Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Mulla on toi Forza 2 (joo vois ostaa 3:n jossai vaihees) ja sit ku yritän mennä pelaamaan kaverin kanssa split screeninä niin mistään ei löydy vaihtoehtoa splitscreenille. Ihan alussa ku on "arcade, career, multiplayer, options" sit kun ottaa multiplayerin niin siinä on vaa "xbox live, system link, scoreboards". Mistä ihmeestä pääsen pelaa tota kaverin kaa ? =(

edit: piti multiple screen asetuksii vaihtaa sillee et ekaks se päälle, ei boottia, sit pois ja boot :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli taas tahkottua tuota Forzaa kun jäi viime talvena kesken. Meinasin ajaa kaikki kisat läpi, mutta jäi kahta vaille, ainakin toistaiseksi. Tuo Professional luokan Legends World Trophy, jossa autoina Ferrari 330 P4 ja Ford GT40. Molemmat ihan perseestä ajaa. Ajoin nuo 4 ensimmäistä kisaa Fordilla voittoon, mutta tuo Nurburgringin rata on kyllä vaikea tuollaisella kelkalla vaikka laittaisi kaikki mahdolliset avut päälle. Muutenkin aika inhottava rata ajaa. Aina lähtee jossain vaiheessa käsistä,kun keskittyminen vähän pettää. Ferrarilla koitin myös, joka oli vähän parempi, mutta kyllä sekin lähtee lopulta käsistä aika mukavasti.

EDIT: No palkkasin kuitenkin kuljettajan tuohon Legends sarjan Nurburgring kisaan. Palkkasin huonoimman kuljettajan joka otti vain 45% voitosta. Silti voitti kisan. Kaikki muut radat tulikin ajeltua itse läpi. Seuraava kisa (Laguna Sega) olikin jo helppo ajella itse. Nyt kaikki radat läpi. Pitää vain kaikki autot ostella niin on sitten kaikki pisteet tuosta pelistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin laitelkaapas autoja tännepäin.. Rahat loppu eikä millään jaksa grindailla enää.. Siinä ois pienone lista:

1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
2005 Chevrolet #31 Whelen Engineering Corvette Z06
2002 Dodge #1 Team Zakspeed Viper GTS-R
2005 Dodge #77 Team Zakspeed Viper ACR
1999 Dodge Viper GTS ACR

Jos nuo ylläolevat nyt edes.. :confused:

Sitte muita puuttuvia..

2005 Porsche #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
1982 Porsche 911 Turbo 3.3
2005 Porsche #44 Flying Lizard 911 GT3-RSR
2005 Porsche #31 Peterson-White Lightning 911 GT3-RSR
2004 Porsche #23 Alex Job Racing 911 GT3-RSR
2006 Porsche #81 Synergy Racing 911 GT3 Cup
2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup
2003 Porsche #22 3R-Racing 911 GT3 Cup
2002 Porsche #57 Larbre McDonalds 996 GT3 Cup
1998 Porsche 911 GT1
2003 Porsche Carrera GT

2002 Audi #1 Infineon Audi R8
2004 Audi #5 Audi Sport Japan Team Goh R8
2004 Audi #88 Audi Sport UK Team Veloqx R8
2003 Audi #1 Champion RS6
2002 Audi #1 Champion S4 Competition

2005 BMW Motorsport #2 BMW Motorsport M3-GTR
2002 BMW Motorsport M3-GTR

1998 Mercedes AMG Mercedes CLK GTR
2005 Mercedes SLR

Ja melkeenpä kaikki Ferrarit.....
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jos jollakulla on tallennukset vielä olemassa ja haluaa lahjoittaa/lainata autoja Secret collector 4 saavutusta varten niin olisin hyvin kiitollinen.
Vanha tallennukseni tuhoutui joskus aikoja sitten ja nyt aloitin alusta :rolleyes:, kaveri ajaa toista regionia ja tarkoituksena on yhdistää voimat autojen keräilyssä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jos jollakulla on tallennukset vielä olemassa ja haluaa lahjoittaa/lainata autoja Secret collector 4 saavutusta varten niin olisin hyvin kiitollinen.
Vanha tallennukseni tuhoutui joskus aikoja sitten ja nyt aloitin alusta :rolleyes:, kaveri ajaa toista regionia ja tarkoituksena on yhdistää voimat autojen keräilyssä.

Tallennus on olemassa. Katson mitä löytyy tallista. Varmasti paljonkin paskoo :). Cr:iä voi kans olla.

EDIT: Autoja ei kummosesti ollut, 54kpl mutta CR löytyy vajaat 3,4miljuunaa eli pistäppä joku auto myyntiin törkyhinnalla niin ostan sen pois :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hittolainen, itsellä olis tallennukset jäljellä ja oon kerännyt nuo saavutukset mutta tuli forza 2 vietyä vaihtoon joskus vuosi sitten.. Tuosta tulikin mieleen että sattuisko joko noose:lla tai Speitanilla olemaan noita Forza 4 kalliimpia autoja tallissa kun kummallakin näyttää olevan saavutus siitä. Meinaan itsellä puuttuu ne 3 kalleinta autoa eli 2 kalleinta Ferraria ja Aston Martin.. Ei huvittais alkaa keräämään n. 20 miljoonaa noita varten.
Jos teiltä sattuu löytymään niin voisiko lähettää ne meikäläiselle niin laittelen hetimmiten takaisin kun saavutukset olen saanut.
Ja nimimerkkini on Anaax
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kiitos Speitan autoista/crediteistä!
Mulla saattaa olla ne Forza 4:n autot, ellei sitten jäänyt kaverille. Peliähän ei tietenkään löydy hyllystä juuri nyt...
 
Ylös Bottom