Eih! Menin sitten lukemaan tätä threadia tapojeni vastaisesti mutta kun tuntuu, että pelin pahimpia vihulaisia ei voi voittaa ilman shiittaammista. Tarkoitan siis sitä, että itse ei noita asioita selville saa. Itse kiroan kaikki gamefaq.comit syvinpään helvettiin mutta on kyllä tyhmää, että vain niiden avulla tästäkin pelistä voi löytää kaikki hauskuudet.
Olin kyllä huuli pyöreänä, kun Sinille (140 000hp) hävittyäni menin keräämään hilloa jotta saisin "ostettua" Yojimbon ja menin kikkailemaan Besaidiin ja vastaan tuli tämä Valeforin sukulainen, joka vei kaikilta miehiltä 9999. Unohtamatta Dark Ixionia

Tuo ei siis voi olla ukkojen maksimi hp-määrä? Muutenhan tuommoisia ei voi voittaa lainkaan? Tosin Yojimbo osaa melkoisia temppuja, mitä nyt sen kanssa tunnin ajan laitoin rahaa palamaan. Sen olen huomannut, että Bahamut pystyy tekemään vahinkoa yli 9999, mutta vielä en ole selvittänyt miten ominaisuuden saa muillekin Aeoneille. Äijistä parhain eli Auron iskee tällä hetkellä vain ~5000 ja hp:takin ukolla on saman verran. FF7:n Weaponeista sain kuitenkin 2 tapettua ilman ihmeempiä niksejä lukematta mutta aina harmittaa jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Mutta nämä nyt ainakin ekalla kertaa tekivät totaalisen tyrmäyksen. Ja vielä kun lisätää ne sen hirviötarhan omat kasvatit jotka ovat jotain aivan uskomatonta myös.
Vähän meni ehkä varsinaisen asian sivusta mutta...
Toki saa minua valaista noissa parissa asiassa. En tosin mitään täydellistä valaistusta halua

Ainakin siinä, että onko äijien maksimi hp 9999?
Ja että onko mahdollista saada aeon (muukin kuin Bahamut) ja äijät tekemään vahinkoa yli 9999? Yojimbo kun teki Wakizashin 50 000Gilillä niin edes se ei vienyt yli 9999.
Keinot niiden lisäämiseen kuitenkin haluan löytää itse

Pitääkin ottaa nuo selvitykseen heti huomenna.