Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Feet of Fury

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

petteri

Member
Dance Dance Revolution on kohdannut voittajansa? Käykää katsomassa ja hakemassa demo:

http://www.cagames.com/fof.php

Tukee matto ja ohjainta. On kyllä ihan kaupallisen pelin näköinen, ainakin ton videopätkän ja kuvien perusteella. Itse en pääse kokeilemaan, joten joku vois kertoa miltä toi betaversio vaikuttaa?

Dreamcast forever :D

Nyt on pelattu pari tuntia. Hyvältä vaikuttaa. Vielä kun olisi kaksi näppäimistöä niin olisi juhlat huipussaan.

Hmm. Petteri voisi kertoa pelistä hieman enemmän.

Tekisikö joku pelistä joukkotilauksen? :) Minä kaipailisin tuon geimin perään...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mä voin kertoa. Mitä haluisit tietää?

Onko peli oikeasti hyvin koodattu? Bugaileeko? Millä eri ohjaimilla olet kokeillut ja miten toimii? Meneekö näppiksellä hyvin (esim. Typing of the Dead on mahdoton pelata eurooppanäppiksellä kun puolipilkut sun muut erikoismerkit ei löydy mistään!?

Tuollaisia. :) Ja muita kokemuksia. Kovasti kiinnostaa!

Tonppa: minä tilaan sullekin, kun otan itselle - jos kiinnostaa. En ehdi tosin tilaamaan ennen 7.7:ttä, jolloin palailen Epsanjasta työmatkalta.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Tonppa: minä tilaan sullekin, kun otan itselle - jos kiinnostaa. En ehdi tosin tilaamaan ennen 7.7:ttä, jolloin palailen Epsanjasta työmatkalta.

-=Pacdam=-
Voisitko tilata mullekin :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam

-=Pacdam=-

Tilaa minullekin.
Ps. olen poissa 30.6.-13.7. eli minua ei saa sinä aikana kiinni.

Peli on vaikuttaa ihan virheettömältä, siis koodin puolesta. Latausajat lyheyt (tulee melkein cube mieleen ;) ) Olen pelannut yhteensä
vasta noin neljä tuntia, mutta ihan maallikelpoinen peli. Musiikit ovat aika mitään sanomattomat, mutta isoja artisteja olisi varmaan
ollut vaikea saada projektiin mukaan. Omia musiikki cdeita voi tehdä ja pelata niiden tahtiin, mutta en ole vielä kerennyt moisen
tekemistä kokeilemaan. Pelkällä norm. ohjaimella olen pelaullu. Näppäimistomodesta näkyy demo ja siinä näyttäisi olevan pelkkiä
kirjaimia, joten siltä puolelta pitäisi kanssa toimia.

Ihan oikeelta peliltä vaikuttaa, eli ihan ammattitaidolla on tehty.

Vastaus: Feet of Fury

Pistin pelin eilen päälle kun bileitä pidimme ja tuli huomattua miten vallan mainio peli tämä on edelleen. Pelaaminen kahdella tanssimatolla on huisin hauskaa! Vaikeustasoja on sopivasti ja avattavia bonuksia riittävästi. Myös näppiksellä homma toimii erinomaisesti.

Hankkikaa ihmeessä, jos ette jo omista!

Ylös Bottom