Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2019

Joo niin oli. Siinä toisessa epävirallisessa kisassa huomasin et oli ajamassa myös tubettaja aarava, joka on vuosikausia ajanut formulapeleillä ja oli ihan häntäpäässä kokoajan. Jännä miten sekin oli niin huono. Ei toki pelimäärä hyväksi tee, mutta kun mukana oli kuskeja joilla ei ole kokemusta kyseisestä pelistä, niin luulisi jo sillä saavan etulyöntiaseman.
Vai oiko kyse sopeutumisvaikeuksista? aarava pelaa modatulla pc-versiolla.
 
Tuli mieleen, että kieltääköhän F1-lisenssit esimerkiksi uuden tiimin lisäämisen F1-peliin? Olisi erittäin mielenkiintoinen uudistus, jos tulevassa versiossa voisi perustaa oman tallin Career-modeen, ja tallia tulisi pyörittää kulujen puolesta, palkata henkilökuntaa ja kuskeja jne. Lisäksi samalla voisi olla mahdollisuus ajaa myös kaikki kisat itse tallin toisella kuljettajalla. Luulen, että lisenssit, sponsoridiilit ym. tämän taitaa kyllä estää.
 
Tuli mieleen, että kieltääköhän F1-lisenssit esimerkiksi uuden tiimin lisäämisen F1-peliin? Olisi erittäin mielenkiintoinen uudistus, jos tulevassa versiossa voisi perustaa oman tallin Career-modeen, ja tallia tulisi pyörittää kulujen puolesta, palkata henkilökuntaa ja kuskeja jne. Lisäksi samalla voisi olla mahdollisuus ajaa myös kaikki kisat itse tallin toisella kuljettajalla. Luulen, että lisenssit, sponsoridiilit ym. tämän taitaa kyllä estää.
Luulen et ainoastaan F1 lisenssi, ei mikään sponsori tms. Ja lisenssikin vain siksi, että Bernien jääräpäisyys näkyy edelleen. Kyllähän Liberty on löystyttänyt otettaan paljonkin monen asian suhteen.
Ja epäilykseni perustan siihen, että oman tallin luonti on motogp peleissä onnistunut vuosia, joten ei se sponsoreilta tms jää kiinni. Toki voi itsellä joku Ferrari olla myös vanhan liiton jääränä sanelemassa.
 
Uutta peliä odotellessa on hyvä tulla mukaan KonsoliFINin F1-sarjan uudelle kaudelle. Mahdollisesti kuskimäärät riittää kahteen divisioonaan, joten ei tarvitse pelästyä kärkikuskien hirmuisesta vauhdista, tärkein ominaisuus on hyvä käytös sekä radalla että keskuteluryhmässä.

 
Ylös Bottom