Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Kausi 3 Keskiviikko-sarja

Se minun ehdotus siittä realiaikaan oikean sarjan kanssa kulkevasta sarjasta on vissiin saanut kannatusta...?

Formulathan alkaa nyt tänä viikonloppuna, eli aloitammeko mekin nyt?

Miten olisi kisa sunnuntaina vaikkapa klo 17? Ei ainakaan yhtä myöhään kuin ennen.. Ja toki voitais ajaa aika-ajotkin lauantaina..

Mitä olette mieltä aika-ajoista, ajetaanko lauantaina aika-ajot ja sunnuntaina kisa, vai vain pelkkä kisa sunnuntaina?

Niin ja minä voin hoitaa kaikki pistelaskut ja muut hommat, kuhan vaan saataisiin hosteja jostain.

Voi olla että tulee vkl liian nopeasti ja ei ehditä saamaan kuskeja mukaan tarpeeksi:mad: Ja kuka suorittaa tallien arvonnat ? ja sitten tarvis laittaa osaanottaja lista pystyyn .

Minä suorittaisin kaikki talliarvonnat, pistelaskut ja muut hommat.

pistetään nyt pystyyn ilmottautumislista realiaikaiselle kaudelle. Jos saadaan tarpeeksi osallistujia niin pistän oman ketjun uudelle sarjalle.

Koitetaan aloittaa nyt sunnuntaina.

1. Vehka1
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Haudi :)

mä luulen että tämä tuleva sunnuntai tulee liian nopeasti :(
Tai sitten tarvitsee laittaa rattaat pyörimään...eli viestiä ja infoa vaan eteenpäin niille ketkä nyt olisi mahdollisia osallistujia tuohon kauteen...
ainakin pari kaveria pääsisi aloittamaan ensi viikolla kauden..kun pääsevät tuolta intistä pois :D valitettavasti...

MUTTA mä LUPAAN ja VANNON että hostaan kaikki kisat mihinkä ite pääsen ja luulisin että pääsen jokaiseen osallistumaan :) näillä näkymin...

Ja mun mielestä ajetaan aika-ajot ja kisa samana päivänä eli sunnuntaina...koska eri päivinä ajettavat kisa ja aika-ajot karsivat osallistumis määrää...tämä on vain mun mielipide kylläkin.
KLO 17:00 on hyvä aika koska yleensä oikeat kisat loppuvat siinä viiden pintaan juuri :)

uistin... teetkö vaikka uuden ketjun tälle uudelle kaudelle?

Minä suorittaisin kaikki talliarvonnat, pistelaskut ja muut hommat.

pistetään nyt pystyyn ilmottautumislista realiaikaiselle kaudelle. Jos saadaan tarpeeksi osallistujia niin pistän oman ketjun uudelle sarjalle.

Koitetaan aloittaa nyt sunnuntaina.

1. Vehka1
2. santtu-71
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Ensi viikko olisi muuten hyvä, mutta sillon on jo malesian kisa... Pistän uuden ketjun pystyyn kuhan pääsen kotia.

Ja jos porukalla on innostusta niin vois vaikka jonain päivänä ennen kisaa pitää yhteiset harjoitukset ?? jos vaan saa kannatusta :)

Pistän uuden ketjun illalla. Toivottavasti ollaan saatu jo siihen mennssä pari osallistujaa lisää..

Tarvii ainakin koittaa jos jotain vanhoja kuskeja sais mukaan vielä.

Ylös Bottom