Tänne red pickeistä Kimmich ja Demirbay. Kummatkin periaatteessa ok kortteja mutta ei mitään asiaa tiimiin... Kimmichiä tekisi mieli koittaa mutta tuo Mbabu on tähän mennessä ollut todella kova. Div 1 rank 2 untrade rewardeista sentään tots Trapp, liga nosin tots kreikka veska, Dabburin totw, Alisson ja Lacazette eli paremmin meni niiden osalta kuin yleensä.Pizzi, Kampl ja zorbas molempina g3 pikkeinä. Otin siis Pizzin ja Kampelin. Pizzi näyttää ottavan Hamsikin cm subi paikan mutta onhan tämä vähän turhauttavaa kun jokainen varma totsi on alle 100k jota ei tee edes mieli kokeilla. D2,r2 ja g3 pakoista 2x 83. Nyt on voittaja fiilis...
Olin hieman hämmentynyt, kun avasin tuon pakan ja sieltä ei tullut walkoutia ja lopulta pärähti ruudulle Newcastlen AlmironEA "yllätti" jälleen, kusivat tällä kertaa tuon turkkiliigan TOTS pakan ja ilmoittivat twitterissä että MAHDOLLISTA ongelmaa selvitetään. Miten voi miljardifirma mokata näin monta kertaa lippulaivapelinsä kanssa...
Samaa olen myös miettinyt, miten voi näin monta mokaa mahtua pelin muutenkin lyhyehköön elinkaareen... eipä niitä tunnu kiinnostavan kun porukka huurupäissä ostelee fifa pointseja ja saa korkeintaan Edersonin pakasta. Fifaa tullut pelattua kuitenkin yli vuosikymmen yhteensä ja nyt taitaa olla ensimmäinen kerta piiiiiitkään aikaan kun en uusinta versiota osta heti sen tultua pihalle.Olin hieman hämmentynyt, kun avasin tuon pakan ja sieltä ei tullut walkoutia ja lopulta pärähti ruudulle Newcastlen AlmironEn ymmärrä, että miten ne voivat vetää näin pahasti vihkoon näitä juttuja. Saa nähdä tuleeko vielä huomenna fut swapsia vai loppuivatko ne tuohon toukokuuhun.
Osaako joku muuten listata nää kaikki mokat tässä Fifa 19 aikana? Itse putosin jo laskuista, kun sen verran jäätävä saldo menossa. Joku huuteli saaneensa C.Ronaldon tuosta "TOTS"-pakasta, olihan melkoinen lahja EA:lta sinne jos paikkansa pitää.