Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 09 -joukkue: KonsoliFIN // KFI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Healtti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Healtti

KonsoliFIN Alumni
Herättelen tässä jo kuolleeksi julistettua joukkuetta, josko FIFA09-turnauksen myötä tulisi porukalle innostusta pelaaman. Eli samoilla mennään, millä Avisop aloitteli pari kk sitten.

Joukkueen nimi: KonsoliFIN
Lyhenne: KFI

Pelaajalista:
Aimo Kasakka
Healtti
J4ri
Koitta
MiCCoo
peku83
simah
Sopsutar
skullED331
Teh Hege

En tiedä pelaavatko kaikki joukkelaiset vielä, mutta ovat ainakin joskus pelanneet. Tyypit voisivat ilmoitella, mikäli futis vielä kiinnostaa, mutta mukaan todellakin mahtuu! Ilmoittakaa halukkuutenne tässä ketjussa.

Mulle voi laittaa viestiä myös Livessä, niin lisäilen sitten tiimiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 09 -joukkue: KonsoliFIN // KFI

Joo meitsi on ainakin messissä. Toivottavasti porukkaa tulisi vähän lisää.

Miten jengi toimii nyt? eli kuinka usein pelaatte ja monen aikaan on paikalla porukkaa, päivittäin?
Itse pelaan lähes joka ilta 22-03 aikana, ainakin jossain vaiheessa iltaa, ja pelaisin mielelläni suomalaisten kanssa. Pelaan usein alempaa keskikenttää, mutta melkeenpä kaikki käy, topparina skidisti epävarma, niinku oikeellaki kentällä :cool:
En omista mikkiä, mutta osaan kuunnella ja pelaan yleensä nopeilla helpoilla syötöillä tai muuten simppelisti.

Täältä tulis kans yks peluri, vasenlaitalinkki-> nopeita laidan kautta nousuja, keskityksiä, maaleja!
Sopii siis muutkin paikat, eli ei oo niin nuukaa.
gt: skullED331
Iltaisin oon boxin ääressä, usein.

Mä voisin kanssa tulla mukaan.
Oon tällä hetkellä ff2:en joukkueessa mutta se on totaalisen kuollut ja en kyllä kerennyt yhtään peliä siellä pelaamaankaan.
Pelipaikkaa mulla ei varmaan varsinaisesti ole, eli kaikki käy.
Eli jos tosiaan mukaan pääsee niin tuun mielelläni.

Gamertag: Aimo Kasakka

Edit:
Ootteko muuten sopinu pelejä täällä vai esim. ircissä?

Joukkue on siis ennen tätä ollut käytännössä kuollut ja noita pelejäkin on tullut vain muutama (itse en ole ollut vielä silloin pelaamassa). En osaa sanoa miten noita pelejä on järjestetty.. Heitän nyt kutsun kaikille :D

E: Mikäs Ripatin GT muuten on?

Jess, heitän jätkille inviteä tänään. Koitan nyt vetää jotain pelejä pystyyn, mikäli herrasmiehet on linjoilla.

Jos tänään ei pukukoppi täyty (min 3 jotta voi pelata), niin otetaan uudestaan huomenna joskus iltapvällä (oisko joku klo 18->).

Mä voisin tänään yrittää päästä kuuden aikaan pelailemaan.

Ircci on ihan hyvä systeemi näitten pelien pysytyyn saamiseen. Saa jengiin yhteyden vähän nopeemmin kun tän foorumin kautta ja pystyy sopimaan tarkemmin. Toisaalta eka pitäs saada jengi sinne ircciin...

Meitsikin voi pyrkiä siinä kuuden aikoihin linjoille. Itse en ole koskaan ircciä käyttänyt, mutta kyllä se pienellä harjoittelulla varmasti onnistuisi...

Kuten jo päivällä sanoin, niin korisliigan matsissa vähän yli seiskaan asti.
Katotaan miten vielä pelailette sitte..

Oiskohan nytten porukkaa kehissä, että saataisiin vielä se kolmas kaveri ja päästäisiin peleihin. Jos joku on linjoilla niin joinatkaa vaan partyyn :)

Voisin olla mukana jengissä mikäli on tilaa.

Live GT: Nurme

Siirrän kapteeniuden toistaiseksi

Teh Hege :lle

ottakaa yhteyttä häneen, mikäli joukkuepelaaminen kiinnostaa.

Laitoin juuri Nurmelle ja ropsukka:lle inviteä.. Sori kun vähän kesti.. Jos minua näette liven puolella ja pelit kiinnostaa niin pistäkääs vaan party inviteä :)

Kiinostusta olisi kyllä liittyä Joukkueeseen. Mikä tahansa paikka käypi. Oma pelaaminen lähinnä sijoittuu iltoihin ja viikonloppuisin lähinnä mihin aikaan vaan. Gamertag on Dcise FIN
Saa kutsua jos mahtuu remmiin :)

Ylös Bottom