Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ehdottomasti Hazard anyday verrattuna Schürrleen! Ja tosiaan tuo vajaa 300k on aivan naurettavan halpa hinta yhdestä parhaista LW pelaajista. Itsellä tuo Hazard on toiminu paremmin ku esim. Rolle tai Neymar...

Mitä taas tulee jos verrataan vähän samalla tavalla Riberyä Reusiin, niin itse kyllä liputan Reusin puolesta. Muistin just miks en oikein tykkää tuosta Ribbestä. Laukaus on sysipaska, ainoo mitä sillä voi tehdä on laittaa pakkeja nippuun, mutta jos ei aivot toimi eikä sormet osaa kikkailla niin kyllä BVB:n kultapoju on ehdottomasti parempi. Monipuolisempi ja kyllä se curve noissa kaukofinesseissä on jotain taivaallista!

Seuraus: IF Ribery markettiin, melko kivuliaasti. 6M sijoitus kostautui ~3M tappioksi, thanx to EA. Mut en valita, cappien seurauksena tiimissä on paljon pelaajia joihin en todellakaan olisi latejani sijoittanut ennen cappia.

Potato, Poteito, sanos jenkkipoika.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan ostamassa sif rooneyta kun itse sitä olen yrittäny ny paripäivää myydä mutta kukaan ei ole ostanut :(

Noita on niin paljon alimmalla hinnalla tarjolla joten nyt on kaikki tuuri peliä. Kyllä kai se ea rajoja jossain vaiheessa laskee niin jospa seuraavalla kerralla löytyis sillekin sellanen raja että kortit liikkuis.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noita on niin paljon alimmalla hinnalla tarjolla joten nyt on kaikki tuuri peliä. Kyllä kai se ea rajoja jossain vaiheessa laskee niin jospa seuraavalla kerralla löytyis sillekin sellanen raja että kortit liikkuis.

Jep. Itse olen saanut min capissa olevia pelaajia liikkumaan siten että Contrahtit täyteen, sit +10 tai +6 all stats training kortti ja joku chemistry style päälle. Tappioohan tuostakin tulee lähes 5k mut halpa hinta se on siitä jos kortti oikeesti on saatava liikkeelle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mut en valita, cappien seurauksena tiimissä on paljon pelaajia joihin en todellakaan olisi latejani sijoittanut ennen cappia.

Potato, Poteito, sanos jenkkipoika.

Aika samat fiilikset kun alku järkytys laantunut.. en olis koskaan maksanut Bonuccista 300k ennen. Nyt oli aivan loistava poimia se talteen ku hintaa pli 55k :) Sekin kuittaantui edellisen tunnin myyneillä.. seuraavana ostos listalla if Pedro ja if Bisquits espanjan maajoukkueesen.. sit saa tahkota turnausta italialla ja espanjalla :)

If Maxwelillä pelasin muutamat pelit ja se ei todellakaan olis ollu edes 20k arvoinen.. on se vaan laitapakille tuo pace sen verran tärkee. Bedimo 100 kertaa parempi mutta ulkonäön vuoksi jouttu nyt vähän taipumaan..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep. Itse olen saanut min capissa olevia pelaajia liikkumaan siten että Contrahtit täyteen, sit +10 tai +6 all stats training kortti ja joku chemistry style päälle. Tappioohan tuostakin tulee lähes 5k mut halpa hinta se on siitä jos kortti oikeesti on saatava liikkeelle.

Viestien muokkaus ei toimi joten spämmitään..

Naurettin yks päivä pleikkarin puolella.. ennen buustattiin että sai paljon parempaa hintaa nyt sitä tehdään että sais edes minimillä myytyä. Ea:n foorumilla on homma viety vielä pitemmälle eli siellä tarjotaan tollasia kortteja alahintaan siten että myyjä poimii kulutuskortteja maksimilla esim reus 60k ja myyjä ostaa sit 4kpl pronssi soppareita 5k pala :) Times are changing...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep. Itse olen saanut min capissa olevia pelaajia liikkumaan siten että Contrahtit täyteen, sit +10 tai +6 all stats training kortti ja joku chemistry style päälle. Tappioohan tuostakin tulee lähes 5k mut halpa hinta se on siitä jos kortti oikeesti on saatava liikkeelle.
Juuri kun kirjoitin tuota viestiä tänne niin joku oli ostanut! Ja tolleen mäki sain sen myytyä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oi, että kun pronssi irkku pelaajilla treidaaminen on helppoa. Kaikki tunkee niitä 500-700 BINeillä markettiin ja pystyt itse myydä samantien eteenpäin 2-3k. Ei nyt kovin isoa profittia per pelaaja, mutta kun jokasesta pelaajasta tulee se 1,5k-2,5k profitti ja kun niitä oot myyny sellasen 50kpl niin melkeen 100k oon ite treidannu pelkästään noilla. Eikä mee ees kauan ku niitä tulee joka sekunti sinne markettiin.

