paria arvostelijaa/moderaattoria. Käy kurkkaamassa www.dscraze.tk ja postaa jos kiinnostaa

Minä voisin tulla modeksi jos pääsee.
Ei ole muuta kuin DS ja siihen mario niin ei varmaan kannata tulla arvostelijaksi.

Itse ainakin liityin jo sivuille, eikä muuta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

makedin sanoi:
Turha kommentti, mutta keskustelualue näyttää jotenkin tutulta .
Ja itse asiaan: itse ainakin liityin jo sivuille, mutta epäilen sopivuuttani modiksi...

Tuo skini on phpBB:n default-skini.

Knight sanoi:
Tuo skini on phpBB:n default-skini.
Niin juuri, tulin koneelle ainoastaan korjaamaan tuon "typon" (joskus tajuan virheeni vasta hetken mietittyäni).

Minun puolestani bladekill voit olla myös arvostelija/moderaattori, vaikka et omista kuin Marion DS:lle(en minäkään muuta omista :D vielä) janne.hepola@suomi24.fi lähetä meseosoitteesi tonne

Voin tulla myös modiksi jos pääsee.
itellä on GC ja gba sp

Ittelläkin on Cube ja GBC (SP:n jouduin myymään tulevan DS:n tieltä. Koneella (konsolien ohella) on kotini, joten teoriassa minussakinin voisi olla ainesta modiksi. Arvostelujakin osaan jotenkin kirjoittaa.

nakkihuuli ja makedin pääsette vielä arvostelijoiksi ja modeiksi lähettäkää meseosote ym. janne.hepola@suomi24.fi tonne enkä sitten tarvitse enää arvostelijoita vähään aikaan

Onko jo paikat täynnä, kun en ole oikein ehtinyt käydä täällä kun oma tietokone oli korjauksessa.

No niin nyt olisi taas yhdelle arvostelijalle paikka. Sivut ovat todellakin paremmat kuni edelliset, mutta vasta betaversiossa. Arvostelijan pitäisi olla mielellään 13-16 vutias, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä privalla.

Dsplayer sanoi:
No niin nyt olisi taas yhdelle arvostelijalle paikka. Sivut ovat todellakin paremmat kuni edelliset, mutta vasta betaversiossa. Arvostelijan pitäisi olla mielellään 13-16 vutias, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä privalla.

Meikä vois tulla arvostelijaksi, ja voisin lähettää yhden arvostelun malliksi. Hyvä etu on se, että peli on Urbz, eli hieman tunnettu DS-julkaisupeli

Miksipä ei, aikaa on muutenkin liikaa, itse omistan pelikuution ja tuplanäytön ja liikaa pelejä.

Ylös Bottom