Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso kuvat ja videot!)

Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Eihän tuo omalta kohdalta kovin vahvasti mennyt. Menin valitsemaan joukkueekseni Chelsean, enkä tajunnut, että joukkue käyttää tosiaan yhden kärjen taktiikkaa, kun olen tottunut yleensä vyöryttämään vähän useammalla kärjellä. Tuli vielä annettua komea lahjamaalikin lopputuloksen sinetöimiseksi :D
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Heh, kiitos kuuluu sinulle. Ilman sinua en olisi pääsyt finaalin asti. ;)

PS. Ilman sitä sinun heittoasi olisi menty rankkariin, eikä sitä lopputulosta tiedä kukaan. :cool:

Juu, ei siinä mitään, kiitokset otettu vastaan:). Sopupelihän toi todellisuudessa olikin;). Jos nyt kuitenkin ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä parempi pelaaja voitti. Tuli kyllä oltua tossa matsin loppuvaiheilla jo ihan rankkarifiiliksissä. Olis ollu kiva päästä arpomaan toi matsin voittaja:).

Edit Eihän se Paavin maali mitään lahjaa ole nähnytkään, kun vertaa tohon omaan lahjoitukseeni:D.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Juu, ei siinä mitään, kiitokset otettu vastaan:). Sopupelihän toi todellisuudessa olikin;). Jos nyt kuitenkin ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä parempi pelaaja voitti. Tuli kyllä oltua tossa matsin loppuvaiheilla jo ihan rankkarifiiliksissä. Olis ollu kiva päästä arpomaan toi matsin voittaja:).

Edit Eihän se Paavin maali mitään lahjaa ole nähnytkään, kun vertaa tohon omaan lahjoitukseeni:D.
Niin ja kaikki vastustajani oli kyllä tasavertaisia, kun melkein kaikki piti ratkaista rankkarilla.

PS. Vaikka olen saanut paljon maalitekopaikkoja, mutten saanut sijoitettuu niitä maaliin. :D (jännitys + sydän pomppii oikein lujaa)
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

(jännitys + sydän pomppii oikein lujaa)
Tuota ei kyllä päältäpäin olisi uskonut. Näytit koko ajan niin kylmänrauhalliselta. Jälkimmäisessä finaalissakaan et edes tuulettanut omia maalejasi kuin ehkä vähän peukaloita ohjaimelta nostamalla. :D

Mutta kiitos kaikille meikunkin puolesta. Kivaa oli, vaikka KFINin ylläpidon saalis olikin kolme häviötä ja 0 maalia. :D (Itse olin odotetusti kaikista tumpeloin, enkä omassa matsissani saanut laukaustakaan vastustajan häkkiä kohti.) Toivottavasti joskus saadaan vastaava tilaisuus vaikka NHL:n merkeissä.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Tuota ei kyllä päältäpäin olisi uskonut. Näytit koko ajan niin kylmänrauhalliselta. Jälkimmäisessä finaalissakaan et edes tuulettanut omia maalejasi kuin ehkä vähän peukaloita ohjaimelta nostamalla. :D
Ai niinkö? :p

PS. Videoita peliin Tontsa! :)
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Videoita on alkanut nyt valua nettiin. Niitä voi käydä lataamassa täältä. Lisää on matkalla koko ajan, eli kannattaa käydä myöhemminkin tsekkaamassa, jos uusia olisi ehtinyt tulla perille. Kuvia tulee tuonne samaan hakemistoon, kunhan kaikki videot on ensin uploadattu.

HUOM! Nuo .MTS-videot toimivat ainakin VLC:llä ja PS3:lla. Pleikkaria varten kopioi .MTS-tiedostot esim. muistitikulle hakemistoon PS3/VIDEO.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Meitsillä VLC kaatuu saman tien, kun yrittää katsoa noita videoita.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Meitsillä VLC kaatuu saman tien, kun yrittää katsoa noita videoita.
Ettet vaan juuri sattumalta ottanut sellaista tiedostoa, joka oli vasta matkalla?

Macin VLC 0.9.3:lla kaikki nuo videot pyöri aivan loistavasti, samoin kuin tietysti PS3:lla.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Ettet vaan juuri sattumalta ottanut sellaista tiedostoa, joka oli vasta matkalla?

Macin VLC 0.9.3:lla kaikki nuo videot pyöri aivan loistavasti, samoin kuin tietysti PS3:lla.

Otin vanhimman noista tiedostoista, eikä toiminut. En ole PS3:n kanssa jaksanut häslätä.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso videot!)

ffdshow on ainut kodekki mikä mulla on, ja media player classicilla futaa hyvin nuo videot. :)

Kiitos vaan kaikille osallistujille. Ensi kerralla kyseessä on toivottavasti peli jota osaan pelata.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso videot!)

ffdshow on ainut kodekki mikä mulla on, ja media player classicilla futaa hyvin nuo videot. :)

Kiitos vaan kaikille osallistujille. Ensi kerralla kyseessä on toivottavasti peli jota osaan pelata.

Myös MP Classic kaatuu välittömästi. Käytössä niinikään ffdshow. EHKÄ vika on Vistassa.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso videot!)

Myös MP Classic kaatuu välittömästi. Käytössä niinikään ffdshow. EHKÄ vika on Vistassa.

Kyllä Vistan media playerilla videot pelittää aivan loistavasti, jostain virhe ilmoituksesta huolimatta.
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso videot!)

Kaikki videot nyt upattu ja myös muutama tylsähkö kuvakin lisätty.

(LG:n tyypit otti läjäpäin kuvia. Jos niitä on jossain nähtävillä, linkkiä tänne, pliis.)
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso videot!)

Kaikki videot nyt upattu ja myös muutama tylsähkö kuvakin lisätty.

(LG:n tyypit otti läjäpäin kuvia. Jos niitä on jossain nähtävillä, linkkiä tänne, pliis.)
Minä löysin! Täällä!

PS. Ei helvetti, että aloin miettimään mitä menin sanomaan tässä videossa "Finaalikaksikon_terveiset.MTS" Piti sanoa terveisiä, mutta minä sanoin millainen tunne oli. xD (jännitys näköjään vei vähäsen järjeni)

Livegamers sivulta löytyy vielä arttikkeli siitä päivästä. Livegamers vs. KonsoliFIN FIFA09-turnaus
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso kuvat ja videot!)

No voi. En nähnyt tätä ketjua, joten tapahtuma jäi osaltani väliin. Muuten olisin päässyt, ja ainakin olisin käynyt tervehtimässä. Itse kun en ole pelannut futaripelejä pitkään aikaan, niin se pelaaminen olisi voinut jäädä väliin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Katso kuvat ja videot!)

No voi. En nähnyt tätä ketjua, joten tapahtuma jäi osaltani väliin. Muuten olisin päässyt, ja ainakin olisin käynyt tervehtimässä. Itse kun en ole pelannut futaripelejä pitkään aikaan, niin se pelaaminen olisi voinut jäädä väliin. :)

Olihan tuosta etusivullakin uutista pariin otteeseen ;)
 
Vastaus: FIFA09: KonsoliFIN vs. Livegamers -turnaus la 4.10. (Ilmoittautuminen päätty

Meitsillä VLC kaatuu saman tien, kun yrittää katsoa noita videoita.

Ihan sama homma mullakin. Kokeiltu jopa kahdessa eri koneessa. Toisessa on Vista ja toisessa taas XP, eli ei käyttiksenkään piikkiin voi laittaa. Noh, ehkäpä noita ei sitten ollut tarkoitettu meikäläisen nähtäväksi.
 
Ylös Bottom