Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FA Premier League 2008-09

Vastaus: FA Premier League 2008-09

Toivotaan ettei enempää sekoile pool. tänä vuonna toivon heille voittoa ja viime vuonna toivoin manulle. tässä liigassa mulla on ManU ja liver suosikkeja, mutta kaikkein paras ja the one and only mulle on kummiskin Real Madrid, koska siellä pelas mun ensimmäinen pelaaja jonka tiesin, eli Zidane. legenda jo eläessään :)
Aika ristiriitainen tuo ManU ja Liverpool kannatus.
 
Vastaus: FA Premier League 2008-09

Mun lempparijouekkueita on manu, chelsea, barca, madrid, inter ja juve. sympatiat arsenalille, liverpoolille ja romalle
 
Vastaus: FA Premier League 2008-09

Aika ristiriitainen tuo ManU ja Liverpool kannatus.

no niin, koska ne on arkkivihollisia, tiedän :D ja ehkä käytin väärää eikä se ole semmoista kunnon fanitus kannatusta, vaan toivon vaan heille voittoa thats it. :)

Btw, mitä luulette saako ManC ostettua Kakan? :p
 
Vastaus: FA Premier League 2008-09

Transfer Muppet taas vaihteeksi pyörii Ronaldon ympärillä. Tätä touhua saa sitten taas koko kesän katsella, että mihinkä suuntaan sitä taas olla menossa. Jäädäkö vai lähteäkö? Lehdet ja Perez ainakin kovasti viemässä Crisua Madridiin. Kakahan sinne on jo vietykin. Mitähän vielä. No ainakin yksi asia on varmaa: Madrid vankistaa yhä edelleen vahvemmin asemaansa ostojoukkueiden kärjessä.
 
Vastaus: FA Premier League 2008-09

Siirtohan alkaa nyt käytännössä olemaan selvä. Ensi kaudella Ronaldo pelaa Real Madridissa.
 
Vastaus: FA Premier League 2008-09

hyvä sivusto muutes tuo goal.com. omnko kellään tietoa, että meneeköhän se tevezi cityyn ens kaudeks? vaihtasipa ainaskin seuraa, ei oikein tevezin taidot pääse manussa oikeuksiinsa, kun joutuu siellä vaihtopenkkiä lämmittämään.
 
Ylös Bottom