Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX/BoSS Sin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kibe

New Member
Miten ton Sinin saa mätettyä, koska sen overdrive aina ehtii tappaa mut. Tarviin taktiikoihin neuvoja. Yojimbokaan ei vedä millään Zanmatoa. En oo varma onko vika ottelu ton Sininkaa, mutta se on siinä kohassa missä pitää flaidaa sen Airshipin päällä ja hakata sen pärstää.

Mulla oli Yunalle Holy-taika (ja 1mpcost),haste sille myös, sillä mätkin Siniä.Overdrivet oli tietty pääl.Käsittääkseni Jojimpon Zanmato ei toimi bosseihin(paitti Dark Aeon)

Tässä taistelussa voi olla tarpeen ladata muutama overdrive täyteen ennenkuin alkaa mättämään sitä SiNiä.

Mäkin jo meinasin uupua sitä vastaan taistellessa mutta sitten latasin esim. Wakkan attack reels overdriven 12 hyökkäystä á ~2000dmg ja Yunan bahamutit, kaikki oli hyvin. Likelle voi mennä mutta kyllä sä siitä pääset ohi.

Minä en ainakaan suosittelisi Aeoneita, enkä varsinkaan niiden Overdriveja. Niiden palautumisaika on niin suuri, että ainakin minulla Sin ehti aina Aeonin hyökkäyksen jälkeen ladata omaa Overdrive-mittariaan monta pykälää. Siinä ajassa nopeat ja Hastella kiihdytetyt hahmot olisivat ehtineet iskeä monta, monta kertaa Quick Hitillä. Kuten monessa muussakin taistelussa, myös tässä matsissa Quick Hit on todella hyödyllinen taito osata.

Quick Hit + Haste olivat siis minun tapauksessani voiton avaimet. Kannattaa myös miettiä tapauskohtaisesti, onko kannattavaa tehdä hahmoillakaan Overdriveja, sillä myös niiden palautumisaika on kohtalaisen suuri. Eli laskea, saisiko pelkillä Quick Hiteillä jaettua enemmän tuskaa nopeammassa ajassa.

Tapoin sen parilla iskulla. Noi viimeiset vastustajat tuntuu aika leikiltä kun on siellä Monster Arenalla piehtaroinut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Minä en ainakaan suosittelisi Aeoneita, enkä varsinkaan niiden Overdriveja. Niiden palautumisaika on niin suuri, että ainakin minulla Sin ehti aina Aeonin hyökkäyksen jälkeen ladata omaa Overdrive-mittariaan monta pykälää. Siinä ajassa nopeat ja Hastella kiihdytetyt hahmot olisivat ehtineet iskeä monta, monta kertaa Quick Hitillä.

Bahamut onkin hyvä lähinnä loppusilauksen antamiseen, jos SiNillä on overdrive täynnä ja enää about 20.000 health jäljellä.

Kyllähän tuo ihan helposti meni perus iskuilla. Oma äijä iski 9999 ja pari muuta ~5000. Hastega peliin ja ei tehnyt edes tiukkaa.
Tuon taiston jälkeen tuleekin area johon jäin kikkailemaan pariksi tunniksi ja nyt kaikki äijät iskee 9999, siis vain äijät. Loppis oli tuon takia turhan helppo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Kyllähän tuo ihan helposti meni perus iskuilla. Oma äijä iski 9999 ja pari muuta ~5000. Hastega peliin ja ei tehnyt edes tiukkaa.
Tuon taiston jälkeen tuleekin area johon jäin kikkailemaan pariksi tunniksi ja nyt kaikki äijät iskee 9999, siis vain äijät. Loppis oli tuon takia turhan helppo.

Eikö sulla ole missään aseessa Break Damage Limittiä? Äijäs tekisi nimittäin muuten varmaan vielä enemmän damagea.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Eikö sulla ole missään aseessa Break Damage Limittiä? Äijäs tekisi nimittäin muuten varmaan vielä enemmän damagea.

Onhan mulla omalla äijällä, sille kun tuli viritettyä se celestial.
Muut on vielä saamatta. Pari celestialia on, mutta niistä puuttuu ainakin vielä toinen tavara. Työn alla on nyt tappaa kaikki dark aeonit zanmatolla ja sitten kerätä kaikki treasuret niin pääsee sitä Animaa metsästämään.
Aika vaikea on niitä Break damage limit-abilityjä hommata ilman, että kerää ne aseet, crestit ja sigilit

Vasta yhdellä äijällä on break hp limit- ability. Sekin oli valmiiksi panssarissa :rolleyes: Mistähän niitä Wings To Discoveryjäkin saisi :confused:.
Hamittavaa kun tuntuu, että pelistä on lähes mahdoton selvittää kaikkia hauskuuksia ilman mitään huijaamista (faqit) :(

Ylös Bottom