Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurvi35
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kurvi35

New Member
Eli jatkossa kaikki Ferrari kisa sessio ilmoitukset tulevat tänne.Tietysti voi hakea myös peliseuraa muutenkin.

Tänään Ferrari kisa sessio.
Alkaa kello 20.00.
Tervetuloa mukaan.

Kisa auto:
F355 challenge, jos kaverini on saanut sen, mutta jos ei niin...
Vara auto 348 challenge.
Pahoittelen auto epävarmuutta, mutta F430 challengella ei kehtaa enää ajaa sillä saa ajettua ihan tarpeeksi jokainen.

Kisaan haku:
Privat ei ehkä toimi edelleenkään, jostain syystä en / emme ole saaneet sitä toimimaan joten kaikkien osallistujien on haettava kisaan.
Laita hakuihin kaikkiin kohtiin Any näin löydät Kurvi35 servun.

Tärkeää lisätietona:
Jos omistat mikki härdellin säädä kaiuttimesi vähän hiljemmalle, jotta ääni ei ala kiertämään muiden pelaajien kuulokkeisiin.
Koitetaan pitemmät juttelut jutella tauoissa tai jättää lähes pois, jotta ei häiritä muita pelaajia.
Mutta kisa kommentteja saa heittää esim. pahoittelut perään ajosta jos näin tapahtuu tai jotain hieno ohitus ynnä muuta pientä.

Ennakko tiedoitus:
Seuraava kisa sessio joko lauantaina tai sunnuntaina, ehkä jopa molempina.

Kiitokset Timpalle ja harjoittelu tekee mestarin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge

Ferrari kisa sessio tiistai 9.12.
Alkaa kello 20.00.
session kesto noin 1.30 - 2 tuntia riippuen pelaaja määrästä.

Tervetuloa mukaan, mutta lue alla olevat ohjeet huolella.

Kisa auto:
348 challenge.

Ajotapa:
Ajetaan herrasmies tyyliin eli kylkeen ja perään ajot kiellettyjä, mutta tekevällekkin joskus tapahtuu.
Myös jatkuva mutkittelu suorilla kiellettyä eli yritetään ajaa niin kuin oikeasti kisoissa ajetaan.

Kisaan haku:
Privat ei ehkä toimi edelleenkään, jostain syystä en / emme ole saaneet sitä toimimaan joten kaikkien osallistujien on todennäköisesti haettava kisaan.
Laita hakuihin kaikkiin kohtiin Any näin löydät Kurvi35 servun.
Täytyy testata privat-toiminto ajoissa ennen kisaa.

Tärkeää lisätietona:
Juttelut jutellaan mieluiten chatissa tai sitten tauolla lyhyesti, jotta ei häiritä omaa ja muiden ajoa.
Ajaminen alkaa mennä todella huonosti jos juttelua tapahtuu kokemusta on eli kisan aikana ollaan hiljaa.
Mutta kisa kommentteja saa heittää esim. pahoittelut perään ajosta jos näin tapahtuu tai jotain hieno ohitus.
Jos omistat mikki härdellin säädä kaiuttimesi vähän hiljemmalle, jotta ääni ei ala kiertämään muiden pelaajien kuulokkeisiin.

Ferrari kisa sessio lauantai 20.12.
Alkaa kello 19.00.
session kesto noin 1.30 - 2 tuntia riippuen pelaaja määrästä.

Kisa auto:
F 50

Radat:
ajetaan kahteen kertaan näin saa paremman tuntuman joka radasta.

Ajotapa:
Ajetaan herrasmies tyyliin eli kylkeen ja perään ajot kiellettyjä, mutta tekevällekkin joskus tapahtuu.
Myös jatkuva mutkittelu suorilla kiellettyä eli yritetään ajaa niin kuin oikeasti kisoissa ajetaan
eli ajolinjalla, paitsi ohituksien aikana ja esim. suoran lopussa estää toisen ohitus yrityksen.

Jos ajaudut ulos radalta ja olet palaamassa takaisin radalle katso missä muut tulevat ja älä aja eteen,
vaan anna heidän ajaa kisaa eli ajat aluksi ajolinjan ulkopuolella varoen nopeampia kisa kavereita.

