Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Juspewia vastaan hävisin 3-1 parempi voitti

Näin kävi! Kiitos matsista! Tosiaan tuosta mikistä kun tuli kutsua, menin rikkomaan tuon monokuulokkeen, että en itse pysty kenenkään kanssa puhumaan ainakaan vielä. Uusi mikki hankinnan alla!
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Tiukka peli Juspea vastaan ohi ja voitto 4-2! Ea ja tuuri taisi olla minun puolella tällä kertaa. Hyvä peli.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Hemiksen ja suomi rampan kaa ei pysty pelaamaan. Että mites nyt tehään cupin suhteen.

Edit:ei pysty pelaamaan bigin kaa myöskään
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Periaatteessa mun tilalle voi ottaa jonkun toisen mukaan turnaukseen, jos hällä yhteydet pelittävät paremmi. Voi ainaki mun puolesta kokeilla, kun täällä oli ainakin ilmeisesti aiemmi kiinnostuineisuutta.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Ei siitä ole mitään hyötyä koska olen tavannut jo kolme pelaajaa jota vastaan ei ole pystynyt pelaamaan
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Googlesta löytyy infoo ja samoin youtubesta miten tuon natin saa auki, jotta online friendlies alkaa pelittää. Esim hakusanoilla: "how to open nat ps4"

On sitte eri juttu ymmärtääkö noista.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Arsenalin ja Atleticon välinen matsi päättyi Atleticon 3-2 voittoon. Tosi tiukka vääntö oli ja kummalle tahansa olis voinut kääntyä :)
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

tein muuten oman maalin siitä maalinedustalta ku syötin pallon topparilla maaliin. :D manuualit (Y)
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Tosiaan tuo natti on pirullinen asia. Täytyy vaan koittaa googlailla ja yrittää avata sitä. Katsellaan tilannetta, ei turnauksella kuitenkaan mitään sovittua aikataulua ole.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Haluisko joku ottaa matsin Atletico Madridia vastaan tänään? Kävis 19-24 välisenä aikana :D
 
Ylös Bottom