Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

mhart1

Well-Known Member
Uus ketju tulille.

Ultimate teamin web app on saanut julkaisupäivän, pitäisi olla käytettävissä 20.päivä.

Pidetään ketju jollain tapaa elossa, viime versiossa hyvin jakseltiin kirjotella Marquee Matchups ennustuksia jne.

Ihan tajuton hype ei enää vanhaa pääse yllättämään mutta peli menee normaaliin tapaan ostoon ja kyllähän nuo mahdolliset Chelsea legendat vähän kiinnostaisi. Todellinen let down olisi jos noita vanhoja Xboxin legendoja ei tulisikaan "Iconeiksi". :eek:

Mitä luulette saadaanko me Zolat ymt. vai mennäänkö pelkästään uusilla Maradoneilla ja läski Ronaldoilla?

-----

FUT 17-ketju
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas kyllä FUT kiinnostaa ja olenkin jo harkinnut, että ostaisinko suoraan sen 100 euron arvoisen Icon editionin, jotta saisin ne 40 15k pakkaa ja oikeuden pelata 3 päivää ennen julkaisua. Jotain pakkoja tullee myös siitä, kun olen FIFA 15 lähtien suhteellisen paljon FUTia pelannut. Jos vaikka tänä vuonna olisi pakkatuuria, viime pelissä ei todellakaan ollut. Minkä version muut aikovat ostaa?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas kyllä FUT kiinnostaa ja olenkin jo harkinnut, että ostaisinko suoraan sen 100 euron arvoisen Icon editionin, jotta saisin ne 40 15k pakkaa ja oikeuden pelata 3 päivää ennen julkaisua. Jotain pakkoja tullee myös siitä, kun olen FIFA 15 lähtien suhteellisen paljon FUTia pelannut. Jos vaikka tänä vuonna olisi pakkatuuria, viime pelissä ei todellakaan ollut. Minkä version muut aikovat ostaa?

Varmaankin ostan normiversion kun 26.päivä alkaa sopivasti työputki ja silloin ei jää aikaa pelailla ja vaikka jäis niin ei kiinnosta. :rolleyes:

Nuo on niin rasittavasti hajautettu nuo erikoisversioiden pakat että niistä ei oikein hyötyä saa kuin ehkä ekan kk ajan. Ennemmin ostan tuolla säästetyllä rahalla ekana päivänä vaan pakkoja.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas kyllä FUT kiinnostaa ja olenkin jo harkinnut, että ostaisinko suoraan sen 100 euron arvoisen Icon editionin, jotta saisin ne 40 15k pakkaa ja oikeuden pelata 3 päivää ennen julkaisua. Jotain pakkoja tullee myös siitä, kun olen FIFA 15 lähtien suhteellisen paljon FUTia pelannut. Jos vaikka tänä vuonna olisi pakkatuuria, viime pelissä ei todellakaan ollut. Minkä version muut aikovat ostaa?
Itse ostan. Tosin vain siksi että maksaa 80€ mulle.

Nuo on niin rasittavasti hajautettu nuo erikoisversioiden pakat että niistä ei oikein hyötyä saa kuin ehkä ekan kk ajan. Ennemmin ostan tuolla säästetyllä rahalla ekana päivänä vaan pakkoja.
Kyllä muuten saa, kiitos SBC:iden ja Weekend Leaguen.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse ostan. Tosin vain siksi että maksaa 80€ mulle.


Kyllä muuten saa, kiitos SBC:iden ja Weekend Leaguen.

Arvasin että joku tulee vastapalloon just tuolla itsestään selvällä kommentilla joten tulen vieläkin itsestään selvemmällä kommentilla takaisin:

Ei saa kun pakoista ei nouse siltikään mitään muuta kuin paitoja. :D :D





..mut kyl mä silti varmaan ton Icon editionin ostan kun näyttäs olevan vain 20€ kalliimpi kun ostaa pelin kautta. Ei taida pystyy oottelemaan. Heti kun alkaa kirjoittelemaan niin hype alkaa nousta. :D
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

..mut kyl mä silti varmaan ton Icon editionin ostan kun näyttäs olevan vain 20€ kalliimpi kun ostaa pelin kautta.
hm, pleikalla? Eli maksais vaan 90e?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Arvasin että joku tulee vastapalloon just tuolla itsestään selvällä kommentilla joten tulen vieläkin itsestään selvemmällä kommentilla takaisin:

