Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F.E.A.R. 3 (Fear 3) [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Cobretti

New Member
Peli: F.E.A.R. 3
Kehittäjä: Day 1 Studios (mm. ekan F.E.A.R.-pelin konsoliversiot, Fracture)
Julkaisija: Warner Bros. Interactive
Alustat: PS3, 360, PC
Ilmestyy: Toukokuu 2011
Genre: FPS, kauhu
Muuta: Co-op (offline/online)

Wiki: F.E.A.R. 3 - Wikipedia, the free encyclopedia
__

Sarjan aiemmat pelit:
*2005-2007 - F.E.A.R. (PC, 360, PS3)
*2006 - F.E.A.R. Extraction Point (PC lisäosa)
*2007 - F.E.A.R. Perseus Mandate (PC lisäosa)
*2007 - F.E.A.R. Files (=Extraction Point/Perseus Mandate) (Xbox 360)
*2009 - F.E.A.R. 2: Project Origin (PC, 360, PS3) + F.E.A.R. 2: Reborn (DLC)
__

En löytänyt tästä PS3:n ketjua, joten tein sellaisen. Eli kauhupainotteinen FPS jatkuu ja täällä pelin tiimoilta viimeisin haastis:
Why F.E.A.R. 3 is nothing to be afraid of Interview - Page 1 | Eurogamer.net

Nyt mukana siis co-op, jolla yritetään laajentaa pelaakuntaa. Sarjan aiemmat pelit olivat kyllä mukavan tunnelmallisia ja jopa "pelottavia", joten en tiedä miten tuo co-op istuu siihen osastoon..

Edit: CE-setti myös tulossa:
http://www.joystiq.com/2011/01/13/fear-3-collectors-edition-includes-pregnant-alma-figure-abject/

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.E.A.R. 3 (Fear 3) [PS3 Hype]

Peli kovassa odotuksessa. FEARit vaan iskee. Kevyesti parasta tekoälyä ja mahtava fiilis räiskinnässä.

Tänä vuonna on kyllä tulossa uskomaton määrä laadukkaita räiskintäpelejä:
Gears 3, CoD, Socom 4, Resistance 3, Bulletstorm, FEAR 3, Brink, Crysis 2, Killzone 3.. Veikkaanpa, että FEAR jää vähintäänkin väliinputoajaksi, vaikka etenkin yksinpelin puolella sillä on suuri mahdollisuus olla joukon paras peli.

F.E.A.R. 3:ssa on kahden pelaajan co-op verkon tai jaetun ruudun kautta. Jos joku sattuu saamaan pelin ennen juhannusta niin viestiä minulle: olisi kiva kokeilla verkon läpi yhteistoimintaa ennen ensi viikon tiistaita.

Itse peli tuntuu hyvin samalta kuin kakkososakin eli muistuttaa Särkänniemen kummitusjunaa: tiukasti raiteilla etenee, kivaa on, mutta välttämättä jäljestä päin ei hirveästi mukaan tartu.

Käväsin tänää VPD'stä ostamassa F3ARIN, ihan jees peli, mutta pelin ''idea'' vähän hukassa, koska tää on eka Fear, jota koskaan ees oon pelannu. Nyt joku vähän valaskaa mua: Miksi Campaingissa on jotain ''sotilaita'' ja välillä näkyy se haamu jossain tien päässä, ketä ne sotilaat edes on, ja mitä ne tekee siellä paikoissa oikeen? :confused: :D
Edit: Yrittääkö ne suojella sitä Almaa?

Käväsin tänää VPD'stä ostamassa F3ARIN, ihan jees peli, mutta pelin ''idea'' vähän hukassa, koska tää on eka Fear, jota koskaan ees oon pelannu. Nyt joku vähän valaskaa mua: Miksi Campaingissa on jotain ''sotilaita'' ja välillä näkyy se haamu jossain tien päässä, ketä ne sotilaat edes on, ja mitä ne tekee siellä paikoissa oikeen? :confused: :D
Edit: Yrittääkö ne suojella sitä Almaa?

Kannattais pelata ainaki eka feari

Vastaus: F.E.A.R. 3 (Fear 3) [PS3]

Upataan tämäkin keskustelu.
Pelaako kukaan konsolifinistä tätä peliä, netissä ei pelaa melkee kukaan koskaa, ite löydän ehkä 1-3 servuu joskus, yleensä en yhtää.

Upataan tämäkin keskustelu.
Pelaako kukaan konsolifinistä tätä peliä, netissä ei pelaa melkee kukaan koskaa, ite löydän ehkä 1-3 servuu joskus, yleensä en yhtää.

En peliä omista mutta kaverilla on kovassa hakkauksessa aina.
Kyllä, kaikille näkyy aina joku 3-4 serveriä. Se on bugi johon pitäs tulla lähiaikoina korjaus.
E: Todellakin kannattaa kattoa aiempien pelien juonet. Tässä sarjassa on hiton hyvä juoni.
Nimittäin Project origin (aka Fear 2) oli todella loistava kun oli juonessa kiinni, ja sillä oli loistokas multiplayer, joka on nykyään kuollutta (=puolia trophyistä ei voi saada)

Aha, oonki kattonu kun facebookissa on F.3.A.R:illa monta tuhatta fania ja servuja ei edes löydy ^^

Niinpä niin :rolleyes: Itse nyt en sattuneesta syystä halua F3EAria ostaa kun sen oon kaverin kanssa vetänyt läpi insanella ja multiplayeriakin on tullu hakattua sekä 50% trophyista, joten en nää mitään syytä tuhlata siihen rahaa :D .

Eilen melkee putosi leuka paikaltaan, kun näin, että löytyi ainakin 11 servua, ja melkein joka ikinen oli täynnä. :p

Eilen oli tosiaan taas kaverin kanssa F3AR ilta.
Ihmettelen, että miks servuja ei löydy, mutta kun ite tein servun, meni kaks sekuntia niin neljä pelaaja oli kasassa. Eikö kukaan vaivaudu tekee ite servuja?

Eilen oli tosiaan taas kaverin kanssa F3AR ilta.
Ihmettelen, että miks servuja ei löydy, mutta kun ite tein servun, meni kaks sekuntia niin neljä pelaaja oli kasassa. Eikö kukaan vaivaudu tekee ite servuja?

Mahdollista, mutta uskoisin että ihimset pelkää alottaa lobbya jos se rupeekin lagaamaan.. Meinaan kun miettii sitä Fear3 ei ole mikään (tietenkään) CoD joka on täynnä jonneja, vaan tästä pelistä löytyy pelaajia joista monet ovat vähän vanhempaa ikäluokkaa. Ja kun niillä ei aina aika riitä niin katotaan nopeasti tyhjä serveri ja hakataan sitä..

Ylös Bottom