Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX: Mistäs Ability Spherejä lisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotuseal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rotuseal

New Member
Nih, tällä hetkellä olen tilanteessa, jossa viimeksi pätkittiin Spherimorph henkihieveriin, mutta nyt alkaa risoa kun Ability Spherejä ei ole pahemmin vastaan tullut. Jokaisella hahmolla taitaa pari hassua abilitya olla käytettävissään, ja siinä se.

Saakos niitä jotenkin muuten lisää kuin Boss fighteista tms.?

hahmoja kehittämällä saat käyttöön abilityn nimeltään "extract ability". sillä sitten taisteluista keräät ability spherejä niin paljon kuin vaan ikinä jaksat.. :p

No ability spherejä löytyy joka lähtöön, mutta 3 ja 4 tason sphereistä on huutava pula.

Laudalta kun löytyy älyttömästi "neloslukkoja" ja niiden takaa taas parhaimmat kyvyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
No ability spherejä löytyy joka lähtöön, mutta 3 ja 4 tason sphereistä on huutava pula.

Laudalta kun löytyy älyttömästi "neloslukkoja" ja niiden takaa taas parhaimmat kyvyt.

Osa tästä viestistä on maalattu koska se sisältää muutamia ns.
spoilereita.

Keräile monster arenalle vihollisia kunnes saat Nemesis nimisen vihollisen sinne , tältä voit steal:ta level 4 lock spherejä.

Lv. 3 ja 2 spherejä pudottelevat ainakin Defender Z robotit Yevon Domessa Siellä Zanarkand raunioissa ja Omega ruins paikoissa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal

Itse raivasin kaikki loput neloslukot käyttämällä Bribe-kykyä Calm Landseiltä löytyvään Chimera Brain -otukseen. Se vain maksaa paljon, itse en ainakaan alle sadan tonnin saanut noita nelostason avaimia. Hmm, mahtoikohan Bribe-kykykin peräti olla nelostason lukkojen takana? Jos on, se siis kannattaa avata aika aikaisin, ettei lopu avaimet kesken.

Mikäli taas rahasta on pulaa, sitä saa helposti tuolta jälkimmäisestä Crisiksen mainitsemasta paikasta...

Ja Crisis, paljonko hirviöitä pitää pyydystää että tuon Nemesiksen saa? Itselläni on vähintään viisi jokaista olentoa, enkä ole vieläkään sitä saanut. Joten veikkaan että tuo lahjominen on "vähän" helpompi ja nopeampi tapa saada niitä avaimia.

nemesikseen pitää muistaakseni pyydystää 10kpl kaikkia ja tappaa kaikki area conquestit, speciesit ja originalit :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
nemesikseen pitää muistaakseni pyydystää 10kpl kaikkia ja tappaa kaikki area conquestit, speciesit ja originalit :)

Ei helvetti:) Mä oon pyydystäny MELKEEN kaikkia jo 10 kpl:tta paitsi sieltä Omega placesta puuttuu joku:confused: Menee hermot kun en löydä sitä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Nih, tällä hetkellä olen tilanteessa, jossa viimeksi pätkittiin Spherimorph henkihieveriin, mutta nyt alkaa risoa kun Ability Spherejä ei ole pahemmin vastaan tullut. Jokaisella hahmolla taitaa pari hassua abilitya olla käytettävissään, ja siinä se.

Saakos niitä jotenkin muuten lisää kuin Boss fighteista tms.?
Miten voi olla ability hommat lopussa?:confused:
mulla on niitä 99 ja power,mana ja speed spherejä myös.
Mulla kans on ne lv.4 lock spheret lopussa.

abilityä itelläni oli melkein aina 99 ja muut aina lopussa ku aeoneita boostas niillä ;)

itelläni oli omegaruinseissa vaikea löytää niitä dark elementaleja ja niitä haste tyyppejä mitä en nimeä muista. jotkut sano että master tonberryt olisi ollut kiventakana, mutta itelleni niitä lykkäsi tasasinväliajoin

Re: Re: FFX: Mistäs Ability Spherejä lisää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Miten voi olla ability hommat lopussa?:confused:
mulla on niitä 99 ja power,mana ja speed spherejä myös.
Mulla kans on ne lv.4 lock spheret lopussa.
No nyt niitä on alkanut kertyä joka nurkasta, kummasti Crawler + Negatorin jälkeen. Tällä hetkellä niitä on aika reippaasti, pelissä olen Aeon-matsissa Via Purificassa.

parhaiten normi spherejä saa kun pelaa monster arenassa Kottos:sta vastaan ja käyttää siihen disitillersejä, saa lähes joka kerta 20-40 spheree. :D

Ylös Bottom