Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Etsinnässä: SSBB t-paita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamirou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jamirou

New Member
En ole ihan varma kuuluko tämä ihan tänne, mutta kuitenkin. Olen yrittänyt etsiä netistä kyseisen pelin inspiroimaa t-paitaa, mutta turhaan. Tietääkö kukaan paikkaa josta tuollaisen voisi tilata?

Vastaus: Etsinnässä: SSBB t-paita

Suosittelen vaan painattamaan itse paidan omavalintaisesta kuvastasi jossain paitapainossa.

Suosittelen vaan painattamaan itse paidan omavalintaisesta kuvastasi jossain paitapainossa.

Eikös periaatteessa ne vaadi kuitenkin oikeudet siihen kuvaan ennen kuin semmoisen voi painattaa? Esim. Nintendon logoa tai hahmoja ei ymmärtääkseni voi painattaa, kun ei omista niihin oikeuksia mutta mikäli kuva on itse tehty, on asia eri.

Eikös periaatteessa ne vaadi kuitenkin oikeudet siihen kuvaan ennen kuin semmoisen voi painattaa? Esim. Nintendon logoa tai hahmoja ei ymmärtääkseni voi painattaa, kun ei omista niihin oikeuksia mutta mikäli kuva on itse tehty, on asia eri.

Ketä kiinnostaa jos kyseistä paitaa tehdään vain yksi kappale ja printti oman tietokoneen printterillä ;D

Ketä kiinnostaa jos kyseistä paitaa tehdään vain yksi kappale ja printti oman tietokoneen printterillä ;D

Lainaamassani viestissä mainittiin sana "paitapaino" ja se ei ole sama asia kuin tuo. Siihen en ota kantaa mitä kotonasi teet.

Ylös Bottom