Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable Silver Key(s)

The Eclipse

New Member
Ajattelin tehdä uuden threadin, koska muilla saattaa olla saman asian kanssa ongelmia (tai sitten ei) ja haluavat löytää helposti vastaukset. Muuten olisin laittanut tämän kysymyksen "Fable Snow Troll Quest" threadiin.

Asiaan =>

Olen aloittanut uuden pelin kuten mainitsin jo aiemmin ja olen nyt siinä kohtaa missä pitää mennä Areenalle. Sinne en kumminkaa vielä mene (koska olen kova jätkä.. no ei. =(). Matkan varrella olen löytänyt tusinoittain hopea arkkuja (Silver Chest) joita voi avata vain hopea avaimilla (Silver Keys). Mutta mistä hitosta niitä avaimia voi pieraista? Olen löytänyt vasta kolme ja onginut yhden. Eli yhteensä neljä. Mutta tarvitsen viisi avainta, jotta voin avata kaksi arkkua. Ja joihinkin tarvitsee jopa 20 avainta.

Eli, mistäs näitä niin ärsyttävän kivoja avaimia löytäis? :(

Ja sitten toinen kyskä. Lupasin auttaa sitä kadonnutta Oakvalen kalastajaa jolla oli ns. sivu bisnes piraattina. Hain lapion ja jne. Mutta mistä mä löydän sen aarteen? Sain sen käsityksen, että se on läntisellä rannalla, jonku jetin vasemmalla puolelle kun katsotaan mereltä päin. En ole vaan löytänyt vaikka olen ravannut sitä rannikkoa moneen kertaan. :rolleyes:

Eli, missäs se aarre sijaitsee? :confused:

Kiitosta etukäteen!
 
Vastaus: Fable Silver Key(s)

The Eclipse sanoi:
Ja sitten toinen kyskä. Lupasin auttaa sitä kadonnutta Oakvalen kalastajaa jolla oli ns. sivu bisnes piraattina. Hain lapion ja jne. Mutta mistä mä löydän sen aarteen? Sain sen käsityksen, että se on läntisellä rannalla, jonku jetin vasemmalla puolelle kun katsotaan mereltä päin. En ole vaan löytänyt vaikka olen ravannut sitä rannikkoa moneen kertaan. :rolleyes:
Aarre löytyy rannalta laiturin vasemmalta puolen merelle päin katsottuna (muistaakseni). Ei muuta kuin kaivamaan.
 
Vastaus: Fable Silver Key(s)

höm höm... taisi olla laiturin vasemmalta puolelta kylältä päin katsottuna. ;)

Mutta silver keyt on aika mielikuvituksettomasti kätketty melko poikkeuksetta veteen tai maahan. Aina välillä vastaan tulee lampia tai jokia tai jotain joista nousee kuplia. Aika usein avain löytyy noista. Alueet kannattaa nuuskia oikein antaumuksella..
 
Vastaus: Fable Silver Key(s)

Kiitän.

Nyt pelikin maistuu kun pääsee välillä eteenpäin. :)

Vielä yksi kysymys. (taas :D)

Mitä saa kun vie Skormin temppelille uhreja/alokkaita? Ja entä Avon temppeliltä?
 
Vastaus: Fable Silver Key(s)

The Eclipse sanoi:
Kiitän.

Nyt pelikin maistuu kun pääsee välillä eteenpäin. :)

Vielä yksi kysymys. (taas :D)

Mitä saa kun vie Skormin temppelille uhreja/alokkaita? Ja entä Avon temppeliltä?
Legenda aseen.

Eikä siitä sen enempää ettei auteta liikaa ;)
 
Ylös Bottom