jukeboxi86
New Member
Eli mulla on sellanen ongelma, että kun tilasin vain kuukauden peliaikaa ja olin käyttänyt sen, niin nyt multa menee tililtä jostain syystä joka kuukausi se kuukauden hinta, vaikka otin peliaikaa vain kuukaudeksi. Mikä neuvoksi, olisiko mahdollista, että he olisivat laittaneet enemmän kuukausia kuin mitä olin maksanut, vai mikä on vialla ei ole yhtään kivaa
Sitte ku meikäpojalla ei ole oikein tuo englannin kieli niin hyvin hallussa että osais niille jotaa valittaa, niin kusessa ollaa. Eli helppiä vaan jos joku osais jotaa neuvoo esim. pystyykö sen tunnuksen jotenkin poistaa/mitätöidä tai vaikuttaisiko se jos tyhjentäisin sen tiedot muistikortilta ja sitten maksu lähtisi pois vai... pliis!!

Sitte ku meikäpojalla ei ole oikein tuo englannin kieli niin hyvin hallussa että osais niille jotaa valittaa, niin kusessa ollaa. Eli helppiä vaan jos joku osais jotaa neuvoo esim. pystyykö sen tunnuksen jotenkin poistaa/mitätöidä tai vaikuttaisiko se jos tyhjentäisin sen tiedot muistikortilta ja sitten maksu lähtisi pois vai... pliis!!