Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Melkoinen nosto! Onko tradeable? Millaisesta pakasta tuli?

Untreadable mut ei kyllä haittaa :)

Normaalisti joka totsille keränny hyvän kasan pakkoja nyt oli kaksi.
Pari kuukautta sitten loppuneen seasonin ligue 1 prime päkki. Eli kannatti antaa tekeytyä. Kortti onkin sitten ihan hurja.. tekisi jopa mieli wl helvettiä kokeilla.
 
Miten ihmeessä te hakkaaatte tätä pelimuotoa vieläkin ? Itsellä lopahtanut kiinnostus tammikuun puolessa välissä, tasaisen varmasti jo kolmena vuotena peräkkäin. :)
 
Miten ihmeessä te hakkaaatte tätä pelimuotoa vieläkin ? Itsellä lopahtanut kiinnostus tammikuun puolessa välissä, tasaisen varmasti jo kolmena vuotena peräkkäin. :)
Ei tätä jaksakkaan joka vuonna grindata uudelleen. Itellä oli pari välivuotta välissä ja realistinen tavoite ollut taustalla, joka vielä motivoi minua pelaamaan. :)

Capture.PNG
 
Miten ihmeessä te hakkaaatte tätä pelimuotoa vieläkin ? Itsellä lopahtanut kiinnostus tammikuun puolessa välissä, tasaisen varmasti jo kolmena vuotena peräkkäin. :)
Poikkeuksellisen pitkään kyllä itselläkin riittänyt mielenkiinto. Yleensä mullaki loppuu tammikuun tienoilla, mutta nyt jostain syystä jaksanu pelata tännekin asti. Varmaan osittain tekee se, että kun normaalisti keväällä fut jää vähäisemmälle ja kesällä palaa pelikentille niin kaikilla on jo niin helkkarin kovat joukkueet, että ei pärjää enää alkuunkaan. Nyt ei oo sitä päässyt tapahtuun.
 
Joo eli siis pystyisittekö sanoo että kannattasko ostaa mbabu what if plus tots bakun tilalle vai mielummin zanetti tai zambrotta lb:ksi synttäri günterin tilalle? tiimi: https://www.futbin.com/21/squad/8783856
untrade: Hummels ja koko keskikenttä.

Ostaisin jonku paremman topparin toho Angelinon tai Gunterin tilalle, riippuen kumpaa haluut käyttää LB.


Tekisin varmaa tällei jos pitäis tota joukkuetta ite parantaa: https://www.futbin.com/21/squad/8787116
 
Ostaisin jonku paremman topparin toho Angelinon tai Gunterin tilalle, riippuen kumpaa haluut käyttää LB.


Tekisin varmaa tällei jos pitäis tota joukkuetta ite parantaa: https://www.futbin.com/21/squad/8787116
Kiitos ehdotuksesta! Itellä Hummels on kyl toiminu ku ingame hummels ja gunter toppareita ja gunterilla shadowlla 99 pace ni se ottaa kiinni ja sit hummels on semmonen mörssäri. Mut voisin kyl tehä tolleen.
Ja toi Baku on ollu itellä heikoin lenkki kyllä. Tuntuu olevan ihan ilmaa siellä ja ei oo tarpeeks pitkä tai fyysinen ja sen mbabu ajais.
 
Viimeksi muokattu:
Kysellääs tyhmiä väliin. En ole pelannut FUT:ia ainakaan viiteen vuoteen (paitsi supistettua versiota joskus Switchillä) ja nyt nyt parina saikkupäivänä testasin boxilla kun ilmaiseksi saa pelata Game Passista.
Olen rakennullu jengin ilmaispakoista, squad builder pakoista ja objekteista saaduista pakoista. Jengi on ihan skeidaa, pari hopeaa ja loput kultaisia, mutta en muutenkaan kummoinen pelaaja ole. Pelasin rivalsin 5 ”karsinta” peliä ja sitten pari rivals peliä päälle. Toistaiseksi paskin pelaaja vastustajilla avauksessa on ollut joku 92 tai 93. Tullut joka ikisessä pelissä kuokkaan, osasta oikein huolella mutta muutaman oisin saletisti voittanut jos olisi ollut tasavertaisempi jengit.
Onko tämä siis niin että jos ei halua oikeaa rahaa sijoittaa, eikä ole poikkeuksellisen hyvä pelaaja niin pelimuotoa turha edes aloittaa? Vai olenko missannut jonkin tavan saada helposti parempia ukkoja kentälle? Ei kauheasti houkuta pelaamaan kun vastustajilla paskimmat pelaajat kentällä 93 ronaldoja ja itsellä paras 83 Bale. Ymmärrän toki että tässä vaiheessa pelin elinkaarta monilla on huippujengit, eikä siinä mitään. Mutta ei tämä kauheasti innosta jatkamaan, jos ei pysty ketään haastamaan ilman rahan sijoittamista.
 
Näin myöhään jos vasta aloittaa niin eipä sille oikein minkään voi kun kaikilla on hirveet jengit kasassa ketkä siellä nyt enää jaksaa tätä pelata edes enää.

Kai siellä jotain objective pelaajia ja halpoja sbc on tarjolla joista pääsee rakentelemaan jos haluaa. Helposti näissä saa rakennettua ihan älyttömän joukkueen ilman pointsien ostoa.
 
Kai siellä jotain objective pelaajia ja halpoja sbc on tarjolla joista pääsee rakentelemaan jos haluaa. Helposti näissä saa rakennettua ihan älyttömän joukkueen ilman pointsien ostoa.
Komppaan ja olen myös niitä pelaajia, jotka ei sijoita penniäkään enempään kuin itse peliin. Sen verran halvalla nyt lähtee pelaajia, että saa pienellä kolikko määrällä asiallisen joukkueen netti kahinoisiin esim. Squad battlesta hakee käteistä, jos ei AI vastaan pelaaminen haita tai hakemalla icon swapin tokenit ja otat ne pakat jolla parannat squadia.
 
Kiitos vastauksista. Ei oikein ottanut minun FUT tuulta alleen niin siirryn muihin peleihin, ei vaan sovi minulle pelit mitkä lähes”pakottaa” pelaamaan lähes päivittäin että saa palkintoja ja sen myötä jengiä paranneltua. Jos siis oikeaa rahaa ei halua sijoittaa.
 
Kiitos vastauksista. Ei oikein ottanut minun FUT tuulta alleen niin siirryn muihin peleihin, ei vaan sovi minulle pelit mitkä lähes”pakottaa” pelaamaan lähes päivittäin että saa palkintoja ja sen myötä jengiä paranneltua. Jos siis oikeaa rahaa ei halua sijoittaa.
En suosittele. Se on helvetin pitkä ja puuduttava polku, jonka FUT sisällään pitää ilman rahan sijoittamista. Väkisinpeluuta nopeasti.
 
Ylös Bottom