Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Huippujännittävä matsi oli todellakin. Mä olin bogissa yhdes erässä niin pähkinöinä etten tajunnu viimeisenä elossa olevana mennä heti purkamaan pommia. Se jäi harmittamaan... Muuten oli kyllä paras matsi ikinä, tappiosta huolimatta! Onneks olkoon FCD! Revanssia odotellessa...
 
Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Huippujännittävä matsi oli todellakin. Mä olin bogissa yhdes erässä niin pähkinöinä etten tajunnu viimeisenä elossa olevana mennä heti purkamaan pommia. Se jäi harmittamaan... Muuten oli kyllä paras matsi ikinä, tappiosta huolimatta! Onneks olkoon FCD! Revanssia odotellessa...

Jep...huippu jännittävä matsi oli :D
BTW jonkun tekarit ja rullaattori jäi meidän lobbyyn, tuntomerkkejä kertomalla saa tavarat takaisin :rolleyes:
 
Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Kiitti petekki! Me ihmeteltiinki että jotain tavaraa on reissussa hävinny. Kukaan ei vaan dementian takia muistanu kuka hukkas mitäkin. Oliks mun sorsa ja katetri siel kans?:eek:
 
Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Kiitti petekki! Me ihmeteltiinki että jotain tavaraa on reissussa hävinny. Kukaan ei vaan dementian takia muistanu kuka hukkas mitäkin. Oliks mun sorsa ja katetri siel kans?:eek:

Juu...kaikki löytyy....mut se sorsa on aika paskassa :eek:
 
Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Hyvä että porukka viihtyi.Kuulemma mieluisaa pelata asiallisessa seurassa;)
 
Vastaus: [FCD] Finnish Combat Divisionin matsien sopimisketju

Hyvä että porukka viihtyi.Kuulemma mieluisaa pelata asiallisessa seurassa;)

Jep, kyl meidät kandee haastaa (ei toki joka viikko) vaik kuka sanois mitä...
On kyl ikävää lukea muiden klaanien välisiä iän ikuisia kiukutteluita.
 
Ylös Bottom