Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari 355 Challenge

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koivusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peli kyllä kiinnostaa, mutta varmaan hommaan DC-version, kun sen saa väh. 30 euroa halvemmalla, eikä se ps2 versio niin paljoa hienompi kuitenkaan ole.

Arvelisin, että itse asiassa DC-versio näyttää paremmalta (varsinkin, kun ottaa VGA-tuen mukaan).

Olen muuten kuullut joitain huhuja, että F355:n PS2-versio olisi tehty helpommaksi pelattavuudeltaan. Tietääkö kukaan onko tämä totta?

Toivottavasti se on vain huhu, eikä mitään muuta. Tosin mitä minä välitän, minähän omistan DC-originaalin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Arvelisin, että itse asiassa DC-versio näyttää paremmalta (varsinkin, kun ottaa VGA-tuen mukaan).

Se kolmenkymmenen euron säästö menis sit siihen VGA-boxin ostamiseen. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Paitsi että DC:N F355:sta puuttuu osittain vauhdintuntu.
Pitääkö muuten paikkansa myös widescreen-tilassa?

Onko PS2 versioon luvattu mitään uutta tai kauniimpaa, vai onko parhaimmillaankin odotettavissa "vain" täydellinen DC-käännös?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Paitsi että DC:N F355:sta puuttuu osittain vauhdintuntu.

Jos olet pelannut arcadeversiota, huomaat että DC-versio pyörii samaa vauhtia kuin se...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Jos olet pelannut arcadeversiota, huomaat että DC-versio pyörii samaa vauhtia kuin se...

Niinhän se pyörii, vaan minusta jotakin on vialla kun normiautolla 180 lasissa tuntuu nopeammalta kun F355:lla talla pohjassa...

Kummallista. IGN:n arvostelussa äijä kehui F355:n vauhdintuntua, ja mainitse sen vielä syntyvän kauniista asfaltista. Pitäiskö siis hommata jenkkiversio?

Mielestäni se vauhdintuntu uupuu kyllä sekä arcadesta että dc-versiosta. Johtuuko sitten minusta, enpä tiedä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Onko PS2 versioon luvattu mitään uutta tai kauniimpaa, vai onko parhaimmillaankin odotettavissa "vain" täydellinen DC-käännös?
Näin lupaavat...

Exclusive PlayStation 2 enhancements:

· Full Distance replay - complete reproduction of your race from start to finish.

· Enhanced car display - more dynamic camera angles.

· Enhanced Replay Option - displays information normally only seen in Driving Data option, like accelerator, brake and steering wheel.

· Additional car view - outside car viewpoint previously unavailable.

· Improved Visual FX - production quality improved, more tire smoke and clouds of dust.

· Improved Sound FX - more realistic engine sound.

· New grading function - how well did you race, dependent on factors such as navigating corners or bumping other drivers.

Jos pelin tekijät lupaisivat että peli on samaa tasoa, ehkä jopa huonompi, olisi jotain todella pahasi vialla.

Itse todellisuus voi sitten olla jotain väliltä huonompi - parempi. Kyllä DC-pelin kääntää PS2:lle kelpoisesti jos siihen paneutuu - esimerkkejäkin on. Valitettavasti esimerkkejä onnettomista käännöksistä löytyy enemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Jos pelin tekijät lupaisivat että peli on samaa tasoa, ehkä jopa huonompi, olisi jotain todella pahasi vialla.

Itse todellisuus voi sitten olla jotain väliltä huonompi - parempi. Kyllä DC-pelin kääntää PS2:lle kelpoisesti jos siihen paneutuu - esimerkkejäkin on. Valitettavasti esimerkkejä onnettomista käännöksistä löytyy enemmän.

No ei vissiin sitten ole käännös oikeen onnistunut nimittäin metacritic.com antaa kolmen arvion keskiarvoksi 65/100.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
No ei vissiin sitten ole käännös oikeen onnistunut nimittäin metacritic.com antaa kolmen arvion keskiarvoksi 65/100.
No, enpä oikeastaan usko, että käännös niinkään olisi huono. Arvelisiin, että arvostelijat eivät tykkää siitä, että jo DC:llä vuosia sitten nähty peli käännetään hyvin vähillä uudistuksilla uudemmalle konsolille. Ongelmana ei siis ole käännöksen laatu, vaan se tosia asia, että kyseessä on käännös.

Besides, taitaapa F355 olla vähän liian HC-autopeli suurimmalle osalle pelaajista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Besides, taitaapa F355 olla vähän liian HC-autopeli suurimmalle osalle pelaajista.

Illan kokeilun perusteella taidat olla oikeassa. Minua tuo ei ainakaan säväyttänyt, mutta mielipiteet tulevat varmaan menemään ristiin ja rastiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Illan kokeilun perusteella taidat olla oikeassa. Minua tuo ei ainakaan säväyttänyt, mutta mielipiteet tulevat varmaan menemään ristiin ja rastiin.

Mites on rattituen kanssa? Toimiiko GT Force (Logitech FF), entäpä Logitech DF?

Ylös Bottom