Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EverQuest Online Adventures

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja el Miguel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

el Miguel

New Member
Everquest PS2:lle !

Eli sonyn online pelimeisninki alkaa tosissaan maailmalla. Everquest, tuo huumeiden huume, tulee PS2:lle.

lue lisää: http://news.com.com/2100-1040-878576.html

EDIT: jaa, Shaban olikin juuri ehtinyt laittaa ko uutisen ps2fin:n etusivulle.. nevamind.. tosin tässä siitä voi sitten jauhaa eli ei mennyt ihan hukkaan. Lisäksi news.com:in jutussa on sitten vähän eri tyylisuunnan analyysiä kuin Gamespotissa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hieno juttuhan tämä on.
Loistavaa kerrassaan!

Katsotaan nyt, milloin Sony saa PS2:n nettipelaamisen "virallisesti" käyntiin.
 
Sony varmaan hieroo rasvaisen pulleita kätösiään mielihyvästä.
Jokainen Everquest pelaaja maksaa ensinnäkin kuukausimaksunsa ja näppäimistö on käytännössä katsoen pakollinen. Vai padillakö meinasitte keskustella?
 
arvioikaamme jokainen omalta kohdaltamme, onko peli sen lisäsatsauksen väärti. Itse olen siinä mielessä ehkä kummallinen, että kaikki lisäkrääsä vaan kiinnostaa :) G-Conit, kovalevyt, modeemit yms sälä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitä nyt olen kavereilta kuullut, niin kyllä siinä menee elämä pilalle jos EverQuestia käy netissä pelailemaan. :D
Siitä maailmasta tulee todellisuus, tästä maailmasta, missä fyysisesti elämme, vieras planeetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Miguel
arvioikaamme jokainen omalta kohdaltamme, onko peli sen lisäsatsauksen väärti. Itse olen siinä mielessä ehkä kummallinen, että kaikki lisäkrääsä vaan kiinnostaa :) G-Conit, kovalevyt, modeemit yms sälä..


Hehe, itsellänikin on saman tyyppinen neuroosi. täytyy ostaa kaikenlaista "turhaa" lisäkrääsää pleikan ympärille vaikka niitä ei edes tarvi.
 
http://ps2.ign.com/articles/357/357034p1.html

April 10, 2002 - The announcement of Everquest Online Adventures has obviously raised many questions about exactly what form the PS2 installment in Sony's popular MMORPG will take. Plenty of those questions will have to remain unanswered for a while, but Rod Humble, Executive Producer at Sony Online, posted a few replies to key queries on the Station message boards recently. They are excerpted here for your edification.

In answer to your questions:

"Is it a port?"
No. The product started mid 2000 with the explicit goal of being designed from the ground up as a PS2 game. A port simply would not have worked. Adventures is designed to be played in the living room which is a totally different environment from the study or bedroom where PC games are played.

"Will I be able to visit all my favorite places?"
Yes and No. EQOA is set 500 years before the original EverQuest so Antonious Bayle is not yet alive. The migration to Odus has not yet been completed and there are still Elves on Tunaria (it is not yet known as Antonica). We have built the world from scratch, you can visit many places which are familiar in EQ but don't expect them to look the same or even have the same inhabitants...

"How do I play without a keyboard?"
Very easily as it happens. Last week I got to level ten around Moradhin just doing quests from the comfort of my couch. Certainly chat is a lot easier with a keyboard but not mandatory. I don't know how others will want to play but for me lying back on my couch with both feet up controller in one hand beverage in the other as my friends and I go dungeon delving is the preferred method.

"Does the game have the same classes, abilities and races?"
No. 500 years ago on Norrath races and classes were different (some didn't even exist yet!). While there will be familiarities there are many new spells and abilities that existed back in Norraths age of adventure. We will post more details on this in the upcoming months.

"Is the EQOA the same team that works on EQ Live?"
No. The Adventures team has been separate for nearly two years now working in the dark and in secret.

"Will I be able to transfer my own character to EQOA or see PC players from the original game?"
No. Your characters wouldn't have been born yet! (Unless they were Elves possibly). The games run on totally different servers.

"How many players does EQOA support?"
More than the original EQ per server. Each world should support at least 3000 people simultaneously who can go wherever they want. There are no zones or restrictions on players going anywhere its quite possible to wander by hundreds of other players as you journey across Norrath.

"What about Fippy????"
Clan Darkpaw is alive and well in the Age of Adventure.

Hope this helps!

Rod Humble
Executive Producer Studio 1
 
Kuka muuten tosiaan aikoo alkaa pelata tuota sitten ihan kunnolla?
Perustetaanko joku Suomi-jengi sitten ja pistetään lohikäärmeet viipaleiksi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kuka muuten tosiaan aikoo alkaa pelata tuota sitten ihan kunnolla?
Perustetaanko joku Suomi-jengi sitten ja pistetään lohikäärmeet viipaleiksi?

Minä ainakin, todennäköisesti. Nettipelit kiinnostaa.
 
http://www.ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=936
Yli puoli vuotta sitten Yhdysvalloissa julkaistu EverQuest Online Adventures saa uuden huutokauppa-ominaisuuden. Huutokaupat ovat avoimia kaikille pelaajille, jotka haluavat ostaa tai myydä tavaroita pelissä ja valuuttanahan toimii EverQuestin oma valuutta, tunar.
Heinäkuussa peliin lisättiin uusia ammattitaitoja (Trade Skills), kuten aseiden takominen ja korujen valmistus ja tulevaisuudessa voi taitojaan kehittää myös mm. puuseppänä ja räätälinä ja valmistamiaan tuotteita voi siis jatkossa huutokaupata lisätunarien toivossa.

Suomessa peli tulee myyntiin näillä näkymin 29.10.
 
Ylös Bottom