Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time

Onhan se joo vähän outoa, mutta sinänsä pelin kannalta helpottava asia että ei tarvi vain spesifiä asiaa tehdä.

Tuli nyt kierreltyä Ginormosiaa sen verran että kaikki shiny poop kaverit on kerätty. Siinä sitten tajusin että niiden crafting kavereiden ei tarvitse olla mukana aktiivisessa partyssä JA niiden varusteet vaikuttaa craftatessa päästatsiin. Päivitinpä kaikille sitten hyvät "aseet", jotta sai päästatsin yli 900:aan hieman helpottaen tekemistä kun ei ole koko ajan hieman alle suositellun.

Läpi meni Switch 2:lla pelikellon raksuttaessa 57 tuntia!

Se kuinka nopeasti tämä menee läpi riippuu aika paljon pelityylistä. Speedrun sivulla mainittiin että parissa tunnissa. Minulla meni aika paljon aikaa sivutehtäviin ja ammattiosaamista parantaviin hommiin. Valitsin tappelu hahmoluokaksi maagin, koska aiemmin olen pelannut harvemmin maagia roolipeleissä. Pelin lopussa kaikki vihut lanaantuivat aika nopeasti, että rupesin miettimään mihin näitä statseja parantavia pöperöitä tarvii? Ainakin kerran tuli käyttöä piirakoille, joita tarjosin kaivostyöryhmälle etteivät jätä leikkiä kesken.

Peliä mainostetaan että voi valita ammatin jota sitten roolipelataan. Käytännössä tulee kiusaus alkaa harjoittamaan kaikkia saatavilla olevia ammatteja, koska se kummasti sujuvoittaa peliä. Esim. en ollut valinnut alkemistin ammattia ja minulla oli muutama alkemisti kaveri. Request toiminto kraftauksessa oli kuitenkin täysin hyödytön, sillä en voinut antaa alkemisti kavereille mitään hommia, koska reseptit puuttuivat. Vasta pelin lopussa saa yhden tehtävä reseptin, jonka alkemisti kaveri voi suorittaa. Silloinkin jäin kaipaamaan sitä että kaverit olisi voinut laittaa tekemään hommaa tiiminä eikä soolona.

Peli on ottanut paljon vaikutteita Animal Crossingista. Pelissä on pävittäiset tehtävät, joita suorittamalla saa sinisiä kukkia, jotka toimivat valuuttana jumalattaren patsaan luona ja kotikylän kaupassa. Tämä on vähän kuin Nook miles Animal Crossingissa. Lopputekstien jälkeen saa haasteeksi kehittää kotisaaresta viiden tähden saaren, tuttua hommaa myös Animal Crossista. Täytyy miettiä sitä kotisaaren kehittämistä myöhemmin. Nyt on ollut aika tuhti Fantasy Life putki takana. Arvosana: 5/5.

BdrtWrn.jpg

Muita omia kuvakaappauksia:

Ylös Bottom