FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai että. Tänään aamupäivällä oli historiallinen hetki kun vihdoin löysin jonkun jolla on Chelsin McEachran ja tyyppi oli mukava ja listasi sen mulle.

Kaikista Chelsin paidassa käyneistä pelaajista on nyt sit paras kortti tallessa. Pari korttia löytyy futheadin listoilta mutta salapoliisityön jälkeen selvisi että Atsun & Musondan kortteja ei ole ultimate teamissä olemassakaan Chelsin paidassa. Nähtäväksi jää saanko samanlaisen kokoelman '16 julkaisussa, mutta tässä on tämän version läjä. Presentaatio hieman tökkii kun web app on jo kiinni joten generationsien kautta piti tuo image kasailla.

Tuulis

Well-Known Member

Ai että. Tänään aamupäivällä oli historiallinen hetki kun vihdoin löysin jonkun jolla on Chelsin McEachran ja tyyppi oli mukava ja listasi sen mulle.

Kaikista Chelsin paidassa käyneistä pelaajista on nyt sit paras kortti tallessa. Pari korttia löytyy futheadin listoilta mutta salapoliisityön jälkeen selvisi että Atsun & Musondan kortteja ei ole ultimate teamissä olemassakaan Chelsin paidassa. Nähtäväksi jää saanko samanlaisen kokoelman '16 julkaisussa, mutta tässä on tämän version läjä. Presentaatio hieman tökkii kun web app on jo kiinni joten generationsien kautta piti tuo image kasailla.

Aika komia on. Siäl on vissiin noi alarivin pojat nyt kentällä Newcastlee vastaan...

On se komea kokoelma :)

Haluaako joku kenties ostaa Hero Lacazetten maksimilla, kun uutta jengiä suunnitelmissa ja mitään ei saa millään kaupaksi? Periaatteessa ei tarvii edes maksimilla, kunhan joku ostaa pois.

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mikäli joku haluaa treidata Fifa 15 FUT-kolikoita Fifa 16 FUT-kolikoihin Xbox Onella, mulle saa laittaa yv:tä.

Ylös Bottom