Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011 peliseuraa

beasricker

New Member
Tässä olisi siis hakusessa porukkaa nyt ihan alkuunsa co-op championshippiin ja ehkä sitten myöhemmin muihin sessioihin. Partnerin siis tarvitsisin. Itse olen vedellyt careerissa hard ja expert vaikeustasoilla peliä läpi. Hardilla voitosta voittoon ja expertillä hitusen heikommin. Minulle siis käy mikä tahansa vaikeustaso miten partnerini vain haluaa oli se sitten vaikka amateur, jos siltä tuntuu. Olen siis erittäin joustava tämän kanssa eli voit vaikka itse sanella ajoavut (jos niitä rajoitetaan) sun muut, jos on tarvetta.

Lähetä livessä viestiä tai tänne. Jos pistät livessä niin kerro, että asia koskee tätä, jotta tiedän kuka minua kysyy.

GT: Beastrick
 
Vastaus: F1 2011 peliseuraa

Ajattelin katsella löytyykö konsolifinistä F1 online sarjaa boxille. Eipä näyttänyt löytyvän, joten nostan tämän ketjun esiin ja kysyn löytyykö halukkaita kuskeja online sarjaan. Olisi hienoa jos innokkaita kuskeja löytyisi, saataisiin hieno sarja varmasti aikaan. Ilmotelkaa tänne jos kiinnostusta löytyy! Jos tulis vähintään kahdeksan osallistujaa niin olis mieltä alkaa pelaamaan. Itse osallistuisin tietenkin ja aika varmasti saan houkuteltua yhden kaverin messii. Katsotaan toteutusta sitten myöhemmin jos kiinnostusta löytyy.
 
Ajattelin katsella löytyykö konsolifinistä F1 online sarjaa boxille. Eipä näyttänyt löytyvän, joten nostan tämän ketjun esiin ja kysyn löytyykö halukkaita kuskeja online sarjaan. Olisi hienoa jos innokkaita kuskeja löytyisi, saataisiin hieno sarja varmasti aikaan. Ilmotelkaa tänne jos kiinnostusta löytyy! Jos tulis vähintään kahdeksan osallistujaa niin olis mieltä alkaa pelaamaan. Itse osallistuisin tietenkin ja aika varmasti saan houkuteltua yhden kaverin messii. Katsotaan toteutusta sitten myöhemmin jos kiinnostusta löytyy.

Messissä ollaan, jos vaan porukkaa saadaan.
 
Vastaus: F1 2011 peliseuraa

Kiinnostusta löytyy online sarjaan todellakin paljon!! Alkaa peli tuntua tylsältä ku oma taso on sen verran hyvä jo että legendarylla ilman luiston estoa, ABSiä ja manuaalina alkaa pysymään aivan kärjen vauhdissa.
 
Vastaus: F1 2011 peliseuraa

Liekö jo kaikki pelaamassa 2012-versiota. Mutta nostampa silti huvikseni ketjun ylös ja kyselen että löytyykö innokasta sakkia ihan vaikka mm-sarjaa ajatellen? Ite olen pelaillut kohtuullisen vähän, mutta hardilla tuppaa jo voittoja tulemaan. Vois olla ihan lystiä pelailla online-sarjaa. Onko innokkaita?
 
Ylös Bottom