Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX / Auronin viimeinen overdrive ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khain
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Khain

New Member
Auronin viimeinen overdrive ?

Onko joku kerännyt kaikki 10 Jecht spereä että saa Auronin viimeisen overdriven ? Minulla on kerättynä 9 mutta ongelma on se että viimeistä spereä mikä on Besaide villagen temppelin vieressä vartioi Dark Valefor. Onko siis kenelläkään tietoa olenko mokannut jossain vai pääseekö Dark Valeforin ohitse ilman taistelua ?

Re: Auronin viimeinen overdrive ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Khain
Onko joku kerännyt kaikki 10 Jecht spereä että saa Auronin viimeisen overdriven ? Minulla on kerättynä 9 mutta ongelma on se että viimeistä spereä mikä on Besaide villagen temppelin vieressä vartioi Dark Valefor. Onko siis kenelläkään tietoa olenko mokannut jossain vai pääseekö Dark Valeforin ohitse ilman taistelua ?

Valitettavasti ei. Sun pitää tappaa se. Hae Yojimbo, tai jos sulla on jo, ja käytä sitä. Kerää Yunalle Overdrive täyteen ja anna Yojimbolle n.300 000 Giliä. Mulla se veti joka kerralla Zanmaton, siis Bahamutissa, Shivassa ja Ixionissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Mulla riitti kun antoi Yojimboll 100 001 giliä ja joskus se tekee zanmaton 10 gilillä.

Mulla kävi näin. Kutsuin Yojimbon, se teki ihan itsestään Wakizashin, jonka jälkeen dismissasin sen. Taistelin vähän aikaa, kutsuin uudestaan ja se teki itsestään Zanmaton. Ihan ilmaiseksi.

Itse maksan yleensä aina noin 1000 - 2000 giliä ja tekee sen lähes aina. Myös Dark Aeoneihin.

Ja s.leveleitä nostaan

Juu noh tarvii sit nostella leveleitä lisää ukoille. Kyllä tuo Tidus kiskasee sen 40 000-99 999 mutta muut on sitten lasia ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Itse maksan yleensä aina noin 1000 - 2000 giliä ja tekee sen lähes aina. Myös Dark Aeoneihin.

Täh? Mä oon joskus maksanu 500.000 enkä ikinä oo Zanmatoa nähny! Mitäs se muuten tekee? Tappaa vihollisen? Hmm... Mitä teen väärin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Täh? Mä oon joskus maksanu 500.000 enkä ikinä oo Zanmatoa nähny! Mitäs se muuten tekee? Tappaa vihollisen? Hmm... Mitä teen väärin?

Kyllä, se on ns."head-chopoff-move" eli muistuttaa lähinnä Odinia tai siis sitä mitä Odin tekee: Tulee ja viipaloi ne örmelöt kahtia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Kyllä, se on ns."head-chopoff-move" eli muistuttaa lähinnä Odinia tai siis sitä mitä Odin tekee: Tulee ja viipaloi ne örmelöt kahtia.
Odininin iskut tosin ei toiminu bosseihin :o**tietenkään**:o

Jaa , eipä taida Zanmato olla rahasta kiinni kun heittää 600 000 gil = Wakizashi , 1 gil = Zanmato , KELE , alkaa mennä hermot Dark Ifritin kans ...

Tuossahan riippuu sitten se, että miten suuri Luck Yunalla on tai kaikilla sun hahmoilla on ja se, onko Yojimbolla overdrive.

Jaa no sen takii en oo saanu sitä ku en oo panostanu tuohon luckiin kovin paljon:(

Tuossahan riippuu sitten se, että miten suuri Luck Yunalla on tai kaikilla sun hahmoilla on ja se, onko Yojimbolla overdrive.
no suatana jos se lucki ei oo hyvä nin ap:a saa helposti lisää, ja sitte tarttet enää niitä oikeita spherejä..