Ei saa kun pakoista ei nouse siltikään mitään muuta kuin paitoja. :D :D
..mut kyl mä silti varmaan ton Icon editionin ostan kun näyttäs olevan vain 20€ kalliimpi kun ostaa pelin kautta. Ei taida pystyy oottelemaan. Heti kun alkaa kirjoittelemaan niin hype alkaa nousta. :D
Niin siis ainoa syy miksi ostan, on se että tuo on 10-15€ kalliimpi mitä itse normipeli kaupassa. Pakoista tuskin erikoista tulee, mutta SBC:iden takia voi hyvällä tuurilla saada Pentti Peruspelaajastakin 7k kortin.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tänään pitäis tulla demoa, mutta ei ainakaan vielä pystynyt lataamaan Xboxin kaupasta.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jep, se on ihan tuossa alkuvalikossa, -10% tarjous Icon versiosta. 89,90 tjms.
Harmillista, kun ei ole peliä enään omistuksessa eikä pystyisi lainata läheltä peliä varauksen ajaksi. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas olisi se ajankohta vuodesta kun täytyy tehdä päätös, NHLn ja FIFAn välillä??
Kokeneemmat ketjun kirjoittelija, mitkä on odotukset uusimalle potkupallosaagalle?
Viime vuonna pelasin HUTia...vaikuttaako välivuosi miten?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas olisi se ajankohta vuodesta kun täytyy tehdä päätös, NHLn ja FIFAn välillä??
Kokeneemmat ketjun kirjoittelija, mitkä on odotukset uusimalle potkupallosaagalle?
Viime vuonna pelasin HUTia...vaikuttaako välivuosi miten?

Potkupallon pariin sit vaihteen vuoksi. Ite pelaan aina kavereiden luona pelin tai pari änäriä ja mietin miten joku jaksaa sitä schaissee enemmän kuin pelin tai kaks putkeen. On niin huono oikeesti verrattuna Fifaan. :)
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Potkupallon pariin sit vaihteen vuoksi. Ite pelaan aina kavereiden luona pelin tai pari änäriä ja mietin miten joku jaksaa sitä schaissee enemmän kuin pelin tai kaks putkeen. On niin huono oikeesti verrattuna Fifaan. :)

Se kyllä täytyy myöntää, et tämä yhteisö oli paljon aktiivisempi ja intohimoisempi kuin NHLn vastaava!
on saanut paljon tietoa ja tipsejä, sekä vastauksia puolityhmiinkysymyksiin...et ehkä se hankinta sitten olis tuo FIFA:)!!
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se ois se demo ladattavissa ainakin PS storessa jos joltain jäi huomaamatta.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pari tarkentava kysymystä/yleistä mielipidettä!
Siis tosiaan viime vuoden harhailin tuolla NHLn puolella...joten viimeisin Fifa kokemukseni on 2016!
Periaatteeni on ollut se, etten rahaa laita €a:lle kuin pelin hankintahinnan verran.
Miten tuo rahanteko onnistui viime vuoden versioissa ja mitä odotuksia on tälle uudelle painokselle?
Mitään Messiä tai Ronaldoa en omaan tiimiin havittele, koska sellaisia rahasummia tuskin kykenen taikomaan...jo ajankäyttö tulee vastaan?
Itse tuo pelin hankinta...siitä näemmä on monenmoista versioo liikkeellä? Onko esim. järkeä ostaa Rolle-edition? Siinä tulee kaikkee sälää mukana..lähinnä ne extrapakat kiinnostaa, jos vaikka sieltä putoaisi jotain harvinaisempaa korttia?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pitihän tämä laittaa tilaukseen, jotta pääsee hakemaan sitä hyvää mieltä pakoista ja peleistä. Ei sitä näköjään osaa olla ilman... Nyt treidit pyörimään mutta ostot sit vasta ku kyllästyy pack onlyyn ja sbc ukkoihin.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vielä harkinnan alla ostaako vaiko ei osta...

Icon Ronaldinho 94 kyllä kiehtoisi ja nostalgian vuoksi sen ympärille Barca/BBVA pelaajat.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onnistuin innoissani poistamaan pitkän postaukseni

Icon ed ostettuna klopille ja itelle kans, torstai odottaa

Mahtaskohan tulla Suomalainen IF heti ykkösviikolla, Lam oli tehny voittomatsissa maalin??

Hetemajn kuponki näyttää aikas kivalta alkutiimiin
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onnistuin innoissani poistamaan pitkän postaukseni

Icon ed ostettuna klopille ja itelle kans, torstai odottaa

Mahtaskohan tulla Suomalainen IF heti ykkösviikolla, Lam oli tehny voittomatsissa maalin??

Hetemajn kuponki näyttää aikas kivalta alkutiimiin

Tuo Lam voi olla tosi tiukassa kyl, on meinaan himppasen kova TOTW 1 odotettavissa. Alla yksi ennustus:

WfqoPbp.jpg
 
Ylös Bottom