Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fahrenheit - Bugeja tai oikeita vikoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 100NX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

100NX

Member
Sain eilen Fahrenheit-seikkailupelin PS2lle lahjaksi. Intensiivisen pelaamisen aikana tuli pari kohtaa vastaan jossa peli ei mielestäni toiminut oikein.

-Kun "päähahmo" on menossa avaan ovea koputtavalle poliisille, musiikki vetää 2 sekunnin looppina kunnes juttelu alkaa.
-Naispoliisi menee etsimään papereita varastosta ja menee paniikkiin, peli jumittuu täysin ja täytyy sulkea kone kokonaan.

Onko nämä/tällaisia tullut muille vastaan? Meinaan vaan että tulisko lähteä kauppaan pyytään uusi kappale? Toisaalta pääsin eteenpäin kun hieman "väistin" tapahtumia. Seikkailupeleille hieman ominaista, mutta ärsyttävää silti.

Tässä yksi syy odottaa PS3sta, sillä silloin peleihin on vielä mahdollista tehdä bugi-korjauksia. Toivottavasti se ei kuitenkaan aja tekijöitä julkaisemaan keskeneräisiä pelejä...

Vastaus: Fahrenheit - Bugeja tai oikeita vikoja?

-Kun "päähahmo" on menossa avaan ovea koputtavalle poliisille, musiikki vetää 2 sekunnin looppina kunnes juttelu alkaa.
-Naispoliisi menee etsimään papereita varastosta ja menee paniikkiin, peli jumittuu täysin ja täytyy sulkea kone kokonaan.

Olen itse pelannut kanssa nuo kohdat eikä minulla ollut mitään kertomasi kaltaisia ongelmia. Naispoliisi vain lähti varastosta haukkaamaan happea, mutta pleikkari ei sentään mennyt paniikkiin :)

Ja tuollaista musiikin looppausta en ainakaan muista. Luultavasti sellaisen olisin huomannut, pelissä on sen verran hyvät musat että niihin tulee kyllä kiinnitettyä huomiota. Eli normaaleja kyseiset ongelmat eivät ole.

Oman Fahrenheittini ostin käytettynä, joten luulisin että nuo ongelmat johtuvat joko pelistä tai itse koneesta (tyhjentävä vastaus...), eli konsoli ei pysty lukemaan kunnolla dataa = vikaa linssissä(?) tai levyssä on naarmuja/muuta likaa. Itsellä ei ole ollut oikeastaan minkäänlaisia ongelmia pleikkarin kanssa, joten en pysty tämän paremmin auttamaan tähän hätään.

100NX sanoi:
Tässä yksi syy odottaa PS3sta, sillä silloin peleihin on vielä mahdollista tehdä bugi-korjauksia. Toivottavasti se ei kuitenkaan aja tekijöitä julkaisemaan keskeneräisiä pelejä...

Niinpä. Toisaalta Euroopassa pelit julkaistaan yleensä viimeisinä, joten bugikorjaukset olisi toivottavasti jo tehty siihen mennessä...

Itselläni Fahrenheit jämähti parikin kertaa, niin että jatkamaan pääsi vain Pleikkarin resetoimalla. Toinen näistä tapahtui
toimistossa, kun Lucas kohtaa aaveen. Kohtaus tosin sai ekstrakarmivuutta juuri koneen jumittuessa silloin kun tuo aave tuijottaa Lucasia.
Musiikki jäi tietenkin luuppaamaan pahaenteisenä vinkunana.

Itselläni Fahrenheit on kaatunut vain 60Hz tilassa, joten kannattaa kokeilla tuota PAL moodia.

Vaahtomuovi sanoi:
Itselläni Fahrenheit jämähti parikin kertaa, niin että jatkamaan pääsi vain Pleikkarin resetoimalla. Toinen näistä tapahtui
toimistossa, kun Lucas kohtaa aaveen. Kohtaus tosin sai ekstrakarmivuutta juuri koneen jumittuessa silloin kun tuo aave tuijottaa Lucasia.
Musiikki jäi tietenkin luuppaamaan pahaenteisenä vinkunana.

Minulla taisi olla aika lailla samassa kohdassa ongelmia. Kukaties ongelma johtuu PS2:n huonosta lukupäästä?

Ylös Bottom