Tärkeää lisätietona:
Juttelut jutellaan chatissa tai sitten tauolla lyhyesti ei itse kisan aikana, jotta ei häiritä omaa ja muiden ajoa.
Ajaminen alkaa mennä todella huonosti jos juttelua tapahtuu kokemusta on eli kisan aikana ollaan hiljaa.
Mutta kisa kommentteja saa heittää esim. pahoittelut perään ajosta ( sorry tai anteeksi ) jos näin tapahtuu tai jotain hieno ohitus ( mahdollisimman lyhyitä kommentteja ).
Jos omistat mikki härdellin säädä kaiuttimesi vähän hiljemmalle, jotta ääni ei ala kiertämään muiden pelaajien kuulokkeisiin

Kiitokset kisaan osallistujille.
Vaikka headsettini ei toiminut ja yhteys katkeili minulla onneksi kaverillani yhteys toimi moitteitta.

Moi. onko tulossa lisää näitä?? olen aatellut hankkia kyseisen pelin.

Ferrari kisa sessio huomenna lauantaina 3.1.-09
Alkaa kello 19.00.
session kesto noin 2 tuntia riippuen pelaaja määrästä.

Tervetuloa mukaan.
Lue blogi sivulta käyttäytymis ohjeet huolella ( blogi linkki alhaalla ).
Edellisissä ilmoituksissa myös käyttäytymis ohjeita, mutta blogissa myös kuvina.

Kisa auto:
hakusessa, mutta todennäköisesti aluksi 348 tb.
(todennäköisesti suurimmalla osalla on jo tämä auto ).

Radat:
ajetaan kahteen kertaan näin saa paremman tuntuman joka radasta ja ajetaan järjestyksessä tulee mikä tulee.

Ajoa-apuja:
Käytössä tulee olemaan vain ABS ykkös asteella.

Kiitokset jo etu käteen osallistujille.

Ennakko tietoa pitkästä 20 minuutin Ferrari kisasta.
Perjantaina 16.1.2009.
startti kello 21.30.
Ainankin yksi pitkä kisa, mutta onko muuta niin katsotaan sitten miten jaksaa pitkän kisan jälkeen.
ilmoitus sillä näin ennakkoon, jotta kisaan tulisi mahdollisimman monta kuskia.

Jos olet innostunut tulemaan kisaan ilmoita mieluiten näin saan tietää onko tarpeeksi monta kuskia tulossa kisaan.

Pelaajien määrä:
Maksimi kuusitoista pelaajaa.
Toivottavasti saadaan pelaajia mieluiten vähintään kahdeksan tai enenmmän.
Tällä hetkellä varmuudella on meitä kaksi ja epävarma määrä viisi, kun
he ovat ulkomaalaisia niin heitin heille kyselyn osallistuvatko vai ei.

Tervetuloa mukaan.
Lue käyttäytymis ohjeet huolella blogi sivulta ( blogi linkki alhaalla ).
Edellisissä ilmoituksissa myös käyttäytymis ohjeita, mutta blogissa myös kuvina.
Painotan tässä vielä, että jos omistat headset ja käytät niin ollaan kisan aikana hiljaa vain anteeksi pyynnöt sallitaan.
Näin ainoastaan ajamisesta tulee jotain.Jos siellä jutellaan ei pysty keskittymään ajamiseen lähes ollenkaan.

Kisa auto:
360 GT

Rata:
Vallelunga

Muut tiedot:
Ajoa-apuja käytössä tulee olemaan vain ABS ykkös asteella.
Vaihdelaatikko Manuaali.
Ajokuvakulma vapaa valinta.

Pitkä 20 minuutin Ferrari kisa huomenna perjantaina 16.1.2009.
startti kello 21.30.

Auto: 360 GT
Rata: Vallelunga.

Vaihteet: Manuaali.
Avut: vain ABS saa ykköselle.

Tärkeät kisa ohjeet blogissani, joita on noudatettava kisoissa.

kisa kuskeja tällä hetkellä osittain arviolta noin 5-8.
pahoittelen edellistä tietoa, kun en ole oikein saanut vastauksia
kuin lähes pelkästään ulkomaalaisilta valitettavasti.

Etukäteen kiitokset kaikille kisaan osallistujille.

Pika ilmoitus

Ferrari kisa tänään
startti kello 20.00
Session kesto pelaaja määrästä riippuen 1-2 tuntia.
Tieto kisasta tuli myöhään, mutta tervetuloa mukaan.

Auto: F355 berlinetta

Tärkeät kisa ohjeet blogissani, joita on noudatettava kisoissa ja
muuta uutta tietoa esim. invite kutsusta.

Pika ilmoitus

Ferrari kisa sessio tänään
startti kello 20.00
Session kesto pelaaja määrästä riippuen 1-2 tuntia.
tervetuloa mukaan.

Auto: 360 GT

Ferrari kisat perjantaina 13.2.2009.

Kaksi pitkää 20 minuutin kisaa.
startti kello 21.30.

Auto: F40
Radat: Infineon ja Monza.

( ohjeet löytää myös aikaisemmista kisa ilmoituksista ).

Ferrari kisa sessio torstai 12.3.
Alkaa kello 19.00
session kesto noin 1.30 -2 tuntia.
( kisaan voi tulla myöhemminkin, jos vain mahtuu )

Kisa auto:
348 challenge
( tämä auto on varmasti monella )

Ajo avut:
ABS saa ykköselle ja vaihdelaatikko on manuaali.

Radat:
Ajetaan eri ratoja eli ei yhtä samaa koko ajan.

Tärkeää lisätietona:
Huom. kisa ei ole privat, koska en tiedä monta pelaajaa tulee ja osa saattaa olla ulkomaalaisia kaverilistaltani mutta ne ajavat hyvin myös.
Juttelut jutellaan chatissa tai sitten tauolla lyhyesti ei itse kisan aikana, jotta ei häiritä omaa ja muiden ajoa.
Ajaminen alkaa mennä todella huonosti jos jatkuvaa juttelua tapahtuu kokemusta on.
Jotain pulinaa saattaa joskus olla, mutta yritetään olla hiljaa se häiritsee ajamista.

Mutta kisa kommentteja saa heittää esim. pahoittelut perään ajosta ( sorry tai anteeksi ) jos näin tapahtuu tai jotain hieno ohitus ( mahdollisimman lyhyitä kommentteja ).
Jos omistat mikki härdellin säädä kaiuttimesi vähän hiljemmalle, jotta ääni ei ala kiertämään muiden pelaajien kuulokkeisiin

Muut ajo / käyttäytymis ohjeet blogissani ja myös aikaisemmissa kisa ilmoituksissa tietoa.

Kiitokset kisaan osallistujille.

ei piru kun on tottunut nopeampiin niin 348 challenge on kyllä aika hidas karvalakki.
mutta jos ottaa F430 challengen niin, kun ei ole aikoihin tolla ajanut niin jarrut missä lie.

No kun pidän kiinni tosta 348 challengesta niin kisat pitäisi olla ehkä tasaisempia.
pitää katsoa tuleeko ketään tonne 348 challenge kisaan ja ajaa vaikka edes tunti.

Testien perusteella ei kulje enää mullakaan olen liikaa pelannut GTP peliä.
Tuuppijoita oli yllättävän paljon liikennteessä ja mun headset tais olla mykkänä ei kai taas.

Nyt vasta huomasin tämän. Tosin, eipä minun kannata vielä tulla onlineen muita tuuppimaan, kun ei ole vasta kun Italian radat auki, eli muut ovat vielä ihan outoja.

Saas nähdä koska sitä onlineen uskaltaa. Varmaan viikon, kahden päästä. Tosin, epäilyttää hiukan nuo vaatimukset. Kun itse tulee aika usein padilla ajaessa käytettyä automaattilaatikkoa, ihan sen takia että manuaalilla kipeytyy äkkiä oikean etusormen nivelet. (Olen wanha, tiedän :D) Silloinkin kun ajoin aina manuaalilla, en häiriintynyt jos joku käytti automaattia, sillä kaikissa ajopeleissä mitä olen pelannut, automaattilaatikko-kuskit antavat tasoitusta kiihtyvyydessä ja huippunopeudessa. Mut anyway, katellaan jos sattuis joskus koittamaan nivelten kestävyyttä. :)

Saas nähdä koska sitä onlineen uskaltaa.Tosin, epäilyttää hiukan nuo vaatimukset. Kun itse tulee aika usein padilla ajaessa käytettyä automaattilaatikkoa, ihan sen takia että manuaalilla kipeytyy äkkiä oikean etusormen nivelet. (Olen wanha, tiedän :D) Silloinkin kun ajoin aina manuaalilla, en häiriintynyt jos joku käytti automaattia, sillä kaikissa ajopeleissä mitä olen pelannut, automaattilaatikko-kuskit antavat tasoitusta kiihtyvyydessä ja huippunopeudessa.

No jos kampeet mukaan niin voin alentaa vaatimuksiani.
Siksi olen pitänyt noi mainitsemani vaatimukset, koska tuolloin peliin ei ole tullut ryssijöitä.
Aika piip hyvin karsiutuneet perään ja kylkeen ajajat pois.

No tietty vois tehdä privatin, mutta kisaajia pitäisi saada enemmän mukaan.Sanotaan minimissään kuusi pelaajaa ja sekin on aika vähän etenkin pidemmillä radoilla esim. Spa.
Kahdestaan ja melkein kolmestaan ajaminen menee melkein leikkimiseksi eli kunnolla ei tule ajettua.

Tosi hyvä, että joku jaksaa näitä junailla ja ilmotella. Mut tosiaan vähän samat fiilikset kun Maxilla, että voi olla turha änkeä sinne nopoileen kun ei ole radat ja auto yhtään hallinnassa. Voiko siitä seurata mitään positiivista? Pilaisin vain muiden kisat...mulla ei tietenkään ole vielä mitään auki kun ei ole vielä edes alotettu pelaamista, eli voi olla että teknisestikin mahdotonta? Eilen siis vasta sain pelin.

Toi "parin viikon päästä" vois olla mullekin aika passeli arvio. Sopivasti talvilomaakin tuossa viikolla 13, niin saattas kerkee muutaman radan opetteleen. Onneksi osa on entuudestaan hieman tuttuja, mutta on ne mutkat tietenkin joka pelissä vähän erilailla mentävä ja varsinkin tässä Ferrarissa tuntus, että ei todellakaan mennä aivan kiskoilla kuten esim. Toca peleissä.

Joo okei parinviikon päästä.

Osalla on vaan ollut tämä peli jo pitkään ja olin taas siinä toivossa, että he tulisivat kisaan mutta ei niin ei jälleen kerran.
Olin AmAH kanssa jälleen vain kahdestaa paitsi ulkomaalainen kaveri Segel pukkas muutamaan kisaan kehiin, mutta ei tullut ja ei ollut muita ja Segel on taas niin nopea ettei monella ole mitään sanaa sen voittamiseen...liekkö ohjain yli viritetty tehtaalla.
Nimittäin mulla oli aikanaan xbox ja siinä yhdellä ohjaimellani pääsi autoilla paljon kovempaa kuin toisella.

No voihan heillä olla muita pelejä jotka kiinnostavat enemmän kuin tämä tai olla muita menoja ja mietittävää kuin pelaaminen.

Mutta välillä olen jo vähän luovuttanut mutta taas yritin.
Pitäis vaan saada sällit innostumaan ja sitä olen yrittänytkin enemmän ja vähemmän ja kerännyt muutaman ulkomaalais kuskinkin, vaikka englanti mutasarjaa.

Sepä se itse pelaan lähinnä rata-auto pelejä ja alue hyvin suppea ja jatkuvat pelikaverit vähissä.
Sitten kun mun vaatimukset taitaa olla aika rankkaa tavaraa niin pelaajia sitäkin vähemmän esim. ne ohjeet jotka lukevat blogissani ja täällä näissä FC ja GTP kisa ilmoituksissa.

Mutta Ferrari kisoja en nyt ilmoita kuin joskus kahden viikon päästä, mutta jos joku haluaa ajaa ( kaverilistalla oleva ) tai hyvä kuski niin voi kysellä.

Nyt on viikko 13 menossa ja ferrari kisa sessio virittää pystyyn.

Kysymys mikä päivä käy paremmin tai siis ilta keskiviikko 25, perjantai 27 tai lauantai 28.
Kisan aloitus olisi kello 20.00 ja kesto noin 1,5 tuntia.

Auto hakusessa myös kun en tiedä onko kaikilla ja mitä, mutta varmin tietysti F430 challenge.
Tasaisinta vääntöä saattaisi saada 348 challengella...vähän hidas kyllä mutta helppo auto.

Jos ei mitään vastauksia kuulu niin en välttämättä edes laita kisa ilmoitusta tai jos laitan loppuviikkoon lauantaihin ja jomman kumman auton.

Mutta pitää myös katsoa onko mulla ulkomaalaisten kanssa mitä kisa sessioita, kun melkein päivittäin pelataan samoihin aikoihin.

Paha mennä sanomaan herra Lost. Ferrarit ovat jääneet jo noin viikoksi talliin kun on ollut niin paljon muutakin pelattavaa. ELi en kohdallani näe järkeä tulla tien tukkeeksi teille nopeammille. :)

Ylös Bottom