Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX / Urn arvoitus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fatal

New Member
Urn arvoitus.

Luolassa josta löytää yojimbon majailee urn niminen örkki. Ruukussa on 5 "silmää" ja siinä täytyy lyödä yhtä niistä silmistä siinä toivossa, että saisi palkinnon. Jos arvaat väärin, eli lyöt väärää silmää ruukku ja sen sisältä räjähtää päin näköä.

Eli onko olemassa mitään kikkaa jolla saisi lähes varmasti tietää missä järjestyksessä niitä pitää lyödä?

Re: Urn arvoitus.

Eli onko olemassa mitään kikkaa jolla saisi lähes varmasti tietää missä järjestyksessä niitä pitää lyödä?

Ymmärtääkseni niistä silmistä vain yksi räjähtää "silmille" ja lopuista saa kamaa/rahaa ja se että mikä silmä milläkin kertaa räjähtää taitaa olla aivan satunnaista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Jos näin on niin minulla on uskomattoman huono tuuri :) .

Sama täällä:) En oo koskaan saanu mitään tavaraa! Ei voi pitää paikkaansa että vain yksi räjähtää silmille!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Sama täällä:) En oo koskaan saanu mitään tavaraa! Ei voi pitää paikkaansa että vain yksi räjähtää silmille!

Pitää paikkaansa, että yksi räjähtää silmille. Ja "pitäisi" vaihtua randomina. Muistaakseni 4 on ennätys minulla, kunnes jysähti.

Viimeyönä seikkailin tässä luolassa (jatkan seikkailujani siellä lisää,hyvä paikka stiilata kamaa ja nostaa lepoja) Mulla oli 3 ekaa Urnia jotka posahti heti ja myöhemmät 1-4 lyönnin jälkee. Kamat vaihdellu aikas paljo phoenix downeista hyvää rojuun.Rahaa en oo viä saanu.

Ok, sitten pieni galluppi parhaasta esineestä mitä olette uurnalta saaneet. Omani kerron heti kun olen käynyt seikkailemassa luolassa uudelleen.

Kerrotaan nyt mitä tuosta voi saada ;)

Elixir, Phoenix Down, Soul Spring, Stamina Tablet, Silver Hourglass, Frag Grenade tai Lunar Curtain.

4 on ennätys meikälläkin .

Hyvä kikka uurniin on lyödä ensin keskimmäistä sitten vasemmalta alhaalta , vasemmalta ylhäältä , oikealta alhaalta sitten on tullut BOOOM :D Käänteinen järjestys myös toimii :)

Ylös Bottom