Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa World Cup 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotuseal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rotuseal

New Member
En nyt mikään suuri urheilupelien ystävä ole, mutta tuli kuitenkin hankittua, että on edes jokin kaksinpeli nyt hyllyssä.

Messevää jalkapalloiluahan tämä on, ja sopivalla vaikeustasolla jopa Beginnerillä, että iloa tulee luultavasti irtoamaan myös yksinpelinä. Ainoa motkotuksen aihe tällä hetkellä on pelin nykiminen; erityisesti pitkissä koko kentän ylittävissä pannauksissa peli saattaa tahmata ja välillä läväyttää hetkeksi mustan Loading-ruudun näkyviin. Mitään kovin ihmeellistä graafisesti ei ole, joten hieman ihmetyttää. Yleisö toisaalta on hyvinkin eläväistä paikoitellen, joten ehkäpä niiden animointi sitten syö osan tehoista?

Olen kuullut, että ainakin myös Xbox-versio tökkisi hieman joissain kohdissa, joten taitaa olla tekijöillä vähän pallo hukassa uusien koneiden tekniikan kanssa..

Tai sitten FIFA 2002:n jälkeen on paahdettu tämä uusi versio niin nopeasti markkinoille ennen MM-kisoja, että viimeistely on jäänyt puolitiehen.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Olen kuullut, että ainakin myös Xbox-versio tökkisi hieman joissain kohdissa, joten taitaa olla tekijöillä vähän pallo hukassa uusien koneiden tekniikan kanssa..

Tai sitten FIFA 2002:n jälkeen on paahdettu tämä uusi versio niin nopeasti markkinoille ennen MM-kisoja, että viimeistely on jäänyt puolitiehen.

- Esa

EA Sport on tainut mokailla pitkin kevättä. Ostin nimittäin Xboxille Formula 1 2002 -peli, joka nyki ja paukkui, sekä oli todella ruma. Ohjattavuus on myös kaukana mistään hyvästä tai edes keskinkertaisesta. :mad: Ei minua haittaisi jos peli olisi ollut hyvä arcade formula, mutta ei se edes ollut sitäkään. :(

Eli en itse uskaltaisi ostaa Fifaa ellen pääsis kokeilemaan sitä ensin. Jos olisin päässyt kokeilemaan F1 2002:ta, ei sitä olisi tullut hankittua. :o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

- Esa

Ei minulla ainakaan ole tökkinyt..........

Ylös Bottom