Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Everquest online adventures apuketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukeboxi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jukeboxi86

New Member
Eli tänne voi laittaa kysymyksiä ja sit jotkuu vastaa jos osaa. Täs olis multa yks kysymys.
Mistä löytää tossa pelissä sen kadonneen "guard patrollin", ku mun pitäis ettii se ja en löydä mistään. Jotaa ne sano että pitäs mennä ettimään jostaa etelästä päin ja siel on joku siltä minkä yli mennään. Eli tää tehtävä on saatu alkujaa sieltä Qeynossista, kun sen ulkopuolilta piti käydä niis torneissa ja sit viedä jotaa viestii eteenpäin. Sit ku vein sitä viestii yhelle tyypille nii se sano että pitää ettii toi kadonnut "guard patrol"

Sain sen alkuperäsen tehtävän joltaa Lancetilta, joka on sen tyypin lähellä joka anto niitä harjotus tehtäviä.

Eli apua kaivattaisiin.:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Everquest online adventures

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Mistä löytää tossa pelissä sen kadonneen "guard patrollin", ku mun pitäis ettii se ja en löydä mistään. Jotaa ne sano että pitäs mennä ettimään jostaa etelästä päin ja siel on joku siltä minkä yli mennään. Eli tää tehtävä on saatu alkujaa sieltä Qeynossista, kun sen ulkopuolilta piti käydä niis torneissa ja sit viedä jotaa viestii eteenpäin. Sit ku vein sitä viestii yhelle tyypille nii se sano että pitää ettii toi kadonnut "guard patrol".:eek:
Sain sen alkuperäsen tehtävän joltaa Lancetilta, joka on sen tyypin lähellä joka anto niitä harjotus tehtäviä.

Eli apua kaivattaisiin.:)

Lähde menemään sieltä vartiotornilta länteen päin päin niin ei tarvitse paljonkaan juosta kun kyseinen vartija sieltä löytyy. Jos en väärin muista äkkiseltään, niin juuri tuon Lancerin tornin kohdalta suoraan länteen(Ehkä hivenen pohjoiseen päin enemmän kuin etelään). Samalla kun vaihtelet kohdetta kun juokset, niin kyseinen vartija tulee kyllä vastaan etä voi ohi mennä.

Nyt on taas sellanen ongelma, että kun otin tehtävän alusta nii en enää löydä sitä tornia mitä yksi vartia sanoo, että se on idässä. Kun aluksi oon käynny niitten Qyenosien muurien ulkopuolella olevassa tornissa, niin siellä käsketään menemään pohjoiseen torniin ja sieltä taas käsketään itään, mutta en enää löydä sitä idässä olevaa tornia. Vasta sen jälkeen mun pitäis etti vasta se gyard patrol, mitä en silloin löytäny.

ps. kun joissain tehtävissä sanotaan, että pitäis muodostaa ryhmä, että pärjää tehtävässä olevia hirviöitä vastaan. Niin tarkoittaako se sitä, että mun pitää ihan oikeilta tyypeiltä pyytää apua vai niiltä NPC- hahmoilta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
ps. kun joissain tehtävissä sanotaan, että pitäis muodostaa ryhmä, että pärjää tehtävässä olevia hirviöitä vastaan. Niin tarkoittaako se sitä, että mun pitää ihan oikeilta tyypeiltä pyytää apua vai niiltä NPC- hahmoilta.

Oikeilta tyypeiltä, tämä on pelin idea.

Ylös Bottom