Ite pelasin kerran ton Offline puolen irkku cupin läpi, kun ei millään oo irronnu Online puolen finaalista voittoa. 2 kertaa oon sinne päässy, mut ei oo vaa onnistunu millää:D. Offline puolen turnaushan nyt on aivan liian helppo ja aivan järjettömän tylsä. Jokasen pelin voitin 4-0 - 6-0:rolleyes:.

Taidan nyt päivittää vähän 1 squadia ja korvata Ligue 1 puolen Bundes puolella. Tälläsen aion tehä:
http://www.futhead.com/15/squads/27183539/
Toi Reus kärjessä on aivan jumalainen ja Aguero vielä siinä vieressä niin luulis jotain tulosta tulevan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viestien muokkaus ei toimi joten spämmitään..

Naurettin yks päivä pleikkarin puolella.. ennen buustattiin että sai paljon parempaa hintaa nyt sitä tehdään että sais edes minimillä myytyä. Ea:n foorumilla on homma viety vielä pitemmälle eli siellä tarjotaan tollasia kortteja alahintaan siten että myyjä poimii kulutuskortteja maksimilla esim reus 60k ja myyjä ostaa sit 4kpl pronssi soppareita 5k pala :) Times are changing...

Haha, ei jumaliste. Toi on kyllä jo kaiken huippu! :D

EA:n TÄYTYY poistaa toi minimiraja! Ei siitä ole mitään hyötyä. Poistaisivat esim silleen että kaikkissa alle 200k pelaajissa ei ole minimiä tjms, ni eipähän sit poimita Messejä 40k hinnalla. Eihän se toki poista SIF Rooney tai IF Coutinho ongelmaa mut ois se nyt askel eteenpäin noitten Sturridgen ja Costan yms kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haha, ei jumaliste. Toi on kyllä jo kaiken huippu! :D

EA:n TÄYTYY poistaa toi minimiraja! Ei siitä ole mitään hyötyä. Poistaisivat esim silleen että kaikkissa alle 200k pelaajissa ei ole minimiä tjms, ni eipähän sit poimita Messejä 40k hinnalla. Eihän se toki poista SIF Rooney tai IF Coutinho ongelmaa mut ois se nyt askel eteenpäin noitten Sturridgen ja Costan yms kanssa.

Ei Coutinhossa ole ongelmaa.. viis jo menny ja kun khdesta on näköjään maksanu enemmän kuin minimi niin ei tuu edes takkiin :) Tuo alarajahan on selkeeti tehty tappamaan treidausta ei muuta.. Voitot on pieniä mutta silti pystyy tekee 20k-40k tunnissa riskittömästi. Nimimerkki Pedro ja Bisquits hankittu :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Keanen ja colemanin vihreät kortit tuli pakoista, ei tarvitse näköjään edes turnaukseen vaivautua.
If luizkin irtosi 101k binillä, jos vielä sen motm silvan saisi jotenkin itselle..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tiedättekö tuosta de bruynen motm kortin tilanteesta, kun sen haluaisin ostaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oli muuten nopee minipeli n. 7 minuuttia sitä etin kunnes sain sen tokalla yrittämällä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tiedättekö tuosta de bruynen motm kortin tilanteesta, kun sen haluaisin ostaa
Xboxilla niitä oli marketti yöllä täynnä halvimmillaan meni ~420k, kyttäsin ite 400k max bid ja si kävi niin että en saanu ollenkaa, kun sijotuksena vaan olisin ostanu. ;) parissa tunnissa kaikki hävis.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Sangria näyttää itseasiassa aika hyvältä tiimiltä! :eek:

Ribbe myyty liian halvalla, mutta kolikkokasa accolla lämmittää mieltä. Nyt EA, jeesuspromoja tulille! :p

Kiitos muuten sille joka nautiskeli Tuborgia joku ilta, en muistanutkaan miten menevä olunen on kyseessä! :D Cheers!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä homma, jos Eden on rahojen arvoinen! Täytyypi se siis tänään ostella :) Olen itse miehellä pelaillut Career modin puolella, mutta siitä ei sen perusteella oikein tiedä, kun kaverilla on siellä jo 90 kokonaisuus. ManUlla pelailen ja ihan sairas jengi kasassa, liian helppoa siellä puolen tuo treidailu :D
 
Ylös Bottom