Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Filmifriikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Barca

New Member
Onko kellään ollut ongelmia tämän firman kanssa ? Olen laittanut heille sähköpostia jo kohta viikko sitten eikä vastausta kuulu. Luetaankohan heillä ollenkaan sähköposteja vai eikö asiakkaille vaivauduta vaan vastaamaan ?

Minun ehdotus on, että soita sinne, niin alkaa homma varmasti sujua! Meileihin on helppo jättää vastaamatta..

Monia leffoja olen tilannut, eikä mitään ongelmia ole tullut. Ja muutaman mailinkin lähettänyt jha vastauksen saanut päivän sisään, eli omalta osalta Filmifriikin homma on toiminut juuri niin kuin sen pitää.

itse tilasin b5 dvd:n ja tuotetta ei kuulunut kuukausiin eikä vastattu sähköposteihin. soitin niin sain rahat takaisin. eli tyypilliseen tapaan heidän netti sivuilla oli kyseisen lefffan julkaisu laitettu aikaisemmin kun se oli oikeasti. eikä ollut ensimmäinen kerta. mutta muuten täytyy sanoa että aika halpa kauppa import levyjen osalta. esim babylon 5 season 1 vain 72 euroa! vastaavasti gameboxissa 119 euroa.

Itse olen tykännyt, että filmifriikin ennakkotilausjärjestelmä on erinomainen. Saa edullisemmin ja tarvii vaan sitten odotella milloin tuote postiluukkuun tippuu. Päivämäärille ei varmaan voi mitään kun se ei ole heistä kiinni. He vaan ilmoittavat mitä kuulevat.
Mutta tuo sähköposteihin vastaamattomuus on huonoa palvelua ! Miksi laittaa osoite sivuille jos sitä ei kuitenkaan lueta ja siihen ei vastata !

Filmifriikistä

Tiedoksi kiinnostuneille: kyseinen firma on todella suosittu niin pelien kuin leffojenkin osalta mutta henkilökunnalla ei yksinkertaisesti ole valitettavasti aina aikaa kaikkeen. Mikäli maileihin ei saa vastausta kannattaa soittaa ja vieläpä kysyä kaveria joka hoitaa esim. nettitilauksia, pelejä tai mikä asia yleensä onkaan kyseessä. Tottakai kaikki firmat haluavat palvella asiakkaita mutta aina vaan ei yksinkertaisesti aika riitä kaikkeen joten malttia. Tuo Babylon 5 hässäkkä on aiheutunut siitä että kyseinen dvd-julkaisu siirrettiin ensin annetusta päivämäärästään, samaa tapahtuu pelien osalta vielä useammin. Sekään ei myöskään ole jälleenmyyjien syy vaan sanotaanko sitten lähinnä pelitalojen, luvatessaan ensin pelejään valmistuviksi tiettyyn päivämäärään mutta eivät pystykään sitä pitämään.

Syksyn jatkoja kaikille !

- Pete:cool:

Sähköposti ei todellakaan toimi!!!

Itse tilasin GP4:sen Filmifriikistä jo kesäkuussa. Oon laitellut nyt filmifriikille maileja, että palauttaisivat rahat kun koko pelin julkaisu Xboxille on peruttu. Eipä oo vastauksia tullut.... Ei kiire ole mikään syy jättää vastaamatta sähköposteihin. Jos kiire on tosissaan niin hurja niin palkkaisivat yhden sällin lisää töihin. Kyllä asiakaspalvelu on etenkin tällaisessa firmassa yks tärkeimmistä asioista ja itse en kyllä aio asioida pitempään tämän firman kanssa vaikka hinnat olisivatkin kohdallaan. Itse olen valmis maksamaan hieman enemmän jos asiakaspalvelu on toimiva ja nopea. Pitänee soitella heti huomena Friikkiin ja kysellä jos he sitten palauttaisivat rahat.

Re: Filmifriikistä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pete
Tiedoksi kiinnostuneille: kyseinen firma on todella suosittu niin pelien kuin leffojenkin osalta mutta henkilökunnalla ei yksinkertaisesti ole valitettavasti aina aikaa kaikkeen. Mikäli maileihin ei saa vastausta kannattaa soittaa ja vieläpä kysyä kaveria joka hoitaa esim. nettitilauksia, pelejä tai mikä asia yleensä onkaan kyseessä. Tottakai kaikki firmat haluavat palvella asiakkaita mutta aina vaan ei yksinkertaisesti aika riitä kaikkeen joten malttia. Tuo Babylon 5 hässäkkä on aiheutunut siitä että kyseinen dvd-julkaisu siirrettiin ensin annetusta päivämäärästään, samaa tapahtuu pelien osalta vielä useammin. Sekään ei myöskään ole jälleenmyyjien syy vaan sanotaanko sitten lähinnä pelitalojen, luvatessaan ensin pelejään valmistuviksi tiettyyn päivämäärään mutta eivät pystykään sitä pitämään.

Syksyn jatkoja kaikille !

- Pete:cool:

joo ja se babylon 5 hässäkkä dvd julkaistaan tammikuussa 2003. eli kyseessä oli "the gathering" pilot dvd julkaisu.

Ylös Bottom