Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far cry

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far cry

Kyllä mun mielestä toi Far Cry näyttää aika hyvältä:)ja onhan se varmaan aika kivaa käyttää Wii
remotea aseella tähtäämiseen:) :)

tebboo sanoi:
Kyllä mun mielestä toi Far Cry näyttää aika hyvältä:)ja onhan se varmaan aika kivaa käyttää Wii
remotea aseella tähtäämiseen:) :)

Näyttää pskemmalta ku kynäri, mutta ei se mitään. Pidä wii lasis :D

Ei kyllä vakuuta alkuunkaan tämä Far Cry.

Siis aivan järkyttävä grafiikka ja kontrollit näyttävät vähintään yhtä kankeilta kuin Red Steelissä. Mutta sitäkin enemmän minua häiritsee tuo pelimekaniikka, joka muistuttaa enemmän Doomia kuin PC-version taktista viidakkotaistelua.

Kristallopalloni näyttää: Susiruma putkiräiskintä, jonka ohjaus toimii korkeintaan keskinkertaisesti. 60-70 pistettä.

Ubisoft se ei vaan osaa. CoD3 on edelleen se ykkös-FPS Wiille.

mua kaivelee tossa se, että toi "aimbox" on hemmetin pieni, eli joutuu sahaamaan tonne laitaan ja sillonkin vielä kestää hemmetin kauan kääntyä.

eihän oikeellakaan aseella tyyliin 90astetta sivulle rintamasuunnasta ammuta.

sinappipipo sanoi:
mua kaivelee tossa se, että toi "aimbox" on hemmetin pieni, eli joutuu sahaamaan tonne laitaan ja sillonkin vielä kestää hemmetin kauan kääntyä.

Joo. Pitäis ehdottomasti olla jokaisessa FPS:ssä Call of Duty 3:en tapaan mahdollisuus valita tollasen dynaamisen ja normaalin tähtäämisen väliltä.

Ja pilkunnussintana, se aimboxihan on iso jos pitää siirtää tähtäin kuvan laitaan saakka että kääntyminen alkaa. Sitten se on pieni jos käänyminen alkaa kun tähtäin liikkuu esim. sentin ruudun keskikohdasta.

sinappipipo sanoi:

Voi vittu. Lueppas tuo ign:n hands on. Taitaa olla kevyesti parhaat kontrollit far cryssä näin niinkuin fps-pelien kannalta. Meinaan kontrolliosastolla tämä peli saattaa olla parasta mitä wiillä on tarjota.

bf-man sanoi:
Voi vittu. Lueppas tuo ign:n hands on. Taitaa olla kevyesti parhaat kontrollit far cryssä näin niinkuin fps-pelien kannalta. Meinaan kontrolliosastolla tämä peli saattaa olla parasta mitä wiillä on tarjota.

Rauhoitu. Luepa itse mitä Red Steelin, Call of Duty 3:en tai vaikka Tony Hawkin ohjaukseta sanotaan hands on -previkoissa ja mitä niistä sitten sanotaan niissä 60-70 pisteen arvosteluissa. Ääni on muuttunut ihan täysin kellossa.

Nuo isojen nettisaittien previkat ovat oikeasti niin bullshittiä kuin voivat olla. Niissä kerrotaan pelistä ruusunpunaisia ylistyksiä jotta peli saataisiin myytyä isoille kauppaketjuille. Arvostelussa sitten voikin paljastaa karun totuuden.

Näkeehän sen jo noista videoista ettei Far Cryn ohjaus ole yhtään sen ihmeellisempi kuin missään muussakaan pelissä. Kääntyminen on hidasta eikä aseilla tai melee-hyökkäyksillä osuta läheskään aina sinne minne pitäisi. Sanokaa minun sanoneen, Far Cry ei tule saamaan ylistyksiä ohjauksesta, väittivät previkat mitä tahansa. Ihan samoin kävi Red Steelin kanssa.

Salmari sanoi:
Nuo isojen nettisaittien previkat ovat oikeasti niin bullshittiä kuin voivat olla. Niissä kerrotaan pelistä ruusunpunaisia ylistyksiä jotta peli saataisiin myytyä isoille kauppaketjuille. Arvostelussa sitten voikin paljastaa karun totuuden.
''Surullista'', mutta totta:(
Joskus sitä innostuu aina ennakosta ja sitteku se arvostelu julkaistaan on se osoittautuukin suureksi pettymykseksi. Ei kivaa.

Ylös Bottom