Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Firefox 1.5 julkaistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja foghorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Firefox 1.5 julkaistu

Ja FireFoxiin saa laajennuksilla viimeisen suljetun välilehden uudelleenavauksenkin (undoclosetab) joka on noita tilanteita varten verraton ominaisuus. Taisi kuulua mm. Tab Mix Plussaan.

Lloope sanoi:
Mihin mitään magic wandia tarvitsee?
Kuten Nihti tuossa sanoikin, voi magic wandiin pistää koko domainin salasanan talteen tai jaotella ne useampaan alisivustoon. Sairaan kätevää, etenkin kun on seurattava työkseen 50+ pressisaittia, joista jokainen vaatii rekisteröinnin ja kategoriakohtaiset loggaukset.

feldon sanoi:
Kuten Nihti tuossa sanoikin, voi magic wandiin pistää koko domainin salasanan talteen tai jaotella ne useampaan alisivustoon. Sairaan kätevää, etenkin kun on seurattava työkseen 50+ pressisaittia, joista jokainen vaatii rekisteröinnin ja kategoriakohtaiset loggaukset.
Tosin minun FF:ni muistaa salasanat ihan muutenkin, eikä minun tarvitse ikinä syöttää mitään salasanoja ensimmäisen kerran jälkeen.

Knight sanoi:
Tosin minun FF:ni muistaa salasanat ihan muutenkin, eikä minun tarvitse ikinä syöttää mitään salasanoja ensimmäisen kerran jälkeen.
On se hämmästyttävä tuo uusi versio.

Minun Firefoxini on muistanut salasanat niin kauan kun olen sitä käyttänyt. Olenko ladannut joka kerta vahingossa jonkun viallisen version?

Odotin kyllä enemmän jotain uusia eeppisiä ominaisuuksia, lähinnä prefenses-ikkunan uusi ulkonäkö tässä paistaa silmään, eipä juurikaan mitään huikeita jippoja. =/

Ylös Bottom