Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Everquest online adventures(kuukausimaksu apua!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukeboxi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jukeboxi86

New Member
Eli mulla on sellanen ongelma, että kun tilasin vain kuukauden peliaikaa ja olin käyttänyt sen, niin nyt multa menee tililtä jostain syystä joka kuukausi se kuukauden hinta, vaikka otin peliaikaa vain kuukaudeksi. Mikä neuvoksi, olisiko mahdollista, että he olisivat laittaneet enemmän kuukausia kuin mitä olin maksanut, vai mikä on vialla ei ole yhtään kivaa:(

Sitte ku meikäpojalla ei ole oikein tuo englannin kieli niin hyvin hallussa että osais niille jotaa valittaa, niin kusessa ollaa. Eli helppiä vaan jos joku osais jotaa neuvoo esim. pystyykö sen tunnuksen jotenkin poistaa/mitätöidä tai vaikuttaisiko se jos tyhjentäisin sen tiedot muistikortilta ja sitten maksu lähtisi pois vai... pliis!! :confused: :confused:

Ei hätää eli menet sinne EQ:n Account valikkoon ja sieltä löytyy muistaakseni kohta Delice Account klikkaat sitä ja sen jälkeen
EQ veloitus katkeaa tililtäsi.

Vaikka oletkin ostanut vain yhden kuukauden niin jostakin syystä
se toimii automaattisesti joka kuukausi päivittää kunnes itse manuaalisesti sen katkaiset valikosta.

Mitäs muuten pidit Everquestistä,
oliko alku liian tuskainen kun lopetat jo?

Jos kummiskin päätät jatkaa ja palata niin apua tarvittaessa vedä
virtuaalista häntääni niin riennän apuun ;)

Harmi Suomalaisia tapaa niin harvoin nykyään EQssa :(

EDIT:XShava olikin nopeampi ja vastannut jo :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ironlion
Ei hätää eli menet sinne EQ:n Account valikkoon ja sieltä löytyy muistaakseni kohta Delice Account klikkaat sitä ja sen jälkeen
EQ veloitus katkeaa tililtäsi.

Juu näin toimi, niin ongelmasi katkeaa.

Vaikka oletkin ostanut vain yhden kuukauden niin jostakin syystä se toimii automaattisesti joka kuukausi päivittää kunnes itse manuaalisesti sen katkaiset valikosta.

Eli EQ ei osteta vain 1kk peliaikaa, vaan siellä olevat vaihtoehdot 1kk, 3kk ja vuosi ovat vain laskutuksen välejä. Eli kysyvät haluatko saada laskun kerran kuukaudessa, kolmen kuukauden välein. Vai kerran vuodessa.

Ja tilaus pitää siis itse katkaista kun ei enään halua pelata. 1kk peliaikaa saa tilaamalla ja sitten heti katkaisee. Niin lasku tulee 1kk ja voit pelata 1kk ja sen jälkeen tilisi menee kiinni eikä lisälaskua tule.

Jos haluaa vain 1kk ottaa, niin kannattaa tilata tuo 1kk maksuvälillä. Ja heti muutaman päivän sisällä peruuttaa, niin voit pelata 1kk ja lasku tulee vain siitä. Heti ei välttämättä kannata peruttaa kun on tilannut, jotta EQ kerkeää tuon rekisteröimään(ihan varmuuden vuoksi, varmaan hetikin voisi peruuttaa, mutta varma on aina varmaa).

Edit: Joo, mutta kun sulla selvemmin ilmaistu, niin poistin ja hivenen lisäsin tähän ;)

Eli nyt kun oon ottanu sen tunnuksen poistamisen, niin voin kuiteskin pelata tän kuukauden loppuun asti ilman uusia lisämaksuja. Eli enää siis ei ilmeisesti pitäisi rahaa mennä joka kuukausi, kun tyhjensin, jos noin on, niin kiitos paljon.

Mitäs muuten pidit Everquestistä,
oliko alku liian tuskainen kun lopetat jo?

No olihan se ihan kiva, mutta pelasin vaa 11lv ja sitten kun en saanut tehtäviä, kun olisi pitänyt hakata monstereita lisää ja en oikein nähnyt suomalaisia siellä joitten kanssa pelata niin siihen se sit jäi.
Jos kummiskin päätät jatkaa ja palata niin apua tarvittaessa vedä
virtuaalista häntääni niin riennän apuun ;)
Saatan ehkä palata pelailemaan peliä vielä, lähiaikoina tai joskus, mutta katsoo sitten jos saisi peliseuraa siellä everquestin maailmassa, kun ei oikein niitten ulkomaalaisten kanssa ole niin kiva pelata kun suomipoikien.
Harmi Suomalaisia tapaa niin harvoin nykyään EQssa :(
Niihän se on :(

Jos en tätä jatka, niin Final Fantasy XI on seuraava maksullinen peli jota käyn sen tultua eurooppaan pelailemaan.

joo se on kyllä harmi ettei suomalaisia näy everquestissa mutta jos jukebox jatkat pelaamista niin voin kyllä auttaakkin nimittäin pyydä kamuksi semmoinen nick kun Zerofus...socom2 nick on Shadow Fin

Ylös Bottom