Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koivusa
Onko tietoo?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Arvelisin, että itse asiassa DC-versio näyttää paremmalta (varsinkin, kun ottaa VGA-tuen mukaan).
Mutta kyllä se kannattaaLainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Se kolmenkymmenen euron säästö menis sit siihen VGA-boxin ostamiseen.
Pitääkö muuten paikkansa myös widescreen-tilassa?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Paitsi että DC:N F355:sta puuttuu osittain vauhdintuntu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Paitsi että DC:N F355:sta puuttuu osittain vauhdintuntu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Jos olet pelannut arcadeversiota, huomaat että DC-versio pyörii samaa vauhtia kuin se...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Onko PS2 versioon luvattu mitään uutta tai kauniimpaa, vai onko parhaimmillaankin odotettavissa "vain" täydellinen DC-käännös?
Näin lupaavat...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Onko PS2 versioon luvattu mitään uutta tai kauniimpaa, vai onko parhaimmillaankin odotettavissa "vain" täydellinen DC-käännös?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Jos pelin tekijät lupaisivat että peli on samaa tasoa, ehkä jopa huonompi, olisi jotain todella pahasi vialla.
Itse todellisuus voi sitten olla jotain väliltä huonompi - parempi. Kyllä DC-pelin kääntää PS2:lle kelpoisesti jos siihen paneutuu - esimerkkejäkin on. Valitettavasti esimerkkejä onnettomista käännöksistä löytyy enemmän.
No, enpä oikeastaan usko, että käännös niinkään olisi huono. Arvelisiin, että arvostelijat eivät tykkää siitä, että jo DC:llä vuosia sitten nähty peli käännetään hyvin vähillä uudistuksilla uudemmalle konsolille. Ongelmana ei siis ole käännöksen laatu, vaan se tosia asia, että kyseessä on käännös.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
No ei vissiin sitten ole käännös oikeen onnistunut nimittäin metacritic.com antaa kolmen arvion keskiarvoksi 65/100.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Besides, taitaapa F355 olla vähän liian HC-autopeli suurimmalle osalle pelaajista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Illan kokeilun perusteella taidat olla oikeassa. Minua tuo ei ainakaan säväyttänyt, mutta mielipiteet tulevat varmaan menemään ristiin ja rastiin.