Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
EA:n huumori-serverit vasta 3h alhaalla. Nooh, nämä katkokset kuuluvat EA:n pelien sisältöön. Stana...
 
Nyt heitti pelin jälkeen pihalle.

Eiköhä tää riitä jo tältä päivää.. palataan sitten maanantaina huikeille sb rewardeille.
 
Ihan ok nostot wl palkinnoista. Punainen Manolas, mertens ja fernandinho fredin tilalle avaukseen. En vain tiedä kärsiikö liikaa chemistryt jos yrittää nyt änkeä Manolasia tuonne..? if Willian harkinnassa felipen tilalle..
Ilmeisesti weekend leaguetakin siirretty serverien takia myöhemmälle
IMG_20181102_021304.jpg
 
WL Gold 3, player pickistä Sarabia ja Djaniny. Pakoista ei mitään mainittavaa.

Markuista sitten napsahti Griezmann. Tuliskohan ens viikolla lisää Liiga SBC:tä, kun markuista taas hopeakortteja. Ite oon ostellut Eredivisien ja MLS:n täyteen. Liga NOS voisia kanssa hankkia, ja sitten Bundesliiga/La Liga/Serie A rupujengejä.

Nyt vois vähän vahvistaa joukkuetta. Harkinnassa on Mbappe, Zola 85 tai Rijkaard 88. Joku Nedved voisi kanssa mennä budjettiin. Mbappen lainakorttia vois tänään vielä vähän testailla.

Haradi palasi tiimiin, koska täällä niin kehuttiin sen POTM korttia. Ite en aatellut sitä POTM korttia tehdä, koska tuonne LM/LW paikalle on niin paljon vaihtoehtoja etten halua tässä vaiheessa lukita siihen yhtä pelaajaa.

1541138530952.png
 
Ihan ok nostot wl palkinnoista. Punainen Manolas, mertens ja fernandinho fredin tilalle avaukseen. En vain tiedä kärsiikö liikaa chemistryt jos yrittää nyt änkeä Manolasia tuonne..? if Willian harkinnassa felipen tilalle..
Ilmeisesti weekend leaguetakin siirretty serverien takia myöhemmälle
Näytä liitetiedosto 889

Laitappas arviota Manolaksesta. Tässä kovasti harkitsen kaverin hankintaa.
 
Markut ja ne pari muuta sbc:tä tehty tänään ja eilen. Pakoista täysi kasa ei mitään. Onni hylkäsi.
 
Itsellä taas Lallana ollut todella hyvä 4231 kapean version keskimmäisenä CAMina, on nyt rivalsin 3. Divarissa pelannut 12 peliä, tehoilla 15+7. Että täältä kyllä lämpimät suosittelut,varsinkin jos toisena vaihtoehtona on ottaa pakka.
 
Tuli yöllä snaippailtua Litti hintaan 440 kun appilla vihdoin pääsi kirjautumaan sisään. Tein sitten aamulla prime Rion ja pakoista parhaana Sterling... 24 tunnin sisään avannut melkein miljoonan coinsin edestä pakkoja ja tuo Sterling paras nosto, sääliksi käy niitä ketkä noihin fifa pointseihin rahansa hassaa.
 
Ekaa kertaa WL:sssä ja otin parit matsit, jotka molemmat hävisin JA:lla. Erikoisinta, että mua vastaan määrättiin noissa kahdessa matsissa 3 rankkaria, kun normaalisti noita rankkuja ei tule käytännössä ollenkaan. Onkohan joku peliasetus päin prinkkalaa vai pelkkää huonoa tuuria...
 
Sbc Skriniar tuli tehtyä kun olin ostamassa if Manolasta ja Skriniarin kylkiäisenä tuli pakkoja. Hintaa tuolle tuli sellainen 150k. Silverit olin ostanu ennakkoon ja nyt ostin tarvittavat kulta kortit. Niistä joutuki maksamaan yllättävän paljon.

Pakoista Douglas Costa, Pjanic, Saul, Diego Costa ja If Foster. Eli ihan hyvä diili ja nyt on pakki pitkäksi aikaa.
 
Myin sen prime Linekerin pois ku sain myytyä niin ettei tullut yhtään tappiota ea taxin myötä. Hommasin nyt sit prime Shearerin testiin ja oli heti ekassa pelissä vakuuttava. Taitaa tänä vuonna olla Shearer paljon parempi kuin viime vuonna ku ei oo pace niin tärkeessä roolissa. Todellakin coinsseille vastinetta (830k maksoin), mut katotaan nyt miten jatkossa pelit menee Shearerin kanssa. Nyt vasta yks peli takana mut tuntu jo paremmalta kuin Lineker.
 
Jos swappi pelaaja vielä valitsematta ni ite voin kyl suositella kans tota Lallanaa. Tuntuu saavan joka pelin jälkeen omasta joukkueesta parhaan match ratingin. Hyvin toiminu cam paikalla.

Shearer jatkanu maalien tekoa ja nyt 6 peliä wl takana: 10 maalia ja 2 syöttöä. On huikea ukko.
 
Tein lopulta Lallanan ja ihan ok esiintynyt. Ei ole Lallanan syy, että WL:ssä meno on ollut aika tuskaisaa (12 matsia, 4 voittoa). Tuntuu, että ihan yksinkertaisetkin lyhytsyötöt päätyy vastustajalle ja omat pelaajat lähinnä törmäilevät keskenään kentällä. Kaikkein huonoin pelaaja on ollut puolustuksen katastrofihankinta D. Sanchez. Yksinään aiheuttanut jo ainakin 3 rankkaria ja muutenkin hukassa kentällä. Taitaa mennä myyntiin.

Sen olen huomannut, että vastustaja avaa usein molarin heitolla pitkälle puoleen kenttään ja nämä heitot menee aina omille, itse kun tätä yritän, heitot on menneet kaikki vastukselle. Teen varmaan jotain väärin mutta kai nämä on vaan opittava kantapään kautta näin alussa. Hermot meinaa vaan mennä... :)
 
Ylös Bottom