Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Tf53

Jäsen
Tänä iltana sama kuvio kuin viimeksi. Itse olen linjoilla kympin aikoihin, jos joku on jo tehnyt huoneen, heittäkää invitea kun ilmestyn Liveen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Voisin melkei raahautua paikalle jos ei emäntä ole kotona... :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Itsekkin voisi tulla. Riippuu siitä, että onko huomenna töitä, vai pitääkö huominenkin päivä maata kotona potemassa. Mutta kyllä sitä pari kisaa kerkee ainakin ajamaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Yrittänen ilmaantua paikalle jos ei muuta menoo. Viimeks kävi hiukka huonosti ku kisa alko niin eikös boxi tämmänny latausruutuun. Sen verran hermostutti et ei jaksanu uudestaa käynnistellä...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

olen varsin amatööri vielä live pelaamisen suhteen, joten tyhmiä kysymyksiä seuraa..

forzaa jonkunverran nyt tahkottu, silti vielä varsin alkumetreillä, mutta joitan autoja on jo kasassa. Kävin tänään ensimmäistä kertaa livessä kokeilemassa ja aikasta vaikeaa oli kyllä löytää sopivaa peliä.. jotain en tuossa tajua.. kun hakee hostien kisoja, niin esimerkiksi autoluokka on 90 % :ssa any class.. siis häh.. miten tollasessa voi saada tasaväkisiä kisoja aikaiseksi ??

no tuo meni vähän offtopic tähän aiheeseen, mutta taas toisaalta ei . eli minkälaisilla säännöillä ajatte noita skaboja.. tiettyä autoluokkaa vai miten? ja mites jos ei sellaista sopivaa autoa vielä tallista löydy ? ihan sillä, että jos sekaan toisinaan sopisi, niin ei töppäilis pahasti heti alkumetreillä..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Luultavasti pääsen osallistumaan. Uudet renkaatkin on jo hommattu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Voishan tuota melkein ajellahi pitkulaista aikaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

ToMo sanoi:
olen varsin amatööri vielä live pelaamisen suhteen, joten tyhmiä kysymyksiä seuraa..

forzaa jonkunverran nyt tahkottu, silti vielä varsin alkumetreillä, mutta joitan autoja on jo kasassa. Kävin tänään ensimmäistä kertaa livessä kokeilemassa ja aikasta vaikeaa oli kyllä löytää sopivaa peliä.. jotain en tuossa tajua.. kun hakee hostien kisoja, niin esimerkiksi autoluokka on 90 % :ssa any class.. siis häh.. miten tollasessa voi saada tasaväkisiä kisoja aikaiseksi ??

no tuo meni vähän offtopic tähän aiheeseen, mutta taas toisaalta ei . eli minkälaisilla säännöillä ajatte noita skaboja.. tiettyä autoluokkaa vai miten? ja mites jos ei sellaista sopivaa autoa vielä tallista löydy ? ihan sillä, että jos sekaan toisinaan sopisi, niin ei töppäilis pahasti heti alkumetreillä..
Yleensä rajoitukset isketään kehiin vasta peliä aloitellessa. Useasti on ajeltu myös stock-autoilla, jolloin säädöistä ja lisäosista ei ole hyötyä ja kaikki lähtevät samalta viivalta liikenteeseen. Tervetuloa vaan mukaan.

Puoli tuntia töitä ja sitten pikapikaa kotiin, Forzailu on jäänyt valitettavan vähiin viime aikoina...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2 tänään 4.7. klo 22:00 ->!

Höh, noin myöhään peli. Minä katson tuohon aikaan animea ja tunnin myöhemmin menen unten maille. :D
 
Ylös Bottom