Eih! Menin sitten lukemaan tätä threadia tapojeni vastaisesti mutta kun tuntuu, että pelin pahimpia vihulaisia ei voi voittaa ilman shiittaammista. Tarkoitan siis sitä, että itse ei noita asioita selville saa. Itse kiroan kaikki gamefaq.comit syvinpään helvettiin mutta on kyllä tyhmää, että vain niiden avulla tästäkin pelistä voi löytää kaikki hauskuudet.
Olin kyllä huuli pyöreänä, kun Sinille (140 000hp) hävittyäni menin keräämään hilloa jotta saisin "ostettua" Yojimbon ja menin kikkailemaan Besaidiin ja vastaan tuli tämä Valeforin sukulainen, joka vei kaikilta miehiltä 9999. Unohtamatta Dark Ixionia :rolleyes: Tuo ei siis voi olla ukkojen maksimi hp-määrä? Muutenhan tuommoisia ei voi voittaa lainkaan? Tosin Yojimbo osaa melkoisia temppuja, mitä nyt sen kanssa tunnin ajan laitoin rahaa palamaan. Sen olen huomannut, että Bahamut pystyy tekemään vahinkoa yli 9999, mutta vielä en ole selvittänyt miten ominaisuuden saa muillekin Aeoneille. Äijistä parhain eli Auron iskee tällä hetkellä vain ~5000 ja hp:takin ukolla on saman verran. FF7:n Weaponeista sain kuitenkin 2 tapettua ilman ihmeempiä niksejä lukematta mutta aina harmittaa jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Mutta nämä nyt ainakin ekalla kertaa tekivät totaalisen tyrmäyksen. Ja vielä kun lisätää ne sen hirviötarhan omat kasvatit jotka ovat jotain aivan uskomatonta myös.
Vähän meni ehkä varsinaisen asian sivusta mutta...

Toki saa minua valaista noissa parissa asiassa. En tosin mitään täydellistä valaistusta halua :)
Ainakin siinä, että onko äijien maksimi hp 9999?
Ja että onko mahdollista saada aeon (muukin kuin Bahamut) ja äijät tekemään vahinkoa yli 9999? Yojimbo kun teki Wakizashin 50 000Gilillä niin edes se ei vienyt yli 9999.
Keinot niiden lisäämiseen kuitenkin haluan löytää itse :)
Pitääkin ottaa nuo selvitykseen heti huomenna.

Dodih

Noh meni hermot ja nostin ukoille laakista oikeen kunnon levelit. Tidusilla, Auronilla, Yunalla ja Wakalla on 255 kaikki muut tehot paitsi luck, mutta sitä nostelen kokoajan. HP on kyseisillä hemmoilla 40-50 000.

Dark Aeoneista olen voittanut Valeforin, Ifritin, Shivan ja Yojimbon seuraavaksi on vastassa Dark Bahamuth. Aikaa tähän on kulunut 200h.

Monster Areasta on tullut pätkittyä kaikki monsterit myös kaikista kovin elikä Nemesis (Golden Omega) jos nyt oikeen muistan sen nimen. Suurin osa ajasta kului kun keräsin kaikki monsterit jokaisesta maankolkasta. Ennen kuin menin Ifritiin pelasin tuon Nemesis hemmon läpitse joten Ifrit, Ixion ja Shiva tuntuivat aika helpoilta. ;) Syy siihen voi ehkä olla se että Nemesis monsterin hp on 10 miljoonaa. Aikaa tuohon Nemesis hemmoon kului about 30min. Aikaa kului sen takia aika paljon vaikka ukkojeni statsit olivat 255 (paitsi luck) niin Nemesis iski kovaa ja Armageddon taika teki 99 999 dammua joten auto-life oli must.

Aeonit

ÄLÄ LUE JOS ET TYKKÄÄ SPOILEREISTA !

Nuo Aeonit eivät pidemmän päälle enään ole kuin nukkeja jotka pistetään ottamaan dammua varsinkin Dark Aeoneita vastaan. Ainoat hyödylliset ovat Yojimbo (vs Dark Magus sisters), Magus Sistersit ja Anima, joten jos aijot pelata kaikki dark aeonit läpitse niin rupes suosiolla nostamaan ukkojen leveleitä ja unohda Aeonit :) . Muistille myös kannattaa pistää se että kun Yunan levelit kasvavat kasvaa myös aeoneiden tehot.

Break damage limitin saat Dark Matterista tai keräät ukoille Celestial weaponit mikä on suositeltavaa jotta pystyt rikkomaan aeoneiden damage limitin. Voisi sanoa että dark aeonit ovat todella paljon vaikeampia (ellei jopa mahdottomia) ilman celestial weaponeita.

Break HP limitin saat kun olet kerännyt 30 Wings to Discovery itemiä. Yhden 30 Wings to Discovery setin saat kun keräät 3 arkkua chokobo ajoissa ja voitat. Lopuille joutuu itse hommaamaan tuon määrän taistelemalla Shinruy monsteria vastaan (yhdestä matsista saa 2 Wings to Discovery itemiä).

Ylös Bottom