Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Jeah minäkin voisin ilmoottautua. Nick on Rasenger.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Gamertag: Dynamiteplayer. Olen aloittelija, joten joitain ajopuja käytän.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

joo mielenkiintoa itselläkin löytynee tälläisiin, pyrin ajamaan rehdisti mutta ihmisiä tässä ollaan ja joskus tiukoissa tilanteissa saattaa se jarrutus mennä vähän liian myöhälle omaa tyhmyyttään, absin, sutimisen estoin ja jarru jäljin voimin padilla mennään eteenpäin, lisäilkää listoille Gamertag: MsParoni
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Ilimoittaudun, GT onpi sama kuin nimimerkki, eli Oratow. Lisätkää vaan listalle, ajoapuina käytän ABS:ää. Itse en myöskään pyri harrastamaan minkään sortin epärehellisyyksiä kilpailuissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Mun GT: Karpow82

Ajelen ilman ajoapuja kuten kaikki oikeat kisakuskit :D Saa pistää listoille ja heittää inviteä jos näkyy livessä. Headset löytyy myös kommunikointia varten. En harrasta sikailua ja mielellään ajelen kolarit päällä livessä niin saa realismia.

Niin ja en ole mikään Räikkönen vielä.;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

jaaha jaaha. Mulle kanssa kutsua kun kisaamista tiedossa! Gamertag: wursti123
Tykkään ajella ilman apuja ja heikompi tehoisillakin kieseillä niin pysyy lapasessa ton padin kanssa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Mää olen kans mukana! Gamertag: Grontti
Pelissä apuna ABS ja padillä ajellaan. Invitee kans tulemaan jos hyvät kisat menossa. Ja kaverilistaan saa lisäillä. Ja yritetään ajella mahdollisimman rehdisti, mutta vahinkoja sattuu...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Tahtoo mukaan :D
GT: Chiqi
Ajelen vaihtelevasti padillä ja ratilla. Ajoavut vähän vaihtelevat mielialan mukaan ABS ja jarrulinjat ovat yleensä päällä. Padilla automaatti ja ratilla manuaali. Rehdisti ajellaan paitsi jos nään Grontin jossain :p ;) Elikkäs Grontin kanssa tunnetaan ja pelaillaa useesti.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Täältä löytyy myös peliseuraa gamertag: TheL44
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

täällä kanssa miiksu nimimerkillä forzaa aloitellaan alusta kun myin edellisen boxsin ja nyt uusi alla joten autoja ei vielä ole kuin perus kamat mutta kuitenkin :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 - Ilmoittaudu täällä!

Joo itekki voisin tulla mukaan.... missä ja milloin näitä kisoja/pelisessioita pelataan pääsäitöisesti....

gamertag ; NightTribel
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom