Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näinhän se homma toimii.

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app

Tuonne vaan sit kunhan joskus aukee, varmaan huomenissa.

Se sit kysyy sitä jotain turvanumeroa, ne lähettää sen automaattisesti sinne sun sähköpostiin joten sinne ois hyvä sit kanssa salasana muistaa. Tämähän ei ole kaikille selvää, varsinkin kun accoja on se kymmenkunta kappaletta ja jokaisessa se erillinen sähköposti... :)

http://www.easports.com/uk/fifa/coming-soon

Jeps eli lähiaikoina web app aukee :eek:
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mutta 90% käyttäjistä EI PÄÄSE SISÄÄN.

VMP, aina sama homma. No odotellaan.

No eipä tääl paljoo tekemistä oo, kun fifa pointsei ei voi laittaa eikä squad challengei tehdä.

7 pakkaa taisin saada ja 2 parasta pelaajaa mitä sain oli 85 Mandanda ja 80 Vorm...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuonne Web appiinko nyt ei kaikki pääse? Sanoo näin: "
Sorry you were not invited to participate in early web start in FUT 17. You will be able to use the Web App once FIFA 17 is released. You will need to have first logged in to FIFA 17 on your preferred platform, and created you FUT 17 Club."
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Parasta tässä on odotella sähköpostiin jotain helkutin ea tilin varmistuskoodia, vaikka mulla on joka kerta ruksittuna, et muista tämä kirjautuminen. :mad:
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vaikka demo ei vakuuttanut millään tapaa niin pitihän se silti hommata, 99e kusetusversio mutta saapahan aukoa pakettia. Challanget on se kiinnostavin uutuus joten jospa niistä saisi uutta innostusta.. 16 pack only oli hetken kivaa mutta kun ei 4 kuukauteen saa yhtään kunnon korttia niin ei siitäkään viihteeksi ole.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuleeko tästä IOS:lle ja androidille omat appsit? En ainakaan haulla löytänyt mitään.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uusi kausi, vanha startti. 6 pakkaa tuli alkuun ja parhaan Kolasinac.. jospa tästä vähän saisi treidausta käyntiin.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Evra oli paras pelaaja ilmaispakoista.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No pääsihän sitä sisään. Paras (ja ainoa gold rare) pelaaja Enner Valencia, ei siis juhlimista täälläkään.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu ei suosinut onnetar tätäkään osapuolta. Parhaimmat nostot olivat Quaresma, Villa ja Oxlade-Chamberlain.
Ox:ista kannattaa varmaan kannattaa pitää kiinni julkaisuun asti, jolloin oletan, että nopean EPL-laiturin hinta saattaa olla vähän nousussa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on nyt 143 peliä pelattua FUT:ssa. Kannattaako mun pelata 7 peliä että 150 täynnä, vai onko tuolla mitään merkitystä ilmaispakkojen kannalta?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on nyt 143 peliä pelattua FUT:ssa. Kannattaako mun pelata 7 peliä että 150 täynnä, vai onko tuolla mitään merkitystä ilmaispakkojen kannalta?

Melko vähäinen määrä!

En usko että mitään vaikutusta, omalla ykkös accolla sain 3x all players paketit ja 2x gold paketit ja siihen päälle joku kämänen rewards paketti ja päivittäinen ilmaislahja, silve pack eli 4 hopee korttia.

Toisella accolla, millä olin pelannut alle 20 ottelua sain 4x all players paketit, mitkä olisin hyvin mieluusti ottanut kyllä ykköskäyttäjälle.

Eli toisinsanoen ei mitään hajua miten nuo pussien määrät määräytyy käyttäjäkohtaisesti.

Itse menisin apinaan kädet ristissä ja sillä sipuli. Paskoja nuo rewards/loyalti pakat 99% on jokatapauksessa.

Ja apina on muutenkin vielä rikki. Pakat kyllä saa auki mutta markettiin ei pääse ei vasemmalta eikä oikeelta. Jospa tuo korjaantuisi tässä illan mittaan vielä.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Melko vähäinen määrä!

En usko että mitään vaikutusta, omalla ykkös accolla sain 3x all players paketit ja 2x gold paketit ja siihen päälle joku kämänen rewards paketti ja päivittäinen ilmaislahja, silve pack eli 4 hopee korttia.

Toisella accolla, millä olin pelannut alle 20 ottelua sain 4x all players paketit, mitkä olisin hyvin mieluusti ottanut kyllä ykköskäyttäjälle.

Eli toisinsanoen ei mitään hajua miten nuo pussien määrät määräytyy käyttäjäkohtaisesti.

Itse menisin apinaan kädet ristissä ja sillä sipuli. Paskoja nuo rewards/loyalti pakat 99% on jokatapauksessa.

Ja apina on muutenkin vielä rikki. Pakat kyllä saa auki mutta markettiin ei pääse ei vasemmalta eikä oikeelta. Jospa tuo korjaantuisi tässä illan mittaan vielä.

Itellä oli vain ~30 peliä pelattu, mutta sain 3x all player packs, 3x gold paketit ja pari paskaa reward pakkaa. Syyksi taisi ilmoittaa, että olen 'vanha' pelaaja ja pelannut 11 tai 12 versiosta lähtien.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ilmaispakoista parhaana Busquets. Millon kannattaa myydä ja paljon tosta suunnilleen saisi?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Paremmat kortit varmaan kannattaa myydä vasta julkaisun aikaan. Nyt ei kolikoita hirveesti liiku joten moni nousee ylöspäin. Tai näin ainaki ennen käyny.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Melko vähäinen määrä!
Ihme että jaksoin noinkin paljon. Online pelkkää pacejonneilua mitä pelasin ja offline pelkkää scriptakusetusta botilta, niin eipä siinä kauheasti napostellut pelata ja siksi myös mietin tarkkaan ostanko koko Fifa 17 peliä tänä vuonna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu nyt on web appissa pakat avattu ja vähän treidailtukin. Pistin vaan Quick Sellillä suurimman osan tavarasta ja nyt sijoitan nämä vajaat 10k joihinkin halpoihin pelaajiin, joiden hinta varmaan tulee nousemaan ihan mukavasti, kunhan vain peli tulee ulos. Viime vuonna tein jo reilu 100k profitit tällä web app rämpytyksellä, mutta ei ehkä semmoista tänä vuonna taida jaksaa. :rolleyes: Nyt vaan pitkää odotusta tämä viikko vielä ja sitten päästään taas suuttumaan!
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siis apuva!

Nyt iski hype, mistä tonne pääsee?

Puhelimella mitään saumaa?

Oliks se nyt niin et yöllä klo 02.00 saadaan alkaa latailee Ea Accessin kautta?
 
Ylös Bottom